Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme cu turometrul help

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme cu turometrul help

    Am un MB w124, 300D din 90' si problem sta in felul urmator: de aprox. un an sa aprins becul la ABS si nu a mai functionat..si turometrul a cazut...nu mai functiona deloc, iar motorul trepida la relanti foarte tare...dupa ce am facut o vizita aici pe forum...am inteles k era vorba de siguranta din capul releului ABS care este in spate la baterie, am inlocuit siguranta, pentru ca cea de pe releu era arsa si cand am pornit am constatat ca functioneaza ABS-ul, si turometrul functiona foarte bine, statea masina la relanti nu mai trepida deloc...dupa 2 zile a scazut iar turatia la relanti...statea undeva la 550 rot, si azi a cazut si indicatorul de la turometru...si iar trepideaza aproape ca si inainte...am scos releul si i'am curatat cei 7 pini dar nici o schimbare ..ABS ul functioneaza....ce ar putea fi? as fi recunoscator daca m'ati putea ajuta....

  • #2
    Poate tre sa schimbi releul cu totul?

    Comment


    • #3
      E vorba de niste tensiuni care acel releu nu le mai da 90% contacte (probabil in interior) si 10%releu KO

      Comment


      • #4
        dupa ce am postat pe forum...am vb cu un prieten care a dezmembrat un W124 si mi'a dat un releu si l'am pus dar degeaba...tot nu merge...

        Comment


        • #5
          Salut ! Nu ma erijez in meserias, dar cred ca ar trebui incercat la cineva care are sa masoare vacuumul din capul pompei, sa vada cat tine presiunea. Treaba asta se face cu un fel de pistol conectat cu furtunuri la vacuum si la pompa ; e posibil ca relantiul sa nu fie bun de acolo,pentru ca in sarcina, la turatie lucrurile se schimba.
          Poate furtunasul care intra in vacuum sa nu fie bine apasat , sau fisurat putin....
          Originally posted by Allin86 View Post
          dupa ce am postat pe forum...am vb cu un prieten care a dezmembrat un W124 si mi'a dat un releu si l'am pus dar degeaba...tot nu merge...

          Comment


          • #6
            daca ar fi problema din vacum....atunci indicatorul de la turometru ar trebui sa functioneze...dar nu misca deloc...exista senzor de turatie? sau care ar putea fi problema?

            Comment


            • #7
              sa rezolvat problema prin schimbarea releului de langa baterie.... se poate inchide thread u...multumesc!

              Comment


              • #8
                o poza cu releul

                o poza cu releul respectiv, ti-as fi recunoscator daca ai putea sa pui.

                Comment


                • #9
                  Buna seara !


                  Ala e cam impropriu numit releu de ABS, e mai degraba releu de protectie la supratensiune.


                  Si, cand e nou, arata asa si costa circa 20 - 40 de Euro:

                  Releu OVP.JPG


                  Dragos

                  Comment


                  • #10
                    si eu am avut acceasi problema dar a fost doar siguranta,are si un cititor pt turometru,e pe carcasa"ambreiahului"mai trebuie curatata uneori

                    Comment

                    Working...
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF