Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Referitor la admisia de aer 300d w124

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Referitor la admisia de aer 300d w124

    Un mecanic mi-a zis dupa ce a dat o tura cu masina ca cica ar fi gatuita si mi-a scos bucata aceea de tub flexibil care intra in filtrul de aer.Nu prea am avut eu replica dar parca sa zic ca masina trage un pic mai bine(puturoasa e oricum).
    Acum intrebarea mea este daca asta ajuta cu ceva la ....performante sau consum,in afara de faptul ca filtrul de aer o sa se imbacseasca mult mai repede.Daca e doar efectul de placebo o sa il pun la loc,insa am vazut foarte multe masini dinacestea fara acea bucata de tub.

    Si ca sa nu mai deschid alt thread,e normal la mercedes sa se auda rontaitul ala la motor?Si de la ce poate fi ca am auzit de multe variante cum ca rola de la lantul de distributie,duze,injectoare etc etc.

  • #2
    Cum poate sa fie puturos un 300 D? In comparatie cu ce e puturos? Ai schimbat filtrul de aer? Ca daca a scos doar racordul flexibil, dintre filtru si ,, gura'' de admisie, nu a facut nimic. Daca ar avea aerul gatuit, ar fumega din cauza amestecului bogat. Depinde ce intelegi cu acel ,,rontait''. Poate te referi la sunetul caracteristic al unui diesel de la Mercedes. Prea vaga descrierea ta ,,specialistul'' ce a spus?

    Comment


    • #3
      Multumesc de raspuns in primul rand.Specialistul a spus ca ii place cum suna motorul si da cred ca este acel sunet specific mercedes.
      Puturos in comparatie cu un Bmw 316 pe care il aveam inainte.Poate nu m-am obisnuit cu masina inca.
      Filtrul inca nu l-am schimbat.

      Comment


      • #4
        Schimba filtrul si o sa vezi diferenta. Un w124 cu motor 300D e un tanc fiabil si care ofera multe satisfactii, doar taxele nesimtite o sa te necajeasca, in rest masina e ,,beton''. Cat despre BMW, ce sa mai zic, e a doua mea iubire si il respect, dar bineinteles ca este o diferenta mare intre un ,,tanc'' diesel si o ,,felina'' benzinara.

        Comment


        • #5
          Ai perfecta dreptate aici.Tocmai am dat o tura fara filtru de aer si.....nu am cuvinte.filtrul de pe masina este plin de mizerie.O sa iau unul nou cat de curand si sper sa afecteze benefic si consumul.

          Comment


          • #6
            Schimba filtrul de aer cel de motorina si cel de ulei si o sa vezi ce multumit o sa fi de tanc. Inca ceva rontaitul acela poate sa fie de la tachetii hidrauluici care daca un mecanic destept ii schimba o sa ai motor silentios de nici nu-ti vine a crede.

            Comment


            • #7
              Ai luat masina de curand si iti recomand sa-i schimbi ( asa cum zice si colegul Danyel ) filtrul de aer, de motorina, de ulei, uleiul la motor, la grup, la cutie, lichidul de frana si in general verifica peste tot ( frane, directie, transmisie, motor, instalatie electrica )indiferent ce ti-a spus fostul propietar ptr. ca nu cred ca in Romania se vand masini cu toate consumabilele schimbate si verificate. Asa macar stii cum stai si nu o sa ai surprize neplacute. Si cel mai important : cauta-ti un mecanic serios nu ,,specialisti'' care te ,,tepuiesc''. Bafta!

              Comment


              • #8
                prieteni scuzati ca ma bag si eu dar as avea nevoie de cateva informati....posed eu 300ce cabrio la care am schimbat motorul de pe benzina pe disel am pus si o cutie manuala in 5 . problema e ca a ramas diferentialul vechi de benzina si acum nu prea pot sa intru in depasire . stiti cumva care e diferentialul care se potriveste? si unde il pot gasi? multumesc anticipat

                Comment


                • #9
                  Originally posted by copilu7878 View Post
                  prieteni scuzati ca ma bag si eu dar as avea nevoie de cateva informati....posed eu 300ce cabrio la care am schimbat motorul de pe benzina pe disel am pus si o cutie manuala in 5 . problema e ca a ramas diferentialul vechi de benzina si acum nu prea pot sa intru in depasire . stiti cumva care e diferentialul care se potriveste? si unde il pot gasi? multumesc anticipat
                  Salutam!
                  Raportul diferentialului pentru 300 diesel cu cutie manuala este 3.46, iar pentru cutie automata este 2.87(conform detali.ru). Ar trebui sa nu te astepti ca motorul diesel sa se comporte ca benzinarul, diferentele sunt destul de mari intre cele doua motorizari. Ce este interesant, raportul grupului pe 3000 benzina este 3.67 cu cutie manuala , iar cu cutie automata este 3.07.
                  Incearca sa vezi demarajul masinii in viteza a 3-a, nu in a 4-a sau a 5-a. Cu a 4-a nu vei face depasiri decat daca vii lansat, dieselul este mai greoi(fiind obisnuit cu benzinarul ti-i se va parea si mai lent).
                  Numai bine!
                  De procurat- second banuiesc.
                  Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                  Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                  Comment


                  • #10
                    Scuze de post dublu, acum am incercat sa reeditez. Cand mai postezi in mai multe locuri pune datele exacte in toate locurile in care postezi. Acum am observat(citind si celelalte posturi) ca ai motorul cu doua axe cu came. Datele de mai sus sunt pentru 3000 diesel normal(cu un singur ax cu came- 603 912)Grupul ce este pe 3000 benzina este acelasi cu cel de 3000 diesel motorul cu doua axe cu came.
                    Raport grup: 3.67 pe manuala si 3.07 pe automata.
                    Last edited by tumar; 05-26-2011, 22:53 PM.
                    Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                    Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                    Comment


                    • #11
                      TUMAR.....mersi de sfat. in a 3 masina demareaza grozav dar tot nu sare de 130. cineva mi a recomaandat un grup cu 3.67 sti cumva pe ce sunt montate grupurile cu acest cod? mersi.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by copilu7878 View Post
                        TUMAR.....mersi de sfat. in a 3 masina demareaza grozav dar tot nu sare de 130. cineva mi a recomaandat un grup cu 3.67 sti cumva pe ce sunt montate grupurile cu acest cod? mersi.
                        Salut! 3.67 nu este un cod, ci un raport. In fine, pe motorizarile diesel 2000 si 2500 cc cu cutie automata si unele cu 2000 cc benzina sunt aceste grupuri. Grupurile sunt cele cu ASD.Toate dupa anul 1989. Ca nu sare de 130, nu cred sa fie din cauza grupului.
                        Da un anunt pe bursa, poate gasesti ceea ce cauti.
                        Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                        Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF