Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Vine si vremea coupe-ului meu

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Vine si vremea coupe-ului meu

    Usurel se apropie caldurica, semn ca trebuie sa incep sa achizitionez ceva piese pt. coupe-ul meu, si la vara sa-i dau play la o mica reconditionare ca nu se mai poate.
    M-ar interesa pt. inceput 2 aripi fata iar cea din dreapta sa fie cu striatii pt. filtru de aer, capota spate cu eleron, 4 arcuri sport, asta asa la prima strigare.
    Nu ma grabesc in achizitionarea de piese.
    Si o intrebare in legatura cu arcurile sport: Oare imi va mai atinge in aripa roata cu arcuri sport? Mentionez ca vreau sa-i schimb si telescoapele. Sau sa-i schimb numai telescoapele sport si sa o las cu arcurile originale care sunt si ele putin sport ,cred, au doar o bulina rosie pe ele.
    Attached Files
    Last edited by petru_xxl; 03-21-2011, 11:49 AM.

  • #2
    Eu am taiat 3 spire din arcurile fata si 2 la cele din spate . Am schimbat apoi amortizoarele spate cu unele de fata de C280 w202 si am vazut imbunatatiri radicale la tinuta de drum , mai ales in viraje. Daca nu schimbi si telescoapele spate , masina o sa ''topaie'' la denivelari dese. Toate astea fara niste jenti pe 18 sunt in van. Eu am folosit niste jenti de pe un w220 ce sunt foarte rezistente la gropile noastre. Daca vrei performante, mergi pe OZ Ultraleggera si nu o sa-ti para rau.

    Uite cum o sa arate un 124 dupa acea operatiune:http://www.clubmercedes.ro/fosta-mea...highlight=w124

    Comment


    • #3
      Hehe vezi ca nu esti singurul care pregateste cupe-ul pt vara . Eu sper ca in 2 saptamani maxim sa imi pun rotile de vara si sa fac ceva poze ...

      Comment


      • #4
        300zxtt am jante pe 17 si nu am avut probleme cu ele pana acu singura faza e ca imi e frica ca o sa atinga in aripi si asa am aripile varza, de asta vreau sa le schimb pe amandoua si nu vreau sa se mai intample treaba asta. M-am gandit la o alta varianta sa-i pun pe telescop tampoane mai lungi dar atunci mi-e frica ca o sa ajunga repede la capat.
        Iar treaba cu atinsul mi se intampla de ex.: cand virez in intersectie si intru destul de tare iar daca se nimereste vreo groapa mai mare imi atinge.
        Tu nu ai avut probleme de genu asta?

        florynu asteptam foto poate ne vin idei.

        Comment


        • #5
          Eu ma gândesc sa-mi aduc un 300 CE - 24v. Ce parere aveti?

          Comment


          • #6
            De ce nu un 320CE are mai multi caluti

            Comment


            • #7
              Originally posted by sorinvuta View Post
              De ce nu un 320CE are mai multi caluti
              Nu are mai multi, ci doar mai mult cuplu si un consum mult mai decent.

              Comment


              • #8
                Aha, si de gasit?

                Comment


                • #9
                  Am si gasit, 320 CE, destul de scumpe sunt pe mobile.de
                  Am facut rost si de fisa tehnica, într-adevar are 310 Nm (fata de 265) si 161 kW.
                  Consumurile... La fel de mari.
                  Last edited by mircea600sel; 04-12-2011, 12:42 PM.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by petru_xxl View Post
                    300zxtt am jante pe 17 si nu am avut probleme cu ele pana acu singura faza e ca imi e frica ca o sa atinga in aripi si asa am aripile varza, de asta vreau sa le schimb pe amandoua si nu vreau sa se mai intample treaba asta. M-am gandit la o alta varianta sa-i pun pe telescop tampoane mai lungi dar atunci mi-e frica ca o sa ajunga repede la capat.
                    Iar treaba cu atinsul mi se intampla de ex.: cand virez in intersectie si intru destul de tare iar daca se nimereste vreo groapa mai mare imi atinge.
                    Tu nu ai avut probleme de genu asta?

                    florynu asteptam foto poate ne vin idei.
                    Precum am promis , o sa postez ceva poze dar nu foarte profi ca`s din telefon ... o sa vina curand si sedinta foto .

                    Postez poze de la jantele de iarna incoace pana inclusiv azi precum si procedeele prin care s-a trecut , de asemenea si un link funny . Enjoy .

                    Un cauciuc putin intins : http://www.youtube.com/watch?v=S76lBMmtxsM
                    Attached Files
                    Last edited by mircea600sel; 04-13-2011, 14:16 PM.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by CATSAN View Post
                      Consumurile... La fel de mari.
                      E320 are consumul mai redus decat E300-24V. E motor mai nou ca generatie, si mult mai econom decat E300. In oras poate consuma si cu 4L mai putin. Trage mai bine , mai ales datorita cuplului mai generos si consuma si mai putin.


                      Frumoase jentile de pe coupe-ul colegului Florin.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by 300zxtt View Post
                        E320 are consumul mai redus decat E300-24V. E motor mai nou ca generatie, si mult mai econom decat E300. In oras poate consuma si cu 4L mai putin. Trage mai bine , mai ales datorita cuplului mai generos si consuma si mai putin.


                        Frumoase jentile de pe coupe-ul colegului Florin.
                        Mersi mersi ...

                        Eu zic ca daca e sa inmatriculezi masina 300ce sau 320ce aduse de afara sau daca e sa le iei de aici si sa platesti impozit la noi amandoua sunt paguba la casa omului dar 320CE te rupe la toate ... Impozitul e peste 4500 de lei cand la 300CE e 2160 de lei ... Restul e tacere

                        Comment


                        • #13
                          florynu faine jante numai sa ai grija la bordurile si gropile din kkt asta de tara, am lipsit putin pt. ca am fost in Germania, acu ma interesez de teva de inox vreau sa-i fac serpisori si sa scot 2 evacuari pe stanga si pe dreapta inaite de rotile din spate. Dupa care sa vad de aripi si sa o vopsesc vreau sa-i modific si pragurile dupa esapament.
                          Singura problema e timpul pt. ca m-am angajat la o firma unde tre sa fiu trup si suflet.
                          Am sa incerc sa nu mai postez decat dupa ce am niste foto cu ceva facut la ea ca pana acu am tot vorbit.

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF