Am schimbat saptamana trecuta uleiul la W124 si am pornit cu ideea ca schimb si garniturile mici de pe tija care trece prin centrul filtrului de ulei pentru ca zicea un mecanic american de cobre (o sa postez linkul cu canalul lui de pe youtube sa dati subscribe... are niste tutoriale faine) ca uzura acestor garnituri duce la scaderea presiunii la ulei la relanti (la mine e la 1.2 la cald). Din pacate am ramas neplacut surprins cand am vazut ca filtrul de la mann nu vine si cu aceste garnituri si era cam tarziu sa mai fac ceva ca deja uleiul era scos din motor. S-a uitat prin pravalie mecanicul si a gasit niste garnituri de pompa de frana de dacie, dar erau dintr-un cauciuc moale romanesc si nu mi-a inspirat incredere.
Acele garnituri erau destul de tzapene, aproape ca de plastic si se observa ca nu mai erau rotunde in sectiune ci erau tesite, uzate pana la nivelul tijei. Probabil ca nu-si mai indeplineau functia de etansare.
Intrebarea mea este daca se schimba acele garnituri si daca se gasesc in mod normal in setul filtrului sau se comanda separat. Daca se comanda separat ar fi foarte bun un cod de piesa sau un sfat despre locul de unde le-as putea comanda.
Acele garnituri erau destul de tzapene, aproape ca de plastic si se observa ca nu mai erau rotunde in sectiune ci erau tesite, uzate pana la nivelul tijei. Probabil ca nu-si mai indeplineau functia de etansare.
Intrebarea mea este daca se schimba acele garnituri si daca se gasesc in mod normal in setul filtrului sau se comanda separat. Daca se comanda separat ar fi foarte bun un cod de piesa sau un sfat despre locul de unde le-as putea comanda.
Comment