Salut baieti. Pierderile mele de curent (220E - '93) au fost si mai mari pana sa repar releul de langa baterie care alimenteaza ECU cand se pune contact care ramanea aclansat si se incingea. Am ramas cu scurgeri de curent pe 2 sigurante care deservesc urmatoarele:
fuse C(16A) - rear roof light, trunk light, rear door locking system, safety belt handover arm, seat back arrester (central locking system door lights, reading lamps, aut antenna. consumul masurat la bornele acestei sig este de 1 A
fuse 9(8A) - diagnostic term.6, hazard warning system, clock, front roof light (electronic radio, vanity mirror light, relay comfort circuitry term.86. consuma 1.7A
Parca am auzit tzacaneala in cutia urmatoare, cea cu relee cand deconectam si reconectam a doua siguranta. Am deconectat pompa de vacuum de sub bancheta spate si nu s-a intamplat nimic. Aveti idee ce e cel mai probabil sa-mi consume curent din toate astea, sa stiu de unde sa incep. Multumesc
fuse C(16A) - rear roof light, trunk light, rear door locking system, safety belt handover arm, seat back arrester (central locking system door lights, reading lamps, aut antenna. consumul masurat la bornele acestei sig este de 1 A
fuse 9(8A) - diagnostic term.6, hazard warning system, clock, front roof light (electronic radio, vanity mirror light, relay comfort circuitry term.86. consuma 1.7A
Parca am auzit tzacaneala in cutia urmatoare, cea cu relee cand deconectam si reconectam a doua siguranta. Am deconectat pompa de vacuum de sub bancheta spate si nu s-a intamplat nimic. Aveti idee ce e cel mai probabil sa-mi consume curent din toate astea, sa stiu de unde sa incep. Multumesc
Comment