Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

probleme grave cablu vitezometru

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • probleme grave cablu vitezometru

    mi sa rup cablu de la vitezometru si am vrut sa il schimb dar surpriza nu il mai pot scoate afara am tras de el de am crezut ca se rupe cutia !
    alta data cand lam schimbat a iesit foarte usor!(e cablu normal masina e din87)
    ce sfaturi imi dati? multumesc!

  • #2
    Salutam! Surubul ce "prinde" cablul in cutie l-ai scos de tot?
    Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

    Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

    Comment


    • #3
      Daca are cablul de kilometraj ca si pe cobra (fire de otel impletite) este foarte probabil sa se fi despletit in acea prindere din cutie. Asta se intampla de obicei la cablurile de kilometraj aftermarket... inteleg ca l-ai schimbat o data si ma gandesc ca si tu ca si altii (aici de fata) ai zis ca nu mai umbli prin dezmembrari daca il iei nou cu 50 de lei. Din pacate cum scriam si pe alt topic astea aftermarket NU au capetele dintr-un fier brut turnat ci tot din sarma frumos impletita. Acolo existand rotatii multe va dati seama ca se despleteste destul de repede cablul si vitezometrul oscileaza mult la viteze mici, iar cand acest simtom apare nu mai tine mult pana se va si rupe.

      Cum am rezolvat eu unul problema... am dat cu spay deala pentru suruburi dupa un ceas de vreme in care am tras din toate fortele de aveam acelasi sentiment ca tine. L-am lasat asa pana a doua zi, iar a doua zi tot asa am tras de el si a iesit destul de usor. Nu stiu unde ti s-a rupt tie, dar incearca sa iti formezi niste parghii cu care sa tragi si care sa-ti ofere o forta de tragere mai mare gen: poti infasura cablul dupa o teava de care sa tragi cu ambele maini.

      Comment


      • #4
        cablu nu este original ,este vorba de cablul acela subtire cu multe fire acela nu il pot scoate ca ala de cauciuc care vine peste el lam scos fara probleme .
        au mai ramas vreo 15cm de cablu inafara cutie.
        cablu a fot tras treptat in cutie si pana la urma la scos din ceas si na mai mers vitezometru!

        Comment

        Working...
        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF