Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Consum parazit de curent in repaus, 2.7A

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Consum parazit de curent in repaus, 2.7A

    Salut baieti. Pierderile mele de curent (220E - '93) au fost si mai mari pana sa repar releul de langa baterie care alimenteaza ECU cand se pune contact care ramanea aclansat si se incingea. Am ramas cu scurgeri de curent pe 2 sigurante care deservesc urmatoarele:

    fuse C(16A) - rear roof light, trunk light, rear door locking system, safety belt handover arm, seat back arrester (central locking system door lights, reading lamps, aut antenna. consumul masurat la bornele acestei sig este de 1 A

    fuse 9(8A) - diagnostic term.6, hazard warning system, clock, front roof light (electronic radio, vanity mirror light, relay comfort circuitry term.86. consuma 1.7A

    Parca am auzit tzacaneala in cutia urmatoare, cea cu relee cand deconectam si reconectam a doua siguranta. Am deconectat pompa de vacuum de sub bancheta spate si nu s-a intamplat nimic. Aveti idee ce e cel mai probabil sa-mi consume curent din toate astea, sa stiu de unde sa incep. Multumesc
    Last edited by Senna; 04-19-2011, 10:37 AM.
    Ex 03.'93 W124 220E engine M111.960-2198cc 16V variable admission timing, 150HP, 210Nm; Bosch ABS, SRS Airbag

  • #2
    Becul din portbagaj , asa am patit si eu . E posibil ca la intrerupatorul becului de pe portbagaj sa iti fi cazut cauciucul acela micut ce intra pe intrerupator (e ca un mot) . Daca nu mai e ala , e o diferenta de vreo 2 mm , ceea ce face sa stea becul aprins .
    Mercedes . (punct)
    Mercedes w 124 300 e (1989)
    Mercedes w 124 300 e 24 v (1991 luna VI)
    Mercedes w 211 220 cdi (2004)
    Mercedes w 124 300 e 24 v (1991 luna V)
    Mercedes w 124 E200 cabrio (1995 luna II)
    Lexus IS 300 (1999)
    Mercedes W210 E 280 (1998 luna I)

    Comment


    • #3
      Nu este becul portbagaj, i-am scos mufa si nu a scazut consumul. Cand pun la loc siguranta 9 se aprinde iar lampa plafon, apoi se stinge in cateva secunde, asta fara sa umblu la usi...
      Ex 03.'93 W124 220E engine M111.960-2198cc 16V variable admission timing, 150HP, 210Nm; Bosch ABS, SRS Airbag

      Comment


      • #4
        Ai geamuri electrice? "relay comfort circuitry term.86. consuma 1.7A"
        W202 elegance / 1.8 benzina,1993

        Comment


        • #5
          Da, pe fata, dar nu merg fara contact insa merg cu el pus si cu cele doua sigurante enumerate scoase...
          Ex 03.'93 W124 220E engine M111.960-2198cc 16V variable admission timing, 150HP, 210Nm; Bosch ABS, SRS Airbag

          Comment


          • #6
            Va salut vis a vis de treaba cu,consumul parazit,am fost plecat din tara o luna si am lasat masina in curte cu bornele puse(nu am considerat ca e cazul sa le scot pentru o luna),cand ajung acasa curent ioc...nici centralizata nu a mai mers...
            Am pus bateria pe redresor(bateria e in mintile ei,e o VARTA are 2 ani doar) am pornit masina toate bune si frumoase dar am stat si m-am gandit cum naiba mi s-a descarcat bateria buna asa repede cand doar ceasul din bord o folosea....Azi insa am observat chiar si cu motorul rece,masina oprita ca duoventilul electric din compartimentul bateriei este fierbinte,abia puteam tine mana pe el

            Ca si idee si ce gandesc eu e ca aia e o bobina care tine conurile apasate pe inchis dar nu are un sistem de blocare asa ca tot timpul acolo trebuie tensiune chiar si cand masina e oprita(treaba cu ventilul fierbinte se intampla numai cand rotita e pe rece 16 grade) ca trebuiie sa fie circuitul inchis sa nu dea voie apei calde sa urce in caloriferul din habitaclu...

            Acum ma gandesc neamtul nu s-a gandit el la un alt sistem care in momentul cand ai oprit motorul sa lase duoventilul in repaos?

            Ce credeti?

            Comment


            • #7
              Nu are nimeni nici o idee daca e normal ca duoventilul sa fie fierbinte pe inchis?

              Comment


              • #8
                Eu le-am desfacut si in mod normal stau deschise. Doar daca le alimentez invers se inchid.
                Cu motorul oprit nu vad ce sens ar avea sa mai fie alimentateintrucat nemaifunctionand pompa de apa nu va exista circulatie signifianta prin caloriferul de interior...
                Ex 03.'93 W124 220E engine M111.960-2198cc 16V variable admission timing, 150HP, 210Nm; Bosch ABS, SRS Airbag

                Comment


                • #9
                  De ce sunt fierbinti atunci?chiar si cu motorul rece rece....si daca o lasi trei zile asa rupe bateria...daca dau rotitele pe cald nu mai am probleme...

                  Comment


                  • #10
                    Eu le=am alimentat pe direct, adica i-am dat plus la plus si masa era deja asigurata si au tzacanit dar conurile nu s-au inchis, nici o miscare
                    Apoi am alimentat invers si s-au inchis, dar imi consuma 1,8A
                    Am doua solutii pt vara: 1 - bypass trasee apa ce merg la calorifer 2- alimentare inversa valve de la contact (15) insa o voi alege pe prima tot din motive de posibila incingere.

                    La tine raman electrovalvele alimentate. Scoate mufa si masoara pe ea, sigur ai tensiune. Ai undeva un strap intre + permanent (30) si comanda acestora. O schema electrica a partii de clima ar fi de mare ajutor pt mine, si iti explic si tie cum sa incerci sa rezolvi.
                    Ex 03.'93 W124 220E engine M111.960-2198cc 16V variable admission timing, 150HP, 210Nm; Bosch ABS, SRS Airbag

                    Comment


                    • #11
                      Schema nu am...dar faza cu strap-ul e posibila....poate chiar la rotite e strapul....nu stiu ce sa zic sincer...o sa masor pe mufa sa vad....dar logic e ca ,ventilul sa stea inchis sa stea alimentat non stop....altfel cum sa tina circuitul inchis?

                      Comment


                      • #12
                        Sper sa nu scriu ceva prostii,dar dupa parerea mea cele doua ventile ar trebui sa stea inchise cand nu sunt alimentate cu tensiune si sa se deschida atunci cand se actioneaza cele doua rotite.
                        CJ-20-AMN.

                        Comment


                        • #13
                          Paul nu stau inchise cand nu sunt alimentate,ca nu au cum...ele nu au un mecanism de blocare individual,ele se inchid sau deschid cu ajutorul curentului doar...

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF