Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cum ar trebui sa sune un motor de Mercedes ?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cum ar trebui sa sune un motor de Mercedes ?



    Imi cer scuze daca am devenit putin paranoic.Poate cineva sa imi spuna de la ce este croncanitul ala la motor?Faceti abstractie de alte zgomote ca am filmat cu telefonul mobil si sunetul nu este foarte bine redat.Multumesc.
    Multi imi spun ca asa ar trebui sa faca motorul asta.

  • #2
    Într-adevăr, calitatea sunetului lasă de dorit, dar se putea distinge totuşi, acel "croncănit", când ţineai aparatul în stânga motorului (văzut din faţă). Părerea mea este că, îţi bat tacheţii. Dacă ar fi injectoarele, sunetul ar fi mai ascuţit.
    Lord W126 500SE -> 2.5D
    Lady W123 230C -> 240D
    W124 -> 200D
    W208 CLK200 -> 2.0

    W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
    Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
    Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

    Comment


    • #3
      Multumesc pt raspuns.Ar fi vreo solutie (momentan) sa mai pot diminua acest zgomot?Si la ce ar putea duce acea bataie de tacheti in viitor?

      Comment


      • #4
        Originally posted by aetherus View Post
        Multumesc pt raspuns.Ar fi vreo solutie (momentan) sa mai pot diminua acest zgomot?Si la ce ar putea duce acea bataie de tacheti in viitor?
        Repet : asta este părerea mea ! Oricum, dacă bătăile vin de la tacheţi, va trebui să apelezi la un specialist, care ştie să regleze la mare artă aşa ceva. Poate că, după reglaj va dispărea bătaia ; dacă nu, vor trebui schimbate. Dar - şi mă repet încă o dată - apelează la un MESERIAŞ, nu lăsa un cârpaci să-ţi facă terci motorul.

        Cele bune !
        Lord W126 500SE -> 2.5D
        Lady W123 230C -> 240D
        W124 -> 200D
        W208 CLK200 -> 2.0

        W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
        Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
        Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

        Comment


        • #5
          La semnatura ai un "ochios" , topicul este la sectiunea w124 . Ce model de Mercedes ai si ce an de fabricatie este ? . Intreb pentru ca s-ar putea sa ai tacheti hidraulici si sa nu ai ce regla , daca "croncanitul" vine de acolo .

          Comment


          • #6
            Salutam! Motorul din filmulet are tacheti hidraulici, este cel de 2500 cc si este pe un W124. Daca este din tacheti, poti sa incerci un ulei mai gros, dar parca mai are si o bataie(tacanit) aparte. Cum a zis si Levi, un meserias iti trebuie.
            Numai bine!
            Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

            Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

            Comment


            • #7
              Motorul este un 3000 diesel OM 603.913 si da are tachetii hidraulici.Acum cateva ore am facut schimbul la filtrul de motorina si la cel de aer si am senzatia ca merge mai bine,mai rotund.Cand motorul se incalzeste acel tacanit nu prea se mai aude.Mai aveam un zgomot aiurea si de la capacul filtrului de aer care nu mai are decat o clema in partea de jos.
              Cand am intrebat ce sa fac referitor la zgomot ma gandeam sa ii bag un aditiv gen 2+2.Schimbul de ulei o sa i-l fac poate peste o luna ca nu mai am cu ce acum.

              (Semnatura o sa o modific;am avut w210 acum am un w124 300 D)

              Comment


              • #8
                Originally posted by aetherus View Post
                Motorul este un 3000 diesel OM 603.913 si da are tachetii hidraulici
                Spre rusinea mea nu am observat a 6-a tubulatura de la admisie cu toate ca ma uitasem, dar dupa cum se vede nu suficient de atent. Eu am avut un 603.912 . In priviinta aditivilor sunt pareri impartite. La al meu bagasem un aditiv de curatat injectoare de la Valvoline si observasem o schimbare in bine. In schimb, un tratament bun pentru injectoare l-a facut Levi(eu nu am mai apucat) . O metoda pe cat de interesanta pe atat de eficace-cu ulei de gatit.
                Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                Comment


                • #9
                  Încearcă un tratament cu metabond, pentru motorină, o să vezi o schimbare radicală la sunetul motorului, la cum trage şi la relanti, Eu am folosit doar jumătate de flacon, şi se vede o schimbare totală. Succes !!!

                  Comment


                  • #10
                    Acum am bagat in motor un aditiv de ulei de la liquy molly.Am spus parca ieri ca am schimbat filtrul de aer si pe cel de motorina.Asta cu filtrele s-a observat azi dimineata pe zapada cand a pornit mai repede dacat de obicei (adica tot la prima cheie dar parca nu a mai invartit motorul asa mult).De aditiv nu stiu ce sa zic ca am facut decat 5 km pana la magazin si inapoi dar am mai turat-o in parcare.Sper sa fie o schimbare in bine.Dupa ce mai merg cu ea o sa postez sa spun cum se comporta.

                    Comment


                    • #11
                      Ca sa-si faca efectul acesti aditivi este necesar sa parcurgi o distanta mare (100-150 km) imediat dupa adaugarea lor. Altfel e foarte probabil sa nu vezi niciun efect.

                      Comment


                      • #12
                        Si ace-i 100-150 km sa ii parcurgi cu o turatie de 2500-3000.
                        Cu S-ul nu te pui.

                        Comment


                        • #13
                          Sincer as fi curios cati din cei care au declarat ca nu au observat niciun efect dupa utilizarea aditivului pentru motor au citit macar inainte instructiunile si cati le-au si respectat.
                          Last edited by crstn_savu; 02-22-2011, 16:07 PM.

                          Comment


                          • #14
                            Sunetul este cel caracteristic de Mercedes diesel clasic, cu ceva uzura, dar se aude bataie de tacheti si inca ceva ce nu-mi dau bine seama, din cauza ca nu ai insistat pe partea cu galeriile de evacuare. Parca ar fi si un zgomot de galerie care din trepidatie loveste podeaua. Poate ma insel cu asta din urma dar sigur la tacheti ai un joc si daca nu ai schimbat uleiul, poti sa-l schimbi si abia dupa aia o sa vezi ce si cum.

                            Comment


                            • #15
                              Incearca sa mai faci un vide-o dar cu ceva mai performant.
                              Cu S-ul nu te pui.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF