Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Scartait stanga fata

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Salut Sebastian, la fel se aude si la mine, dar la mine e de la cablu de frana de mana, care trebuie schimbat, e vechi si s-a ros invelisu si intra apa la el si de asta scartie oribil.
    Verifica si acolo
    Bafta
    Masina mea de vis...

    Comment


    • #17
      O sa ma uit.Azi dimineata am verificat dinou sa vad daca pot face ceva dar nimic.Mi se pare ca a intrat pamant la baza arcului si de acolo se aude,nu stiu daca se apote asa ceva dar o sa vad cand o sa ajung cu ea la mecanic.Cablul de frana,o sa-l verific.Scartaitul se aude doar cand dau in gropi sau merg pe drum denivelat deci cand se misca arcul.O sa vedem.Multumesc.
      God, If you give us Tupac back, we will give you Justin Beiber

      Comment


      • #18
        Originally posted by danioan75 View Post
        Atentie mare la pivoti !!!!!!! Acelasi scartait l-am avut si eu , am bagat ulei cu seringa in burdufe , nu mai scartaia ,nu parea sa aiba joc , am plecat la munte , m-am intors iar pe DN1 am venit cu 120-130 km/h si a doua zi dimineata cand plecam spre servici ...a plecat si roata stanga fata ..... . Norocul meu a fost ca de-abia plecasem din fata portii si aveam max 10km/h ..... . GRIJA MAREEEEEEEEEE !!!!!
        Exact la fel am patit si eu ....insa la mine dupa circa 2 ani de cand am injectat cu ulei am patit istoria cu pivotul care s-a rupt. Era ruginit ,semn ca intrase apa in burduf si cu siguranta de aceea incepuse bietul de el sa scartaie. Asadar scartaitul respectiv atunci cand apare trebuie luat in serios si inlocuit pivotul

        Comment


        • #19
          Fiti atenti, eu am fost la service si mi-au schimbat un brat (cu tot cu pivot) acum scartaie si mai rau. Cineva mi-a zis ca ar fi de la bucsile de la bara stabilizatoare, dar pe alea tocmai le-am schimbat acum putina vreme.
          MB 180C Sport Coupe W203

          Comment


          • #20
            Am si eu o problema asemanatoare la un C klasse, w203, 2002, pe dreapta fata. Se aude un zgomot metalic atunci cand iau de volan pe loc sau la viteza mica. Din cate am inteles eu, masina are doua brate anterior si posterior. Intrebarea mea este daca se poate schimba doar pivotul la sau trebuie schimbata bascula cu totul.
            Multumesc

            Comment


            • #21
              Din pacate nu se pot schimba si sunt si destul de scumpe (450 - 500 de lei/bucata), intradevar zgomotul respectiv se aude atunci cand bucsa de la pivot este uzata (rupta).
              MB 180C Sport Coupe W203

              Comment


              • #22
                Multumesc, Catalin. Ai cumva idee care brat cedeaza mai usor, cel mai gros sau cel din spate, mai subtire, ca sa stiu unde sa ma uit mai bine

                Comment


                • #23
                  Vreau sa-i fac directia, dar nu stiu ce piese sunt in componenta:bucsi rotule si alte consumabile.Va rog pune-ti o schema explicita!

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by caesar View Post
                    Vreau sa-i fac directia, dar nu stiu ce piese sunt in componenta:bucsi rotule si alte consumabile.Va rog pune-ti o schema explicita!
                    Baniesc ca e vorba de un w124, ai nevoie de bucsele de pe bara de torsiune (4 la numar), pivoti, bucsele din semicaseta, capeti de bara ( 2 interiori si 2 exteriori), mai sunt si alte chesti...dar mai bine mergi la un magazin de piese auto, oricum va trebui sa mergi intr-un final sa le cumperi, ii spui sa iti faca o lista cu toate elementele de directie si pretu' lor, urmand ca sa revi cand te simti pregatit financiar ca idee iti dau eu niste preturi, chiar acum o saptamana am schimbat si eu neste chesti :

                    - bucse semicaseta - 80 lei (Febi)
                    - capat de bara interior - 75 lei buc (TRW Luk)
                    - capat de bara exterior - 62 lei buc (TRW Luk)
                    - bucse bara te torsiune - 25 lei (Febi, cu insertie de material textil dur)
                    - pivot - 62 lei (TRW Luk)

                    Piesele sunt de calitate, gasesti si preturi mai mici la piesele necalitative, singura comparatie mi-o amintesc acum este la bucsele de pe bara de torsiune unde cele necalitative erau 7 lei buc

                    PS: Vezi ca bucsele de pe bara de torsiune trebuie masurate cu shublerul, degeaba mergi cu talonul ca cei la la Mercedes au pus de la serie la serie si de la an la an ce dimensiuni le-au fatat lor mintea, eu am avut de exemplu 18mm cea mica si 24 mm cea mare. Si sa te uiti cum au filetul capeti de bara, pe stanga sau pe dreapta...eu am avut la cei exteriori (respectiv cei scurti) filet pe stanga iar la cei interiori (cei lungi) filet pe dreapta!
                    Last edited by stronger666; 08-17-2009, 10:57 AM.
                    1982 Mercedes w123 240D
                    1992 Mercedes w124 200D

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by roby74 View Post
                      Am si eu o problema asemanatoare la un C klasse, w203, 2002, pe dreapta fata. Se aude un zgomot metalic atunci cand iau de volan pe loc sau la viteza mica. Din cate am inteles eu, masina are doua brate anterior si posterior. Intrebarea mea este daca se poate schimba doar pivotul la sau trebuie schimbata bascula cu totul.
                      Multumesc
                      Trebuie schimbata bascula cu totul. e intre 400 si 500 de lei, manopera nu-i f. mult, acum depinde si unde o schimbi, banuiesc ca orice mecanic poate face operatiunea deci nu te aventura pe la reprezentata, ideea e sa-ti puna cineva o diagnoza corecta sa nu schimbi degeaba ceva.
                      MB 180C Sport Coupe W203

                      Comment


                      • #26
                        multumesc mult

                        Comment


                        • #27
                          Dragilor, am si eu o problma cu un scartiit la roata fata stanga, nu scartie numai cand e roata virata maxim stanga,(si dau peste ceva denivelare cu viteza foarte mica) dar totusi un scartiit foarte puternic, in rest nu se aude nimic la viteza mai mare, probabil din cauza ca nu virez maxim la viteze de peste 20 la ora. Pe langa asta, am mai observat o kestie: cand virez maxim stanga sau dreapta parca imi derapeaza fata, parca nu merge perfect pe traiectorie, desi ma deplasez cu viteza foarte mica. Si mai am o mica uzura la anvelopele fata, pe partea exterioara, va trebui sa-i fac geometria. Oare din cauza gometriei sa derapeze la viraj maxim?

                          multumesc anticipat,
                          space... the final frontier....
                          time... the final limit....

                          Comment


                          • #28
                            Asta iarna eu am scapat de scartait injectand un pic de ulei prin burduf in fiecare pivot .Nu e ca daca faci asta scapi de schimbatul lor in caz ca sunt uzati ci doar scapi de scartait .Posibil sa fie inca buni si sa se fi uscat vaselina in ei

                            Comment


                            • #29
                              SI eu am avut acelasi scartait la un 200E din 1991,era bara de torsiune,mai exact bucsile care se prind pe bascula faceau scartaitul,s-a rezolvat problema cu putina vaselina

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF