Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

HELP!!!motor 605.911 de pe W124 250D, 1993

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • HELP!!!motor 605.911 de pe W124 250D, 1993

    Hristos a Inviat!
    Salutare membrilor Forumului si toate cele bune tuturor.
    Rog mult o expertiza tehnica de specialitate si un sfat din parte Dvs. in urmatoarea speta:
    W124 250D, aspirat, cod motor 605.911, 2497 cmc, 4 supape pe cilindru, 83 KW/113Cp la 5000 rpm, fabricatie sept.1993, VIN WDB1241261C037955, kilometri la bord 288Tkm, 2 proprietari in acesti 18 ani, din care,utimul - o tipa- a dtinut agregatul in ultimii 11 ani.
    PROBLEMA SUNA ASTFEL:
    -la pistonul nr. 3, supapa/supapele de admisie (einlass ventile) sunt...arse, incarcate de calamina, nu mai calca bine pe scaunul supapei/upapelor, este ceva in negegula cu acele supape, deoarece pe acolo se scapa compresia, pe acel al 3-lea piston.
    Motorul are 288 Tkm, nu papa ulei, la regimul lui de lucru la cald presiunea indicatorului de ulei din bord sta intre 1,5 si 2 (idle speed/ralanti); la deschiderea busonului de umplere ulei acesta nu bufneste, nu arunca ulei, nici macar stropi fini de ulei, este prezent, in schimb, un firicel de fum...asa, ca o boare, ca o ceata alba in interiorul capacului superior al motorului.
    Uleiul are cam 7700 km de la schimb si sta chiar foarte bine dpv calitativ.
    Motorul nu da fum pe esapament. Dar nici nu se preteaza la asa-zisul test cu paharul...are in fond aproape 300 de mii si o varsta de opspe ani...dar, afara de pierderea comresiei pe nr. 3, nu are alte zgomote suspecte.
    Nu ma aflu in tara pentru a ajunge cu agregatul la cei priceputi si de aceea recurg la aceasta metoda spre a afla punctul dvs. de vedere referitor la:
    1. -ce riscuri ar comporta functionarea cu aceasta pierdere de compresie? (si aici ma gandesc la ce s-ar putea intampla in timpul mersului, de ex.)
    2. -pana la ajungerea acasa, cum as putea sa ajut in vreun fel la prelungirea vietii motorului? Ajuta intrucatva adaosul de aditivi??? Sau, ce recomandari aveti in acest sens?
    Multumiri anticipate tuturor pentru sprijinul, expertiza si recomandarile date in aceasta speta!

    Decodarea VIN arata in felul urmator:
    Название val
    fin
    vin WDB1241261C037955
    whc WDB
    chassbm 124126
    chass_ident 1C037955
    type 124
    subbm1 126
    subbm2
    auxiliary_drive
    body 00000
    body_code
    delivery_date 930909
    engine 605911 12 001246
    front_axle1
    front_axle2
    heater
    interior 001
    lights HELLA
    model_idx 2
    odometer
    order_num1 0322703501
    paint1 485
    paint2
    paint3
    paint4
    paint5
    platform
    production_num1
    production_order_ref
    rear_axle1
    rear_axle2
    release_date
    retarder 3 930909
    rims
    service_num
    steering
    trailer
    transfer_case
    transmission 722434 03 390443
    vin_dc
    vinwhc
    winch
    wiper BOSCH

    Code Текст
    240 OUTSIDE TEMPERATURE INDICATOR
    260 TYPE DESTINATION ON TRUNK LID - ELIMINATION
    281 AMG PERFORMANCE STEERING WHEEL
    291 AIRBAG FOR FRONT PASSENGER
    300 Unknown
    305 DUST FILTER
    420 AUTOMATIC TRANSMISSION 4-GEAR
    440 TEMPOMAT (CRUISE CONTROL)
    538 Unknown
    544 Unknown
    551 ANTI-THEFT/ANTI-BREAK-IN WARNING SYSTEM
    570 FOLDING ARMREST, FRONT
    580 AIR CONDITIONING
    591 Unknown
    620 AIR POLLUTION CONTROL
    812 Unknown
    859 Unknown
    873 SEAT HEATER FOR LEFT AND RIGHT FRONT SEATS
    485 SELF-LEVEL.-DEVICE WITH H.D.SPRINGS AND SHOCK ABS.
    001 Unknown

  • #2
    Revin cu urmatoarele precizari:
    -motorul nu intrerupe, nu stranuta, suna "rotund", socul automat functioneaza, nu este prezent ulei in carcasa filtrului de aer, se aude insa un falfait caracteristic supapei/supapelor care "scapa" aferente pistonului nr.3. Ma aflu in Viena si imi propun sa ajung acasa peste 2 luni.
    Dupa o vizita la un service din Viena mi s-a redactat un deviz estimativ de piese + manopera de mi-a crescut instantaneu tensiunea...bine, baietii aveau de gand sa-si faca planul de incasari.
    Am ridicat mingea la fileu pe FORUM pentru a ma lamuri daca este safe sa circul cu toroapa pana acasa, pentru ca este clar ca aici, la scorurile din Austria nu ma coafeaza, interventia va avea loc acasa only.
    Deci, stimati colegi, ce pareri aveti si ce ma sfatuiti sa fac in legatura cu simptomul descris mai sus.
    Va stau la dispozitie pentru alte detalii suplimentare pe care le puteti considera relevante.
    Din pacate, n-am solutie sa execut un test de compresie pe pistonul nr. 3...conditiile asa-zis "tehnice-auto" de la Ambasada Viena sunt...o gluma proasta.
    Multam fain pentru orice sfat.

    Comment


    • #3
      Adevarat a Inviat !.

      Cum ai verificat uzura supapelor ?.
      Cum ai ajuns la concluzia ca nu ai compresie la pistonul nr.3 ?.
      Explica-mi , te rog , mai clar cum stai cu presiunea uleiului in mers si la ralanti .
      Last edited by nstoe; 04-26-2011, 23:40 PM.

      Comment


      • #4
        In mers acul indicatorului de presiune ulei din bord sta la maxim, gradatia 3. Motorul rece, la ralanti, tot pe maxim.
        Motorul cald (85-90 grade), la ralanti, acul sta intre 1,5 si 2.
        Nu am masurat compresia pe nr. 3, nici nu am conditii tehnice dealtfel; asa cum am precizat in descrierea detaliata anterioara, exista un susur/falfait cam cum scapau supapele la motoarele de IMS-M461 odinioara, bine...nu asa de tare, dar este audibil.
        Supozitia (supape de admisie la nr. 3) a fost confirmata de jegosii de la atelierul service care au solicitat o suma imensa...cu suma respectiva imi iau masina de dupa anul 2000.
        Ce riscuri implica un drum Viena-Bucuresti in aceste conditii? Motorul este diesel-aspirat, cutia automata, iar maniera mea de condus exclude asa-zisul "dat in goarna".
        Sper ca am fost mai pe intelesul tau acum.
        Multam fain pentru sprijin si o zi buna!

        Comment


        • #5
          Daca nu poti efectua o revizie la un service , iti propun urmatoarea alternativa :
          - mergi 100 km pe sosea , in maiera ta de conducere ; daca motorul se comporta bine, adica , nu fierbe , temperatura si presiunea uleiului sunt OK , atunci cred ca poti parcurge drumul pana in tara .
          Pana nu-i faci un test profesionist , si nu dupa ureche , nu ai ce-i face .
          Daca se presupune ca ai supape uzate , aditivii nu te ajuta in acest caz .
          Numai bine !.

          Comment


          • #6
            Cred ca meseriasii din service s-au inselat!
            Ai aceeasi problema pe care am avut-o si eu,( avem acelasi motor),adica scapa compresie pe la antecamera si nu pe la supape!
            Daca nu inchide supapa bine,motorul merge cu intreruperi!
            Sau,daca ai noroc,doar saiba de foc este fisurata sau uzata si scapa compresia!
            Poti merge linistit pana in tara ,cu conditia sa nu fortezi motorul prea tare!
            Cand vii acasa,mergi la un service competent cu cheie speciala pentru antecamera si,daca este nevoie,se poate schimba( costul uneia noi este de aprox. 400 lei)!
            Mai ai o solutie de a scapa de problema,dar eu nu o recomand...poti turna o solutie de lipit metale pe langa injector,astepti 24 h pana se intareste,dupa care nu mai scapa compresia dar nici nu mai poti demonta injectorul respectiv!
            Bafta!
            Last edited by Tiberiu; 04-29-2011, 18:31 PM.
            Momentan.....gandesc pentru altii !!!

            Comment


            • #7
              Multumsc pentru raspuns si ajutor, Tiberiu!
              Atat vineri cat si sambata toroapa a fost folosita in scopul de a urmari cam cum se comporta, vezi sfatul colegului nstoe, pe care-l salut pe aceasta cale. Conditiile au fost cele "urbane", adica trafic greoi, sugrumat, stopuri intr-o veselie, tipic vienez.
              Deci:
              -presiunea uleiului, ralanti, acul intre 1 si 2, mai mult spre indicatia 2. In sarcina, acul este la maxim.
              -temperatura lichidului de racire, putin peste indicatia 80.
              -am mai facut opriri pentru verificarea uleiului: nivelul la joja este ok.
              -ca parere (subiectiva), am constatat ca cutia automata parca scoate untul din acest motoras (saugdiesel - aspirat), nefiind obisnuit sa vad ca schimba la turatii maricele. De schimbat insa schimba, kick-down-ul functioneaza, klimaanlage baga rece din greu.
              Nefiind decat in trafic urban, nu am avut conditii sa vad cat de bine se asterne la drum intins. Ramane de executat si aceasta tematica.
              O zi buna si petrecere frumoasa de 1 mai!

              Comment


              • #8
                Pentru cv. automata cel mai in masura sa-ti dea un sfat este colegul "automaticul".

                Comment

                Working...
                X
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF