Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Se aprinde martorul de la ulei

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    hmmm la mine sta presiunea sus la aproape maxim si becul se stinge doar cand uleiul este uzat si atunci doar cand iau curbe la viteza si revine apoi .... si eu schimb atunci uleiul. de consumat nu cred ca a consumat din toamna 200 g asa am vazut pe joja ca este apropape sus pe portiunea rosie a jojei.
    oare daca curat senzorul este ok? nu se poate diagnostica? sau .... poate bordul este de vina ca nu merge turometrul si la rezervor joaca uneori indicatorul.
    are cineva bord in acest caz? si la ce bani?

    Comment


    • #17
      Nu mai batetzi cimpii. Senzorul de pe baie indica strict nivelul de ulei. Si atit. Nu arata uzura lui, ca n-a facut Sorbona. Si, ca orice senzor, reactzioneaza in cele mai bizare moduri cind se futeaza.
      Cind mai avetzi ceva de zis, documentatzi-va inainte. Nu pentru orgoliul meu personal, ci pentru restul colegilor, care citesc pe aici, sa nu fie bagatzi mai abitir in corzi...

      Comment


      • #18
        aha deci alt senzor. am inteles.

        Comment


        • #19
          Becul de ulei din bord ce indica presiunea sau nivelul?

          Unde se afla exact senzorul?O schita se poate trimite?

          Pe bulbul de ulei situat sub filtrul de ulei ce fire sunt?
          Nu va suparati ca pun atatea intrebari,dar sunt dr.vet nu doktor4carz

          Comment


          • #20
            Originally posted by caesar View Post
            ceasul coboara sub 2,spre 1,iar becul se aprinde si sta aprins dupa cca.10-20 km,cand s-a incalzit motorul la 80 grade celsius
            Eu sustin cele scrise de mine mai sus, nu in dorinta de-a ma contrazice, ci cu urmatoarea logica ; daca becul se aprinde doar cand nivelul de ulei nu coresbunde sau cand sonda este defecta, inseamna ca ar trebuii sa se aprinda de la bun inceput adica si cu uleiul rece, dar in cazul de fatza becul se aprinde doar dupa ce uleiul este fierbinte.
            Last edited by orca; 03-26-2008, 19:32 PM.
            .. ________ ..
            o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
            (Oo\==/oO)
            ..U...............U.
            Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
            http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

            Comment


            • #21
              Originally posted by mitre View Post
              hmmm la mine sta presiunea sus la aproape maxim si becul se stinge doar cand uleiul este uzat si atunci doar cand iau curbe la viteza si revine apoi .... si eu schimb atunci uleiul. de consumat nu cred ca a consumat din toamna 200 g asa am vazut pe joja ca este apropape sus pe portiunea rosie a jojei.
              oare daca curat senzorul este ok? nu se poate diagnostica? sau .... poate bordul este de vina ca nu merge turometrul si la rezervor joaca uneori indicatorul.
              are cineva bord in acest caz? si la ce bani?
              in ceea ce priveste turometrul si indicatorul de combustibil se pot remedia fara sa schimbi "bordul"(panoul cu ceasuri indicatoare).Pe circuitul turometrului se afla 2 relee in spate la baterie care trebuie verificate.Indicatorul de combustibil si nu numai cand incepe sa o ia razna trebuie sa verifici masa din spatele panoului cu ceasuri sau cea din portbagaj unde este pozitionata antena.daca acestea sunt in regula inseamna ca bobinajele de la indicator s-au dus.Daca dai jos panoul vei vedea ca poti inlocui fiecare modul cu ceasuri separat(asta daca ai altele la indemana).Imi cer scuze pentru off-topic
              "Wir brauchen keine gute Geschichte zu erfinden, wir schreiben sie seit 1886"

              Comment


              • #22
                Am scris mai devreme, daca era cineva atent, nu trebuia sa tocesc tastele de doua ori. Dar mai zic o data, ca deh...
                Pentru ulei, exista un bec si un ac. Becu e ala galben, cu desenu ala caraghios cu pompizda de ulei pe el, ca la daciile alea vechile, si acu e ac, cum se face la Mercedes de jde ani.
                Penrtru bec, ai o sonda pe baia de ulei, pe stinga mashinii. Asta arata nivelul uleiului in baie. Pentru ac, ai o sonda pe carcasa filtrului, recte galushca aia mare de iese un matz din ea. Aia e presiunea.
                N-au nici o legatura una cu alta.
                Alte neclaritatzi ?

                Si alt aspect. Il rog pe colegul Mitre sa ishi deschida topic separat pentru problemele pe care le are cu mashina personala, daca n-a mai avut si altcineva belele identice pe care le-a postat si le-a rezolvat (in cazul asta, e suficient sa citeasca si sa aplice...). Ca de fiecare data cind intervine, se ajunge de la frunze la caltaboshi si iese o mare ciorba. Sper ca m-am facut intzeles.

                Comment


                • #23
                  MULTZAM FAIN DOCTORE !
                  Mare lamuritor esti !

                  Comment


                  • #24
                    Am Schimbat Uleiul
                    Am Pus Valvoline 15w-40 Max Life
                    Dupa 10km S-a Aprins Iarasi Becul De Ulei Si A Ramas Aprins Inca 15km Dupa Care A Ramas Stins Pentru 35km (pana La Destinatie)
                    Dupa Ce Motorul A Stat In Parcare 3-4 Ore(s-a Racit) M-am Into Rs 50 Km,cand Dupa Primii 10 Km S-a Aprins Becul Din Nou Si A Ramas Aprins Pentru 10 Km Dupa Care S-a Stins Si Stins A Ramas Pentru Urmatorii 30km
                    In Mers Presiunea La Ulei Este 3
                    La Relati Presiunea Este 1,8-2(adica Scade Putin Sub 2)

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by caesar View Post
                      Am Schimbat Uleiul
                      Am Pus Valvoline 15w-40 Max Life
                      Dupa 10km S-a Aprins Iarasi Becul De Ulei Si A Ramas Aprins Inca 15km Dupa Care A Ramas Stins Pentru 35km (pana La Destinatie)
                      Dupa Ce Motorul A Stat In Parcare 3-4 Ore(s-a Racit) M-am Into Rs 50 Km,cand Dupa Primii 10 Km S-a Aprins Becul Din Nou Si A Ramas Aprins Pentru 10 Km Dupa Care S-a Stins Si Stins A Ramas Pentru Urmatorii 30km
                      In Mers Presiunea La Ulei Este 3
                      La Relati Presiunea Este 1,8-2(adica Scade Putin Sub 2)
                      ......si de aici deducem ca senzorul de la martorul de ulei a murit si trebuie inlocuit, ai facut o alegere buna in privinta uleiului.....
                      "Wir brauchen keine gute Geschichte zu erfinden, wir schreiben sie seit 1886"

                      Comment


                      • #26
                        cautand ulei....
                        Mobil1 10w-40 pe eticheta cu traducerea in lb romana scrie ca-i facut in Belgia,pe eticheta in mai multe limbi scrie ca-i facut sub licenta EXXON SUA,iar dedesubt MADE in TURKEY,dar a trebuit sa dezlipesc toate etichetele!Cifra 5 de la inceputul codului de bare indica Turcia
                        Deci ATENTIE la origine!

                        Un mecanic zicea ca si Valvoline 15w-40 Max Life "e facut pe vapor"
                        Sa fie adevarat? ca am cheltuit 125 lei pe un schimb de ulei!
                        Last edited by Danny_bb; 03-30-2008, 22:20 PM.

                        Comment


                        • #27
                          eu am luat de la mecanic ulei de la mama lui sintetic castrol 10w50 adus direct din D fara taxele lui moliceanu si anul trecut era la 25 lei/l

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by caesar View Post
                            am cheltuit 125 lei pe un schimb de ulei!
                            In decembrie am luat 7L 10-w40, Sunnoco, Belgia (cel putin asa scrie pe el) si filtru de ulei la w123 si cam tot atata o fost 120-130 RON.
                            Exista doua tipuri de masini :
                            1. care au fost lovite
                            2. care vor fi lovite

                            Comment


                            • #29
                              mda cam asta este dezavantajul ca trebuie 7,.. la motoare mari. dar merita.

                              Comment


                              • #30
                                Am si eu o problema de genul asta,dar lamine situatia iimai diferita,adica mie mi se aprinde becul de la ulei cand depasesc viteza de 120KM/h si se stange cand cobor viteza pe la 90KM/h.Nivelul de ulei ii foarte bun.Sa fie senzorul de pe baia de ulei de vina?
                                CJ-20-AMN.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF