Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

problema releu

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • problema releu

    Buna.Am un w124 din 93' 200 D automat.Am plecat in concediu cu masina ,am ajus cu bine la destinatie si cand am pornit inapoi am observat ca de fiecare data cand calc frana picau in cap toate acele indicatoare de pe bord inafara de kilometraj si se auzea un bazait.Dupa ce am parcurs cativa km acele indicatoare erau toate picate fara sa apas frina si bazaitul era incontiniu.Am desfacut capacul la relee si bazaitul provenea de la un releu se oprea doar cand porneam semnalizarea.Ceva sugesti?multumesc

  • #2
    Originally posted by mihaiavram View Post
    Buna.Am un w124 din 93' 200 D automat.Am plecat in concediu cu masina ,am ajus cu bine la destinatie si cand am pornit inapoi am observat ca de fiecare data cand calc frana picau in cap toate acele indicatoare de pe bord inafara de kilometraj si se auzea un bazait.Dupa ce am parcurs cativa km acele indicatoare erau toate picate fara sa apas frina si bazaitul era incontiniu.Am desfacut capacul la relee si bazaitul provenea de la un releu se oprea doar cand porneam semnalizarea.Ceva sugesti?multumesc
    Salut Mihaiavram. Incearca si schimba releul care bizie, sau scoatel afara ,il desfaci si contolezi bornele. poate este blocat.Poti sa si faci un control la contactele din panou unde este cuplat releul, poate ai oxid acolo. Bafta cu remedierea problemei. O zi buna in continuare.

    Comment


    • #3
      am schimbat releul si tot asa face

      Comment


      • #4
        Salut Mihaiavram! bordul dupa contact are curent in continu, iar indicatoarele primesc masa de la bulbi (apa, ulei), si senzori (rezervor).Verifica prima data sigurantele (se oxideaza) si dupa aceea mufele de la tablou

        Comment


        • #5
          un spray de contact face minuni in acest caz. Oricum vinovatul e un contact slabit (oxidat) la tablou, eventual mufa de la bord.

          Comment


          • #6
            schema

            Nu stiu daca te ajuta prea mult dar poate identifici legatura intre bord si releu. Postez schema unui w124 230CE, in ceea ce te intereseaza este perfecta pentru masina ta. Traducerile din legenda sunt facute cu google deci aproximative.
            Attached Files

            Comment


            • #7
              Sa te uiti foarte atent si daca ai masa buna,sub bord,la mine asa sa intamplat,cand apasam frana imi pica acul de la carburant jos!

              Comment

              Working...
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF