Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Problema presiune ulei....

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema presiune ulei....

    Buna!In urma cu cateva zile mi-am pus un motor 250 diesel simplu pe un w124.Masina era echipata cu un motor 2000 benzina si l-am inlocuit pentru ca imi consuma foarte mult.
    Motorul 250 e ok,doar ca dupa ce se incalzeste presiunea imi scade pana la 1 chiar un pic sub....Ma poate ajuta cinava cu o parere?e foarte grav?sau se poate sa stea presiunea la 1?Ce imi recomandati sa fac?I-am pus ulei castrol 10w40 pentru diesel.Unii spun ca e de la ulei ceea ce eu nu cred.Astept parerile voastre.

  • #2
    Suna la numarul asta:0745 801 369 Dragan.Spune-i problema si mai mult ca sigur te va rezolva.

    sigpic

    "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

    Comment


    • #3
      Originally posted by boxieru View Post
      Buna!In urma cu cateva zile mi-am pus un motor 250 diesel simplu pe un w124.Masina era echipata cu un motor 2000 benzina si l-am inlocuit pentru ca imi consuma foarte mult.
      Motorul 250 e ok,doar ca dupa ce se incalzeste presiunea imi scade pana la 1 chiar un pic sub....Ma poate ajuta cinava cu o parere?e foarte grav?sau se poate sa stea presiunea la 1?Ce imi recomandati sa fac?I-am pus ulei castrol 10w40 pentru diesel.Unii spun ca e de la ulei ceea ce eu nu cred.Astept parerile voastre.
      Arata-i aluia de l-ai cumparat ce motor ti-a vandut si cere-i banii inapoi. Succes!
      http://www.caesaralexandru.wordpress.com

      Comment


      • #4
        Turatia la cat iti sta la cald? Vezi ca s-ar putea sa ai aceiasi problema ca si mine: turatia la cald e la 5-600 si atunci si normal iti sta asa jos si presiunea la ulei asa de jos. Daca o reglez la cat trebuie si mie imi urca de la 1.2 la 2.

        PS. Nu ai specificat daca presiunea la ulei are acea valoare cand motorul este la relanti sau in mers deci am presupus ca la relanti.

        Comment


        • #5
          Presiunea la ulei din ce stiu eu trebuie sa stea la 3 la orice temperatura a motorului.
          Relantiul trebuie sa stea la 600r/min.
          Daca zici ca iti scade sub unu e cam nasol.

          Comment


          • #6
            Din cate stiu eu turatia trebuie sa fie apropiata de 800 de ture, as fi curios ce zic si altii.

            Comment


            • #7
              Nu are nimic nu crapa. La carte zice ca trebuie sa aibe 0.7 cand motorul e la 80 de grade. Asta e minumul pentru ok. Poti merge cu presiunea asa mult si bine. Verfica sa nu iti manance mult ulei. Iti recomand sa iti pui 15w40 mai pe la vara MOBIL.Eu am avut Castrol si motorul il cam "manca".Acum am MOBIL 10w40 si nu consuma deloc. Nu baga aditivi sau dracii prin el. Intrebare..cand accelerezi urca presiunea spre 3?

              Relantiul iarna e ok sa fie la 900 chiar.. si vara la 600. Asta se realizeaza usor si fara costuri. Un T-eu si un furtun de vaccum puse in spatele pompei de unde ii poate tine relantiul mereu marit.
              Last edited by sovieticool; 01-02-2011, 23:27 PM.
              `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

              now - bicicleta !

              0744 239 949

              WEB
              http://garajautodiag.blogspot.com

              Comment


              • #8
                Sonda care masoara temperatura uleiului ( cea din blocul motor ) este calibrata la min. 0,5 - 0,7 bari .
                Daca nu se aprinde becul din bord , stai inca binisor . Este clar ca motorul are uzura destul de pronuntata . O prima verificare ar fi semeringurile de la supape .
                Ce presiune ai in timpul mersului cu motorul la 80 grade ?.

                Comment


                • #9
                  La tata la 560 ii sta relantiul mereu la 600 si vara si iarna si nu tremura sau altceva.
                  Presiunea la ulei ii scade aproape de unu cand e motorul cald la 80 grade ca acolo sta mereu si iarna si vara,si scoate si fum cand are presiunea scazuta.Ii mai pune din cand in cand duralube si presiunea sta la 3 cum trebuie.

                  Comment


                  • #10
                    Sa inteleg ca dupa ce ii pune duralube presiunea la relanti urca la 3 la cald?

                    Comment


                    • #11
                      Da.Ii pune 2 flacoane si 1 saptamana-2 ramane presiunea la 3 la cald si nu mai scoate nici fum.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by nstoe View Post
                        Sonda care masoara temperatura uleiului ( cea din blocul motor ) este calibrata la min. 0,5 - 0,7 bari .
                        Daca nu se aprinde becul din bord , stai inca binisor . Este clar ca motorul are uzura destul de pronuntata . O prima verificare ar fi semeringurile de la supape .
                        Ce presiune ai in timpul mersului cu motorul la 80 grade ?.
                        In timpul mersului presiunea imi sta in 3.La relantiu sta in 1.e ok?

                        Comment


                        • #13
                          E mica presiunea la relanti... dar poti merge cu ea si asa. Acum depinde cati bani ai dat pe motor.
                          http://www.caesaralexandru.wordpress.com

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF