Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Problema a/c Mercedes w124

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema a/c Mercedes w124

    Am o problema cu compresorul de clima.Dupa schimbarea motorului de pe benzina pe diesel, am pus sus celalalt compresor, l-am incarcat, dar la pornirea aerului rece compresorul cupleaza pentru cateva secunde si se opreste.Pe direct compresorul merge dar nu se simte nicio modificare semnificativa in habitaclu.Care ar putea fi problema?Pe parte electrica sau compresorul e defect?
    Multumesc!
    Mercedes W124 200D - ex
    Mercedes C124 CE200 - ex
    Mercedes W124 300D Turbo - donatoare de organe
    Mercedes W124 E250D - donatoare de organe
    Mercedes C124 300CD - daily driven
    Mercedes C124 300CE 12v
    Mercedes C124 300CE 24v in proiect de restaurare
    Mercedes S124 250TDT
    Mercedes W210 E200 16v
    Mercedes W906 2.2 CDI

  • #2
    După simptome, eu aş zice că nu ai presiune destulă, s-ar putea să nu-ţi fi băgat destul freon. Dacă nu ai presiune, senzorul nu-ţi porneşte compresorul, sau ţi-l porneşte acele câteva secunde, după care STOP. Înclin spre această diagnoză, şi datorită faptului că, zici că nu-ţi bagă rece nici pe direct.
    Lord W126 500SE -> 2.5D
    Lady W123 230C -> 240D
    W124 -> 200D
    W208 CLK200 -> 2.0

    W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
    Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
    Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

    Comment


    • #3
      Celalalt compresor...probabil ca te referi la cel de pe motorul OTTO/benzinarul adica, sau care?
      Ce tip de compresor este? NIPPON DENSO? YORK?
      In afara agentului de racire (R134a, in cantitate de 950grame), in compresoarele de clima mai intra si un ulei special de tipul SUNISO 5GS, 120 centimetricubi la W124 250D.
      In absenta (totala sau aproape) a acestui ulei special, compresorul intra in regimul de protectie si face CLANT, adica stop joc!
      Nu-i rau sa iei in calcul si acest scenariu.

      Comment


      • #4
        Salut,
        Daca clima ti incarcata ok responsabil pentru orprirea sau pornirea compresorului este senzorul de presiune de pe reciver (butelie), sun defapt 2 senzori unul ce porneste ventilatorul auxiliar la presiunea de 20 bar si-l decupleaza pe la 18 atm si unul ce are mai multe functii, cupleaza compresorul cand detecteaza presiunea necesara functionarii normale a instalatiei, decupleaza compresorul cand presiunea in instalatie este prea mare undeva la 24 atm, sau decupleaza compresorul cand in instalatie detecteaza o presiune de 1.5-2 atm, la tine ori este prea mare presiune si cand incepe compresorul sa bage presiune in circuitul de inalta senzorul decupleaza instalatia, sau nu ai presiune-a suficienta, dupa anul masinii tu ai r-12 freonul, cine ti-a incarcat-o si cu cat? din simptomele tale din punctul meu de vedere sunt probleme cu presiuniile in instalatie sau in cel mai rau caz senzorul respectivi nu lucreaza in parametri, sau releul de clima e virusat, dar daca si spus ca ai unit pinii de la senzor si l-ai pus pe `direct` si in habitaclu nu se simte mai nimic cine ti-a incarcat instalatia trebuia sa-ti puna si cantitatea de ulei aferenta nu doar freon, uleiul este la fel de important in transferul caldurii la fel ca si freonul, da mai multe detalii cum ti s-a umplut clima cu freon. Daca pui un manometru pe circuitul de joasa presiune clima setata pe 16 grade (adica la maxim), la 1800 rot/min trebuie sa ai o presiune de 2.5-max 3 atm.
        Last edited by entty; 05-01-2011, 21:25 PM.

        Comment


        • #5
          Problema e in felul urmator:
          Am facut trecerea de pe benzina pe diesel.La schimbarea motorului compresorul a ramas cuplat, crezand ca un alt suport ar rezolva prinderea pe motor.Am achizitionat un suport pentru diesel, l-am prins pe motor, dar am realizat ca era diferenta mare la prinderi.Am cumparat si un compresor de pe un 300d de la Radu Cartianu, care initial a fost a lui Gorilutz.Am mers la un service si cand sa-l puna sus am observat ca ambreajul(partea din fata) care ar trebui sa cupleze la pornirea climei era blocat.L-am sunat pe Gorilutz si mi-a zis ca a stat mult prin portbagaj si a facut condens si de aici si blocajul.A reusit mecanicul sa-l deblocheze, l-am pus sus, l-a incarcat cu 950 de grame de r134a, dar la pornirea aerului rece cupla pentru 1-2 secunde dupa care se oprea.Conectat inca la aparatul de incarcare, dupa pornirea climei trebuiau sa se modifice niste valori pe indicatoare, dar nu se misca nimic.A pornit compresorul pe "direct", dar inauntru nu se simtea vreo diferenta.Zicea ca nu face presiune compresorul sau e ceva problema la partea electrica.
          Dar mai e o chestie care sincer nu mi se pare in regula.Uneori cand pornesc motorul se porneste si ventilatorul auxiliar pentru 1 minut 2 dupa care se opreste.De aici si ideea ca ar fii ceva de la cablaj, senzori etc.

          Astept parerile voastre !
          Mercedes W124 200D - ex
          Mercedes C124 CE200 - ex
          Mercedes W124 300D Turbo - donatoare de organe
          Mercedes W124 E250D - donatoare de organe
          Mercedes C124 300CD - daily driven
          Mercedes C124 300CE 12v
          Mercedes C124 300CE 24v in proiect de restaurare
          Mercedes S124 250TDT
          Mercedes W210 E200 16v
          Mercedes W906 2.2 CDI

          Comment


          • #6
            Nu ai zis încă nimic de uleiul din compresor ... S-a verificat ?
            Lord W126 500SE -> 2.5D
            Lady W123 230C -> 240D
            W124 -> 200D
            W208 CLK200 -> 2.0

            W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
            Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
            Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

            Comment


            • #7
              Salut, releul de clima a ramas de benzinar? compresorul de mercedes are un senzor de turatie, iar releul compara turatia motorului cu turatia compresorului ca sa il faci sa functioneze trebuie sa schimbi releul cu unul de diesel si sa ii faci legaturile electrice aferente sau sa gasesti o cale sa poata citi turatia motorului

              Comment


              • #8
                Adica exista inca posibilitatea ca "transplantul" de motor diesel sa nu fi fost executat decat superficial, fara sa se mearga pana la instalatia electrica...
                In fine, vorbesc discutii. Nu pot decat sa-ti reiterez modalitatea de testare, simpla si eficienta a instalatiei de A/C, asa cum este indicata de AutoData:
                Cu motorul la regimul sau normal de lucru si A/C-ul pornit, testul "prin pipaire" trebuie sa releve urmatoarele:
                - un compresor fierbinte
                - o conducta de inalta presiune fierbinte care duce de la iesirea compresorului catre condensator
                - un condensator fierbinte pe intrare
                - un condensator CALD pe iesire
                - o conducta de freon CALDA de la condensator catre evaporator (inainte de valva de expansiune)
                - o conducta RECE de iesire a evaporatorului
                - o conducta (de agent de racire) de joasa presiune RECE catre intrarea in compresorul de A/C.
                In cazul in care rezultatele sunt diferite fata de cele descrise mai sus, suspectezi un blocaj in conducte sau componenta a carei temperatura este anormala.
                Confirmati care din ele este, printr-un test de presiune.
                Sigur, asta in conditiile in care, in cazul tau, este totul in regula, ca urmare a transplantului...
                Are dreptate colegul entty, la anul de fabr.1992, ai agent de racire R12, 1100 grame intra in instalatie + uleiul SUNISO 5GS, vascozitate ISO 46.
                La uleiul respectuiv cantitatile sunt urmatoarele: 120 ml in compresor.
                O seara buna!

                Comment


                • #9
                  Masina a fost fabricata in aXI-a 1994. Uleiul se baga o daca cu freonul, adica cu acelasi utilaj, in acelasi proces? Sau e o operatiune separata?
                  Mercedes W124 200D - ex
                  Mercedes C124 CE200 - ex
                  Mercedes W124 300D Turbo - donatoare de organe
                  Mercedes W124 E250D - donatoare de organe
                  Mercedes C124 300CD - daily driven
                  Mercedes C124 300CE 12v
                  Mercedes C124 300CE 24v in proiect de restaurare
                  Mercedes S124 250TDT
                  Mercedes W210 E200 16v
                  Mercedes W906 2.2 CDI

                  Comment


                  • #10
                    Inca ceva: compresorul spui ca a provenit de la un donator 300 diesel, via Radu Cartianu, via Gorilrulz. Donatorul insa din ce an era??? Intreb pentru ca pomenesti ca s-au adaugat 950 grame de R134a, iar acest tip de cooling agent, din cate retin eu, nu se imbuca cu instalatia de A/C anterioara anului 1993 (la garniturile de tip O-ringe mai ales), decat daca s-a facut un umrustung/a fost uprgadata adica, pentru ca in Vest, freon R12 mai gasesti pe la unguri doar, asa ca ei, daca vor sa-si tina masinile oldies sunt fortati de imprejurari sa o faca sa tina la agentul de racire R134a. Altfel, nu rezista. Poate si la tine, pe de-o parte s-au pus cei 950 grame si pe toate partile s-au si dus. Eu m-as cam duce la mecanicos sa-l chestionez ce si cum, sincer.

                    Comment


                    • #11
                      "Am cumparat si un compresor de pe un 300d de la Radu Cartianu, care initial a fost a lui Gorilutz."
                      300-le Diesel (donatorul de compesor adica)...venea de pe un W124 din care an stimate domn?
                      Si da, procedura este distincta.

                      Comment


                      • #12
                        Nu stiu din ce an era motorul, de aceea nici nu am specificat.Cand compresorul era la gorilutz nici nu stia de pe ce motor este.Mecanicul s-a uitat pe placuta de deasupra farurilor unde scria tipul si cantitatea de gaz.
                        Mercedes W124 200D - ex
                        Mercedes C124 CE200 - ex
                        Mercedes W124 300D Turbo - donatoare de organe
                        Mercedes W124 E250D - donatoare de organe
                        Mercedes C124 300CD - daily driven
                        Mercedes C124 300CE 12v
                        Mercedes C124 300CE 24v in proiect de restaurare
                        Mercedes S124 250TDT
                        Mercedes W210 E200 16v
                        Mercedes W906 2.2 CDI

                        Comment


                        • #13
                          E cam trista treaba ..
                          Mercedes W124 200D - ex
                          Mercedes C124 CE200 - ex
                          Mercedes W124 300D Turbo - donatoare de organe
                          Mercedes W124 E250D - donatoare de organe
                          Mercedes C124 300CD - daily driven
                          Mercedes C124 300CE 12v
                          Mercedes C124 300CE 24v in proiect de restaurare
                          Mercedes S124 250TDT
                          Mercedes W210 E200 16v
                          Mercedes W906 2.2 CDI

                          Comment


                          • #14
                            Salut,

                            Man nu dispera, fa-mi o poza cu spatele compresorului si iti spun daca are sau nu senzor de turatie, nu toate au! La mine a fost cam la fel, releul de climatizare a ramas de la benzinar si eu pe compresorul meu nu am senzor de turatie senzorul de pe butelie la mine face 50% din treaba, dar tu ai clima automata, si posibil ca lucrurile sa stea un pic altfel, fa poza cu spatele compresorului(partea opusa ambreajului), si dupa ce ne lamurim o scoatem noi la capat!!! A si fa o poza si cu releul de clima ce scrie pe el si mai o poza cu soclul unde vine releul de clima (pinii) sa stim o treaba. La conversia pe 134a cheia este uleiul, posibil ca uleiul tau mineral din compresor sa se fi inegrit deja de la clorul din 134a, se rezolva.
                            Last edited by entty; 05-03-2011, 08:11 AM.

                            Comment


                            • #15
                              Scuze de dublul post,

                              Acum am recitit mai atent, cum ti se porneste ventilatorul auxiliar fara a fi pornita clima? senzorul ce comanda ventilatorul auxiliar este un senzor clasic de presiune, cand are presiunea suficienta uneste o punte si inchide circuitul, porneste de obicei cand ai presiune prea mare in instalatie,cumva porneste ventilatorul auxiliar cand este mai cald afara? cred ca ala ce ti-a incarcat clima a incarcat-o aiurea rau!
                              ps fa ce te-am rugat.. poze
                              Last edited by entty; 05-03-2011, 08:24 AM.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF