Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Elice motor 200d

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Elice motor 200d

    Va salut,am masina de putin timp,dar elicea motor imi pare ca merge foarte usor,motorul nu sa supraincalzit,adica nu a trecut de 90*,dar nici nu am calcato la drum.In timp ce motorul functioneaza,elicea pot sa opresc foarte usor cu mana,daca iau mana de pe ea,se invarte foarte usor si prinde viteza..dar departe cum se invarte elicea la alte masini.Aveti vreo idee daca e normal asa,nu am vazut la alt 200d ca sa fac o comparatie,dar in concluzie deabia se misca.
    In spatele fuliei ce antreneaza pompa de apa este o mufa cu doi papuci..unul a cazut la datorie,trebuie lipit cu un pistol de lipit,ca mufa respectiva nu cred ca poate fi gasita la magazin.
    Numai bine.

  • #2
    Paryzianu in mod cert nu e normal asa ceva. Elicea fara gluma poate produce rani serioase daca este atinsa si la relanti. La tine cand se opreste elicea se opresc si fuliile si restul angenajelor antrenate de curelele de accesorii sau doar elicea nu se mai invarte?

    Daca se opresc toate atunci e un bai clar. S-au mancat sigurantele acelea din vibrochen care au legatura cu fulia. Ele fac de fapt ca fulia sa se invarta in acelasi fel cu vibrochenul... e un mecanisc simpu acolo, mai diseara voi cauta o poza daca gasesc cu ce se intampla acolo sau iti voi face o schema.

    Comment


    • #3
      La motoarele 200d, pana se ajunge la temperatura de functionare a motorului , paletii elicei din capul pompei de apa se invart, prin inertie, iar in momentul deschiderii termostatului, sonda din chiulasa inchide contactul electro-magnetului de pe corpul pompei de apa (cel care are o mufa cu doi pini, care la tine are deslipit un fir si pe care va trebui sa il cositoresti si totodata sa verifici daca functioneaza sistemul), iar in acel moment se va "cupla" elicea cu axul pompei, avand aceiasi turatie, pana cand temperatura scade cu cateva grade dupa care se decupleaza, si tot asa mentinand constanta temperatura motorului.

      Comment


      • #4
        In primul rand multumesc pentru raspunsurile promte si de ajutor.
        Elicea se invarte indepent,fulia pompei are turatie normala,doar elicea este cea care pt sa o opresc cu mana,eventual pot sa o dau SI in sens invers...
        Cu ea merg mai rar..si nu prea fortez,dar am vazut aceasta anomalie,apa fiind la 90*,elicea avea aceasi turatie ca si cum abia pornisem motorul.
        Da ea merge din inertie...am sa ii cositoresc plodul deslipit si sa vad daca functioneaza.
        Daca nu functioneaza,aveti idee ce trebuie schimbat si cam ce costuri aproximative ar fi?
        Multumesc.

        Comment


        • #5
          Imi cer scuze pentru neatentie, aveam impresia ca e la sectiunea 123 intrebarea ta si din cauza asta ti-am dat acel raspuns. Deabia dupa ce am vazut postul colegului Eduard mi-am dat seama de greseala. La 124 este total diferit gandita partea de racire/ventilatie din cate se pare.

          Comment


          • #6
            Salut! parerea mea este ca in cazul in care nu reusesti sa repari defectiunea nu merita sa cheltui o gramada de bani pt. piese. Verifica paletul si ar trebui sa gasesti trei gauri cu filet M6.insurubind trei suruburi impingi flasa (care in mod normal este actionata de elctro-magnet)spre fulie. Stringi suruburile (cu simt) si paleta se va invirti cu turatia motorului. Dezavantajul e ca motorul se incalzeste mai greu (mai tirziu).

            Comment


            • #7
              Daca dupa ce cositoresti firul cel deslipit, si la 90grade nu se "cupleaza" elicea, fa urmatoarea proba: in chiulasa este o sonda cu doua fire (din cate imi aduc aminte unul din fire merge la electro-magnetul de pe pompa de apa), scoti mufa din sonda si cu un fir inchizi circuitul (faci strap intre pinii din acea mufa), daca restul e ok va cupa electro-magnetul elicea cu axul pompei,si in acest caz sonda se face vinovata si va trebui inlocuita, daca tot nu cupleaza ori nu ai masa la acest circuit, ori +12v nu ajunge, ori efectiv electro-magnetul de pe pompa e defect (pe acesta din urma il poti verifica scotand mufa cu 2 pini de pe el si il alimentezi direct de la baterie cu + si - 12v). Bafta si spor la treaba.

              Comment

              Working...
              X
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF