Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme electrice

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme electrice

    Colegi am avut o problema de ordin electric insemnand un scurt electric pe instalatie. Am refacut toate firele afectate, totul functioneaza ca inainte exceptand ABS-ul, turometrul si indicatorul pentru temperatura lichidului de racire.

    As dori sa va cer niste sfaturi legate de aceste probleme. Stiti cumva
    1. unde se afla senzorul pentru turometru
    2. senzorul pentru lichidul de racire
    3. daca are legatura ABS-ul cu faptul ca am inlatura un calculator pentru 4matic?

    Am uitat sa specific ca masina este un 250D fost 300E 4Matic din 91.

    Va multumesc anticipat.

  • #2
    Salutare

    1Turometrul nu are senzor alternatorul este cel care face citirea turatiilor si trimite in turometru,poate ai vreun fir ars pe acolo tre verificat bine,eventual trebe date si ceasurile jos sa vezi sa nu ai vreun scurt cv pe acolo

    2Senzorul pentru lichidul de racire se afla chiar pe vasul de expansiune are o mufa cu 2 pini

    3Daca are legatura ABS-ul cu 4-MATIC-ul nu am idee in principiu fiecare ar trebui sa fie un sistem de sine statator,independent...Ptr abs verifica releul din spatele bateriei cel cu siguranta pe el,verifica siguranta daca e dusa,daca e arsa aia e cauza...

    Verifica astea si speram ca mai sunt colegi care vor veni in ajutor,duminica placuta

    Comment


    • #3
      Originally posted by sorinvuta View Post
      Salutare

      1Turometrul nu are senzor alternatorul este cel care face citirea turatiilor si trimite in turometru,poate ai vreun fir ars pe acolo tre verificat bine,eventual trebe date si ceasurile jos sa vezi sa nu ai vreun scurt cv pe acolo

      2Senzorul pentru lichidul de racire se afla chiar pe vasul de expansiune are o mufa cu 2 pini

      3Daca are legatura ABS-ul cu 4-MATIC-ul nu am idee in principiu fiecare ar trebui sa fie un sistem de sine statator,independent...Ptr abs verifica releul din spatele bateriei cel cu siguranta pe el,verifica siguranta daca e dusa,daca e arsa aia e cauza...

      Verifica astea si speram ca mai sunt colegi care vor veni in ajutor,duminica placuta
      Salut!
      1. Senzorul de turatii la unele motoare este si pe baia de ulei, citeste de pe volanta, situat chiar sub electromotor. Asa am avut pe 3000 diesel.
      2. "Sonda" de pe vasul de expansiune citeste nivelul lichidului, nu temperatura. Cel ce citeste temperatura este pe chiuloasa.
      Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

      Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

      Comment


      • #4
        Originally posted by sorinvuta View Post
        Senzorul pentru lichidul de racire se afla chiar pe vasul de expansiune are o mufa cu 2 pini
        Originally posted by tumar View Post
        "Sonda" de pe vasul de expansiune citeste nivelul lichidului, nu temperatura. Cel ce citeste temperatura este pe chiuloasa.
        Salutare ! Voi vorbiţi despre acest "senzor" ...
        Attached Files
        Lord W126 500SE -> 2.5D
        Lady W123 230C -> 240D
        W124 -> 200D
        W208 CLK200 -> 2.0

        W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
        Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
        Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

        Comment


        • #5
          Pe Cristian il interesa cel ce indica temperatura, nu nivelul lichidului.
          Last edited by tumar; 05-30-2011, 22:04 PM.
          Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

          Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

          Comment


          • #6
            La mine este scos de fapt firul care duce in bord la senzorul de temperatura pt ca din cate vad eu mufa de la senzor ajunge undeva langa tablou si acolo efectiv nu am la ce sa o conectez. In schimb la senzorul de turatie nu stiu ce sa zic, nu pare intrerupt, dar nu vad pe unde duce exact. V-as ruga daca puteti sa imi faceti o poza la traseul firelor pentru temperatura exterioara sa pot cauta in dezmembrari mufa si firele respective.

            Vorbind si cu tumar am pus si problema ceasurilor defecte. Este foarte probabil sa se fi intamplat si asta.

            Comment


            • #7
              Vorbind si cu tumar am pus si problema ceasurilor defecte. Este foarte probabil sa se fi intamplat si asta.[/QUOTE]

              Este posibil si varianta asta.Si eu am avut cateva cablaje de pe ceasuri intrerupte,a trebuit sa refac cablajele de pe placa si toate au revenit la normal.Succes.
              CJ-20-AMN.

              Comment


              • #8
                Adica ai demontat ceasurile si ai refacut ceva circuite pe placa pe care sunt amplasate ceasurile?

                Comment


                • #9
                  Originally posted by crstn_savu View Post
                  Adica ai demontat ceasurile si ai refacut ceva circuite pe placa pe care sunt amplasate ceasurile?
                  Exact! Spor la treaba!
                  CJ-20-AMN.

                  Comment


                  • #10
                    Salutam! Am gasit ceva de genul:
                    Attached Files
                    Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                    Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                    Comment


                    • #11
                      Imi cer scuze pentru eroare. Aveam nevoie de traseul firelor pt temperatura apei din motor. Am tot cautat, m-am uitat ce fire s-au taiat si ce fire sunt pe masina si intr-adevar dobitocul de mecanic a taiat mufa de la temperatura apei. Acum nu stiu unde vine fixata in tablou sau ce traseu are . Legat de ABS iar nu vad sa vina la el niciun fir/mufa. Componenta aceea din spatele farului nu are ceva mufe de conexiune? Are doar un fir de masa si atat? Va rog tare frumos daca puteti sa faceti o poza la partea stanga in sensul de mers al masinii (partea cu tabloul de sigurante) sa vad cum vin acolo mufaraiele. Am fost la dezmembrari, dar toate sunt desfacute si nu mai gasesc nimic pe ele.

                      Comment


                      • #12
                        S-a reparat afisajul pentru temperatura apei. Era dupa cum v-am spus de la inceput - mufa taiata si din cauza aceasta nu functiona. Am dat iar peste un super electrician care a legat-o total aiurea mufa si imi indica maxim 60 de grade. Apoi am mers la altul si mi-a facut-o cum trebuie.

                        In ceea ce priveste turometrul nu s-a rezolvat problema pt ca deja s-a facut destul de tarziu, dar se va uita electricianul cand revin dupa ce va studia umpic schema electrica a masinii pentru a vedea daca turometrul trece si prin calculator sau vine direct de la senzorul de pe volanta la turometrul din bord. Aici am o nelamurire. Senzorul de turatie spunea tumar ca se afla pe baia de ulei in partea dreapta cum se priveste motorul din fata. Acolo este senzorul de nivel in baia de ulei. Sau va referiti cumva mai in spate pe baia de ulei, sub electromotor?

                        Legat de ABS tot nu s-a rezolvat nimic din cauza timpului, dar am inteles ca ar fi varianta punerii pe tester pentru a depista unde este problema. Am fost dirijat inspre persoana care ar putea face asta si saptamana viitoare pe luni voi face asta. Va tin la curent.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by crstn_savu View Post
                          Senzorul de turatie spunea tumar ca se afla pe baia de ulei in partea dreapta cum se priveste motorul din fata. Acolo este senzorul de nivel in baia de ulei. Sau va referiti cumva mai in spate pe baia de ulei, sub electromotor?
                          Va tin la curent.
                          Salutam!
                          La motorul pe care l-am avut, senzorul ce indica turatia motorului era pe baia de ulei, sub electromotor. Citeste de pe volanta.
                          La alte modele cica ar fi o mufa la alternator. Eu am spus cum era la motorul ce l-am avut: 603912-3000diesel. Oricum incet incet le dai la capat. Spor in continuare.
                          Attached Files
                          Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                          Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                          Comment


                          • #14
                            Booon. In sfarsit s-au rezolvat si ultimele doua probleme de la partea electrica, respectiv turometrul si ABS-ul. In ambele cazuri au fost dupa cum ma asteptam problema de fir intrerupt/alimentare. Era intrerupt un fir roz/rosu care venea la releul acela de supravoltaj cu doua sigurante in cap.

                            Legat de senzorul de turatie, ai avut dreptate Dane(tumar), se afla intr-adevar acolo langa electromotor, doar ca eu cand mi-ai explicat l-am confundat cu cel de la senzorul de nivel al uleiului.

                            Comment


                            • #15
                              salutare o intrebare baieti stie cineva de cemi papa curentu din baterie dupa 24 de ore am auzit la cineva car fi abs-l si ca ia tras un fir si la pus pe cuplare si decuplare da habar nam care sunt firele ..... si referitor de acul de turati nici mie numi mere oare din cauza senzorului ?

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF