Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Fumul la diesel

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Fumul la diesel

    si la diesel cum trebuie sa fie fumul alb sau negru?
    daca este negru de ce?
    daca este alb ce se intampla?

  • #2
    Fum negru = amestec bogat (combustibil mult - aer putin)
    Fum alb-albastrui = consum de ulei (uzura motor)

    Comment


    • #3
      Are cineva idee de unde se regleaza aerul la 3000 tubo-diesel ? Si a mea scoate fum negru cand o calc mai tare!
      1988 300TD

      Comment


      • #4
        a mea scoate mai mult fum la ralanti decat atunci cand o calc moderat sigur ca daca o calc tare scoate fum mai mult culoarea este nici neagra dar nici alb albastruie cam cenusie inchis asa ceva.

        Comment


        • #5
          Cand calci un diesel e inevitabil sa scoata fum. In ture inalte ramane motorina nearsa. E valabila treaba la orice diesel oricat de nou sau de vechi.
          http://www.clubmercedes.ro/vand-w210...cdi-t2324.html

          Comment


          • #6
            Hai s-o lamurim. Fumul negru la reprize inseamna avans mare. Fumul alburiu- cenushiu inseamna avans mic. Fumul albastru colorat intens e de la ulei. Albastrul mai deschis, la un motor fara consum de ulei, inseamna duze de injector obosite sau debit mare la pompa de injectzie. de obicei, e insotzit de fum negru in turatzie mare. la reprize brushte, e normal ca dizelul sa scoata nitzel fum negru. Daca la un 3500-4000 de ture constant el tot scoate negru, nu e bine. De aici, tragetzi fiecare concluziile...
            Last edited by doktor4carz; 03-11-2008, 13:52 PM.

            Comment


            • #7
              Asa e doc.....Cum le zici tu ca un om mare :P
              http://www.clubmercedes.ro/vand-w210...cdi-t2324.html

              Comment


              • #8
                Doktore ,chiar Ca Esti Doctor.

                Comment


                • #9
                  Nope, doar licentziat in management general cu un master's degree in managementul integrarii europene, medicina n-am facut, da mai conteaza ???

                  Comment


                  • #10
                    sant de acord cu voi.de regula toate diesel scot fum mult la acc.bruste.
                    dar ce se intampla daca scoate fum mut la pornire si dupa aceea imediat isi revine...that is the question..! Oare de la injectoare...?(?)

                    mult respect
                    steen

                    Comment


                    • #11
                      mie imi scoate mai putin de cand am alimentat de la alta pompa.

                      Comment


                      • #12
                        Am observat si eu fenomenul asta. Cu motorina de la Luk Oil nu scoate atata fum ca motorina de la Petrom-V de ex. Cu aia de la Petrom lasam cate o dara neagra in urma cand bagam talpa in ea. Cu aia de la Luk Oil as zice ca nici nu scoate fum.
                        Last edited by florineasca; 12-10-2008, 17:24 PM.

                        Comment


                        • #13
                          Va salut cu respect,
                          Am fost la un "meserias" de cartier sa-mi faca o constatare - pierdeam apa din vas- a zis ca-i de vina garnitura de chiulasa si trebuie inlocuita, am cumparat setul de garnituri plus semeringurile de supape, a zis ca si alea trebuiesc inlocuite 16 buc.(motor diesel 2200cmc, 16 sup. W202, 1995)
                          Mi-a rectificat chiulasa si refacut scaunele de supape (asa a zis mecanicul ca daca tot umbla acolo), a montat garniturile si o patina de lant din plastic care era rupta, injectoarele curatate, si o bujie defecta
                          Primele constatari dupa ce am mers 300Km :
                          -inca nu stiu daca s-a rezolvat problema cu apa, dar mai trebuie sa fac km pentru ca nu sunt sigur - poate nu s-a aerisit bine instalatia ( am completat cam 1.5l)
                          -masina scoate fum ca la balamuc (la prima pornire cu motor rece nu scoate, dar dupa 5min. , zici ca-i vapor) mentionez ca inainte sa umble la motor nu scotea nici un pic de fum motorul mergea foarte bine fara consum de ulei. Fumul este de culoare alb-albastrui - la relanti cand stau pe loc este albastrui si se ridica pe langa masina, la accelerare este alburiu si foarte mult.
                          - motorul merge bine, trage si are zgomot placut dar parca si consuma mai mult (inainte lua 6% acu cred ca dublu)
                          mecanicu a zis ca-i de la simeringurile de supape ca au fost inlocuite numai opt ca restul aveau alta cota..!?
                          nu stiu ce sa mai cred, a zis ca poate fi si de la injectoare, dar inainte n-am avut probleme cu ele, iar la pompa de injectie zice ca n-a umblat.
                          Daca aveti rabdare sa cititi, daca stie cineva sau s-a lovit de aceasta problema ce reglaje trebuie facute, de unde vine ii multumesc anticipat, poate o idee sa-i dau berbecului de mecanic, desi nu prea mai am incredere in ce-mi zice se pare ca a stricat-o mai mai tare Nici nu stiu daca sa ma duc in alt service alti bani, alta distractie.
                          Last edited by florineasca; 12-10-2008, 17:25 PM.

                          Comment


                          • #14
                            Si eu pierd apa cam 1 l pe an????? Nu se vede pe nicaieri sa curga.
                            Last edited by florineasca; 12-10-2008, 17:25 PM.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by mitre View Post
                              Si eu pierd apa cam 1 l pe an????? Nu se vede pe nicaieri sa curga.
                              Aproape ca nici nu ma mai intereseaza partea cu consumul de apa, cel mai tare ma deranjeaza treaba cu fumul, la semafor zici ca sunt cu locomotiva. M-a mancat undeva sa pun un mecanic care s-a laudat ca stie sa rezolve o problema si am dat de alta. i-am mai si platit "reparatia"

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF