Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Posibil o problema electrica?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Posibil o problema electrica?

    Salut mi s-a intamplat ceva ciudat ieri cand am plecat de la servici si am pornit masina am constatat ca becurile din bord nu se mai sting dupa ce porneste masina si raman aprinse tot timpul. Cand am ajuns acasa am verificat incarcarea masinii si am constatat ca aceasta este de 11,4V cam mica si cureaua este cam slaba, iar daca acceleram masina becurile se sting daca o las la relantiu becurile se aprind exact ca si o incarcare proasta. Dar de ce nu mi-a ramas aprins doar becul de la baterie prin care sa i-mi indice ca nu incarca corespunzator. Are cineva o alta parere sa fie din alta parte sau sa fie si alta problema in afara de cea electrica?

  • #2
    salut. ca sa iti poti da seama daca ai si o alta problema in afara de cea cu incarcarea insuficienta cred ca ar trebui in primul rand sa pui o baterie buna pe masina si sa vezi daca mai iti face asa.dupa pornire.in al doilea rand e posibil ca tensiunea insuficienta asociata cu ralantiul scazut de dimineata sa iti creeze fenomenul asta .rezolva cu cureaua slaba si vezi daca tot asa e tensiunea de incarcare fiindca am impresia ca de acolo porneste totul.

    Comment


    • #3
      Salut,

      Asa mi-a ramas si mie becurie toate aprinse pe 190d cand s-a dezlipit o faza de pe alternator si nu mai incarca deloc, deci cred ca asa trebuie sa ramana, becul de baterie sincer si eu m-am mirat de ce nu se aprinde individual ci se aprinde tot pomul de craciun, dar acel bec cred ca se aprinde individual cand ori ai incarcare prea mare ori bateria este dusa, cand nu-ti incarca toti acei martori se aprind deoarece merg doar pe baterie si nu sesizeaza curentul de pe alternator,

      Salut

      Comment


      • #4
        Daca iti invarte corespunzator electromotorul , lasa bateria in pace .
        1- Verifica cureaua (sa nu fie tocita sau sa aiba crapaturi-rosaturi) si intinde-o cum trebuie .
        2-Tensiunea la ralanti trebuie sa fie 12-12,5Vcc. Pe masura ce accelerezi trebuie sa ajunga la 14Vcc . Daca nu ai aceste tensiuni, verifica regulatorul de tensiune amplasat pe alternator ; in primul rand carbunii . De regula se schimba .

        Comment


        • #5
          am facut un experiment si am lasat cureaua foarte larga de la intinzator si am conststat ca becurile ramanreau aprinse!
          eu cred ca cureaua e veche sau intinzatorul sa slabit!

          Comment


          • #6
            Multumesc

            Duminica ma ocup de ea o sa ii schimb alternatorul cu totul mai am unul dar este de pe un motor de 2600 benzina sper sa se potriveasca, cureaua este veche si are crapaturi tre sa o schimb si pe aia, de intins nu stiu de unde sa o mai intind sau daca nu, voi schimba carbunii la alternator. Va multumesc pt raspunsuri eu am intrat in griji ca mi-a ramas bordu aprins ca pomu de craciun, credeam ca daca nu mai incarca cum trebuie se aprinde becu rosu de la baterie.

            Comment


            • #7
              Am schimbat alternatorul cu unul de 2600 benzina, am schimbat cureaua de la alternator acum porneste sfert, dar totusi am ramas cu o problema nu se mai sting becurile in bord iar de incarcat incarca 13,8v la relantiu iar turat 14V. Care sa fie problema de mi-au ramas becurile aprinse?

              Comment


              • #8
                Am avut si eu o problema asemanatoare...dar la mine era slabita o fulie pe care sta cureaua...si nu mai functiona nici servodirectia,nici abs-ul,nici racirea motorului.

                Comment


                • #9
                  Eu nu am asemenea probleme. Doar ABS-ul nu functioneaza. In rest totul e ok

                  Comment


                  • #10
                    salut, verifica firul de la alternator pana la cupla mai ales firul albastru(subtire) dupa cate zici sar putea sa atinga la masa undeva , becurile raman aprinse toate din cauza unui sistem de test, in momentul cand pui contactul se aprind toate becurile prin masa de la firul albastru din alternator cand acesta incepe sa incarce pe acest fir va veni plus si asa se sting becurile.

                    Comment


                    • #11
                      Pe firul subtire ce vine de la alternator tensiunea este cam slaba undeva sub 12V. Sa fie problema din alterator?

                      Comment


                      • #12
                        Salut, verifica daca are masa buna alternatorul cu un ohm-metru, poate sa fie si din releul de incarcare, dar teoretic daca ai tensiune pe fir ar trebui sa se stinga becurile

                        Comment


                        • #13
                          Astazi am desfacut din cupla firul subtire de la alternator si s-au stins becurile iar cand l-am pus la loc s-au aprins

                          Comment


                          • #14
                            Aproximativ aceasi problema o am si eu , mi se intampla sa merg cu masina si uneori sa nu imi mai indice sagetile de la semnalizari in bord dupa, un timp iar functioneaza , mentionez ca in afara semnalizarile si toate becurile functioneaza normal si in masina se aude acel ticait de semnalizare atat ca uneori nu se vad in bord , daca a mai avut cineva aceleasi simtome

                            Comment


                            • #15
                              Salut, verifica la cupla cu motorul pornit tensiunea si verifica si instalatia pana la alternator

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF