Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Nu porneste

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu porneste

    Va salut!am un 124 coupe,motor 2000 benzina,an 1992 si nu porneste!pun contactul si nu se aprinde decat abs-ul!bateria e noua,electromotorul e reconditionat!sa fie alternatorul?mersi!

  • #2
    Alternatorul nu are nici o treaba cu pornirea, el doar face curent, atunci cand este antrenat de curea,

    De pornit se ocupa, electromotorul (daca are curent si este functional) + ECU cu toti senzorii aferenti.

    Electromotorul invarte ? Combustibil este suficient ? Cum s-a intamplat sa nu mai porneasca ? Pe un tester ai fost cu ea ?

    Incearca sa dai cat mai multe detalii, altfel nu putem sa te ajutam,

    Sunt o sumedenie de scenarii in care motorul nu porneste

    In primul rand trebuie vazut daca sunt indeplinite toate conditiile in care motorul ar putea porni.

    Revino cu detalii, si vei primi un raspuns.
    W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
    http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

    Comment


    • #3
      cc

      Originally posted by marele_alb View Post
      alternatorul nu are nici o treaba cu pornirea, el doar face curent, atunci cand este antrenat de curea,

      de pornit se ocupa, electromotorul (daca are curent si este functional) + ecu cu toti senzorii aferenti.

      Electromotorul invarte ? Combustibil este suficient ? Cum s-a intamplat sa nu mai porneasca ? Pe un tester ai fost cu ea ?

      Incearca sa dai cat mai multe detalii, altfel nu putem sa te ajutam,

      sunt o sumedenie de scenarii in care motorul nu porneste

      in primul rand trebuie vazut daca sunt indeplinite toate conditiile in care motorul ar putea porni.

      Revino cu detalii, si vei primi un raspuns.
      dak ii dau curent porneste la prima cheie!simptome: In timpul zilei in kre a cedat nu mai mergea semnalizarea,avariile,casetofonul se inchidea,intensitatea lumini in bord scadea!
      Ieri am fost la asa zis specialist si a zis k sunt diodele din alternator si k nu pot fi schimbate!trebuie un alternator a zis el!
      Akum am nevoie de ajutorul vostru!masina e din 1992 si kand am fost la mercedes in trecut au zis k nu au mufa pentru modelul asta asa vechi!benzina are,bateria are un an(am luat-o noua).
      Deci am lasat-o la munka si cand am vrut sa plec nu mai pornea!pun contactul si se aprinde doar becul la abs!
      0741553321 e nr meu dak imi dai bip te sun inapoi k e mai simplu asa!ms mult!

      Comment


      • #4
        Salut,

        Si de unde au concluzionat specialistii aia ca este blocul de diode dus? au desfacut alternatorul? diodele de pe blocul de diode se pot schimba individual fara a schimba tot blocul sau tot alternatorul, avand in vedere ca nu incarca carbunii de pe releul de incarcare s-au verificat de specialisti? ca daca sunt dusi tot nu incarca, dute la un electricean auto serios parerea mea! si lasa banii aruncati prin reprezentante, deoarece este clar ca ai probleme cu incarcarea bateriei.

        Comment


        • #5
          Salut! Daca ti se aprinde numai becul de la ABS cand pui contactul s-ar putea sa ai probleme cu MUFA care intra in alternator,ai un fir intrerupt.De ce spun asta pentru ca si eu am patit asa ceva.Merita sa faci o verificare chiar tu ,mai lasa carpacii deoparte.Succes!
          CJ-20-AMN.

          Comment


          • #6
            Originally posted by entty View Post
            salut,

            si de unde au concluzionat specialistii aia ca este blocul de diode dus? Au desfacut alternatorul? Diodele de pe blocul de diode se pot schimba individual fara a schimba tot blocul sau tot alternatorul, avand in vedere ca nu incarca carbunii de pe releul de incarcare s-au verificat de specialisti? Ca daca sunt dusi tot nu incarca, dute la un electricean auto serios parerea mea! Si lasa banii aruncati prin reprezentante, deoarece este clar ca ai probleme cu incarcarea bateriei.
            pai la un elctrician am fost.de aia am zis specialist!
            Akolo mi-au zis k nu se pot schimba diodele si k alternatorul e dus!
            De aia am apelat la voi pt ca va pricepeti si chiar nu am bani de aruncat dar am nevoie de masina!ms!

            Comment


            • #7
              Originally posted by beowulf_8423 View Post
              Va salut!am un 124 coupe,motor 2000 benzina,an 1992 si nu porneste!pun contactul si nu se aprinde decat abs-ul!bateria e noua,electromotorul e reconditionat!sa fie alternatorul?mersi!
              aveti idee cam cat ar ajunge un alternator second?sau nou?ms!

              Comment


              • #8
                Pai eu cred ca pana sa il schimbi(alternatorul) tre sa verifici cu motorul pornit,la relanti tensiunea la bornele bateriei cu un multimetru banal si tre sa fie in jurul valorii de 14 V,dc e mai mica alternatorul e dus...

                Dupa ce pornesti motorul se aprinde martorul baterie si ramane aprins?dc ramane aprins ai probleme cu incarcarea dc nu alternatorul face servici si tu ai un consumator care iti ia tot curentul din baterie...

                Comment


                • #9
                  Salut,
                  si eu patesc la fel la w124 coupe 2.2 '96....daca sta masina mai mult timp nepornita se duce bateria, la inceput se ducea la max 4 zile acum la o zi e gata, nu mai porneste. Simptome la fel ca la tine, se aprind becurile in bord si gata, in cel mai bun caz invarte o data.
                  Cica este un consumator care consuma....la mine am observat ca dupa ce o inchid de la buton, la cateva min incep sa porneasca avariile dar la alta intensitate, eu cred ca este de la centralizata.
                  La electrician mi sa spus ca tre controlat fiecare consumator in parte!!!

                  Bafta

                  Comment


                  • #10
                    [QUOTE=sorinvuta;190998]Pai eu cred ca pana sa il schimbi(alternatorul) tre sa verifici cu motorul pornit,la relanti tensiunea la bornele bateriei cu un multimetru banal si tre sa fie in jurul valorii de 14 V,dc e mai mica alternatorul e dus...

                    Dupa ce pornesti motorul se aprinde martorul baterie si ramane aprins?dc ramane aprins ai probleme cu incarcarea dc nu alternatorul face servici si tu ai un consumator care iti ia tot curentul din baterie...[/QUOTEA MASURAT

                    TENSIUNEA ELECTRICIANUL SI A ZIS E ALTERNATORUL,DE AIA AM INTREBAT PRETUL UNUIA SECOND!MS!

                    Comment


                    • #11
                      Ia legatura cu GORIRULZ aici pe forum pentru unul second nu stiu sa zic la ce pret se invarte dar un lucru e sigur se schimba diodele in el...mai vezi si alt mecanic pentru problema asta

                      Ptr e220coupe incearca daca ai alarma sa o dezactivezi,si daca ai posibilitatea sa nu o incui intr-o seara si sa vezi ce da ...macar te convingi dc e sau nu centralizata

                      Comment


                      • #12
                        Ptr e220coupe incearca daca ai alarma sa o dezactivezi,si daca ai posibilitatea sa nu o incui intr-o seara si sa vezi ce da ...macar te convingi dc e sau nu centralizata[/QUOTE]

                        Ms, uite la asta nu m am gandit inca sa o las deschisa . Am sa incerc zilele astea.

                        Comment


                        • #13
                          " beowulf_8423 "

                          Ce spui tu denota faptul ca ai un consumator parazit, care intr-un anumit interval de timp consuma curentul din baterie.

                          Fa rost de o baterie buna incarcata, sau incarc-o pe a ta la redresor, pune-o pe masina, pornesti 1 minut masina sa vezi daca porneste, o opresti, lasi bateria pe masina peste noapte si vezi daca mai are curent a 2 zi.

                          Alternatorul baga curent atat timp cat il invarte ceva (cureaua de accesorii) , - daca ai baterie buna si nu mergi cu masina, ar trebui sa porneasca motorul zilnic fara sa o incarce nimic,
                          - daca ai consumatori, o termina peste noapte.

                          Una peste alta sper ca ai inteles ce am vrut sa zic,

                          Pana sa dai bani multi pentru piese , verifica toate posibilitatile.

                          Bafta !
                          W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
                          http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

                          Comment


                          • #14
                            Am patit si eu la fel cu pornirea.Adica daca ii dadeam curent o lua la sfert de cheie si daca o opream nu o mai puteam porni.Daca a verificat electricianul incarcarea pe borne si a zis ca e alternatorul atunci ai probleme cu releul de incarcare.Vezi cu un voltmetru cu motorul pornit cat iti incarca.Daca e sub 14v atunci e dus releul ca si la mine
                            Mercedes W124 200D - ex
                            Mercedes C124 CE200 - ex
                            Mercedes W124 300D Turbo - donatoare de organe
                            Mercedes W124 E250D - donatoare de organe
                            Mercedes C124 300CD - daily driven
                            Mercedes C124 300CE 12v
                            Mercedes C124 300CE 24v in proiect de restaurare
                            Mercedes S124 250TDT
                            Mercedes W210 E200 16v
                            Mercedes W906 2.2 CDI

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by marele_alb View Post
                              " beowulf_8423 "

                              Ce spui tu denota faptul ca ai un consumator parazit, care intr-un anumit interval de timp consuma curentul din baterie.

                              Fa rost de o baterie buna incarcata, sau incarc-o pe a ta la redresor, pune-o pe masina, pornesti 1 minut masina sa vezi daca porneste, o opresti, lasi bateria pe masina peste noapte si vezi daca mai are curent a 2 zi.

                              Alternatorul baga curent atat timp cat il invarte ceva (cureaua de accesorii) , - daca ai baterie buna si nu mergi cu masina, ar trebui sa porneasca motorul zilnic fara sa o incarce nimic,
                              - daca ai consumatori, o termina peste noapte.

                              Una peste alta sper ca ai inteles ce am vrut sa zic,

                              Pana sa dai bani multi pentru piese , verifica toate posibilitatile.

                              Bafta !
                              Mersi mult!
                              Am dat jos alternatorul si merg azi sa il verifice un electrician sa vad exact ce are si cum.Dupa aia o sa vad exact dak este alternatorul sau nu problema!
                              Oricum va multumesc pt sfaturi si o sa revin dak nu rezolv nimic!
                              Bafta si voua!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF