Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Pivoti 124

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Ce sa zic roata are doar un joc finut pe verticala si mai mult ca sigur e rulmentul care mai trebuie strans...in rest nimic,pana la urma nu schimb pivotii...mai ii las sa vad cat tin...

    Comment


    • #17
      Originally posted by sorinvuta View Post
      Ce sa zic roata are doar un joc finut pe verticala si mai mult ca sigur e rulmentul care mai trebuie strans...in rest nimic,pana la urma nu schimb pivotii...mai ii las sa vad cat tin...
      Raman bani de benzina sau poate, pentru alte piese.
      Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

      Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

      Comment


      • #18
        Originally posted by sorinvuta View Post
        Marius te-ai mai gandit si la noi?

        A ce sa zic nu bate nimic o sa incerc sa fac sio treaba cu levierul dar cred ca o sa ii schimb...nu sunt scumpi insa nu stiu manopera la asa ceva cat duce...
        Schimba-i, nici nu sta pe ganduri. Pune unii de doi lei de la magazin, ca sunt noi si buni. Da, de doi lei. Ca dupa ce scazi tva-ul, marja dealerului, marja importatorului, vama (ca e produs asiatic), transportul, etc - atat mai ramane ca pret de fabricatie la o astfel de piesa...

        Deci schimba-i ca intr-adevar sar, daca sunt uzati!

        Comment


        • #19
          Mie mi s-au rupt pivotii, de doua ori (ca asa e, cu lipsa de experienta, o data pe stânga si o data pe dreapta), a cazut roata jos si masina peste ea.
          Ingrijorare nu trebuie sa fie, pentru ca se întâmpla numai la viraj maxim, la viteza mica - plecare de pe loc.
          Mecanicul meu spune în felul urmator: La drum drept, nu e problema; la viraj maxim, daca se aude în mod repetat un scârtâit (am învatat sa ascult), atunci trebuie schimbat. Virajul e MAXIM, si cel care scârtâie e pe partea opusa (la viraj stânga, va scârtâi - si se va rupe la un moment dat - cel din dreapta, si invers).
          Nu e necesara schimbarea simetrica, dar problema e ca piesele de acuma nu mai tin ca si cele originale, asa ca o data la 2-3 ani ar trebui schimbate volens-nolens.

          Comment


          • #20
            Pentru siguranta mea si a familiei,m-am hotarat sa ii schimb....asta dupa Pasti cand merg acasa...

            Multumesc tuturora pentru sugestii

            Comment


            • #21
              Astazi am schimbat si eu pivotii.......scartaia cand luam viraj maxim cu viteza foarte mica.Se intampla in general la plecarile de pe loc.

              Comment


              • #22
                Mi s-a stricat un cap de bara (s-a rupt garnitura de cauciuc si in timp s-a stricat) si cand l-am inlocuit am dat jos ambele bielete (la cealalta pentru a schimbe mansoanele de cauciuc care erau rupte). Am constatat ca roata din dreapta nu o puteam misca deloc (stanga-dreapta) iar cealalta foarte greu. Am intrebat un prieten si mi-a zis ca poate e normal sa mearga greu. Voi ce ziceti?
                Cand am mers la directie la Ploiesti cei de la service au constata ca nu se misca stanga - dreapta si au zis ca nu e in regula. Au zis ca poate e din pivot si au zis ca trebuie sa-l inlocuiesc. Ce ziceti e din pivot (probabil gripat cu rugina - mansonul de cauciuc nu pare spart; ei au incercat sa bage niste spray degripant si parca si-a mai dat drumul) sau din altceva?

                Comment


                • #23
                  Pivotul e ca amortizorul nu are cum sa fie asa de batos

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by dany1967 View Post
                    Mi s-a stricat un cap de bara (s-a rupt garnitura de cauciuc si in timp s-a stricat) si cand l-am inlocuit am dat jos ambele bielete (la cealalta pentru a schimbe mansoanele de cauciuc care erau rupte). Am constatat ca roata din dreapta nu o puteam misca deloc (stanga-dreapta) iar cealalta foarte greu. Am intrebat un prieten si mi-a zis ca poate e normal sa mearga greu. Voi ce ziceti?
                    Cand am mers la directie la Ploiesti cei de la service au constata ca nu se misca stanga - dreapta si au zis ca nu e in regula. Au zis ca poate e din pivot si au zis ca trebuie sa-l inlocuiesc. Ce ziceti e din pivot (probabil gripat cu rugina - mansonul de cauciuc nu pare spart; ei au incercat sa bage niste spray degripant si parca si-a mai dat drumul) sau din altceva?
                    Constatarea asta ai facut-o avand capetele de bara demontate de pe masina ?

                    Comment


                    • #25
                      Da, ambele bielete cu capete de bara erau demontate (si pe dreapta si pe stanga). Roata din dreapta nu o puteam misca stanga - dreapta cu forta mea iar cea de pe stanga mergea foarte greu.

                      Comment


                      • #26
                        Inseamna ca ai probleme la pivoti ,singurul lucru care ar opune rezistenta la ,,virarea "rotii st - dr cu directia demontata sunt pivotii (parerea mea )

                        Comment


                        • #27
                          Si eu am zis la fel. deja am inlocuit pe cel din dreapta si m-am hotarat sa-l schimb si pe celalalt. Asta era plin de rugina si fara pic de vaselina.

                          Comment


                          • #28
                            Azi s-a intamplat intamplarea !!! Mare grija ! Iesit pivot st. fata..trosc bum, masina cazut brusc ca si cum ai dat in canal ! Cand un pivot de W124 scartaie,parerea mea,trebuie schimbat cat mai repede cu putinta...
                            Imi scartaia de vreo 20 mii km dar nu batea , nu troncanea nimic, nimic suspect ca zgomot in afara de acel scartait sinistru la viraje usoare st/dr. De vreo 2-3 zile cand plecam cateodata de pe loc(mai ales dimineata dupa o stationare de cateva ore) aveam senzatia ca nu pot misca volanul la plecarea de pe loc.Senzatia ca si cum ai pana/presiune foarte mica in unul din pneurile din fata, sau cand vara intra cauciucurile in asfaltul inmuiat de soare...
                            Stima, Bogdan D.

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by trancealot View Post
                              Sincer pana acum nu am vazut nici un pivot sa se rupa , la nici o masina , dar , na, poate cel (cei) ce ti-au zis au vazut asa ceva .
                              Poti sa te duci tu la orice statie itp sa verifici jocurile la pivoti , nu vei gasi nimic , te asigur .
                              Are 21 de ani si inca nu sunt dusi pivotii (ma referam la a mea tigaie) . In caz ca ai burdufurile crapate , sparte , schimba-le , inainte sa faci asta scoate vaselina (daca se mai poate numi asa dupa atata timp) de acolo si schimb-o cu ceva mai bun (ceva grafitat) si gata .
                              Numai bine !
                              Eu am patit-o la un w201,o intoarcere mai in forta,am agatat un pic sina de tramvai si sa rupt pivotul.

                              Comment


                              • #30
                                Eu am schimbat pivotii singur fara sa cer pareri,am dat 50 ron pe bucata si a durat aproximativ 2 ore schimbul ambilor pivoti.Spor la treaba!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF