Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Schema vacum

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Schema vacum

    Salutare! Ar putea cineva sa ma ajute cu o schema de vacum pentru un motor 102.Pe galeria de admisie am doua stuturi pentru vacum,si un stut ii infundat(un fel de dop).As vrea sa stiu unde ar trebui conectat vacumul respectiv.MB W124 230E 1989.Va multumesc.
    CJ-20-AMN.

  • #2
    Salutam! Unul din stuturi este acesta din poza1 in care intra acel "racord in Y" din cauciuc din care pleaca 2 furtunase, unul intra in bord(a 2-a poza) si unul intra sub galerie, nu am apucat sa ma uit unde intra exact(vremea rea).
    Dar daca unul a fost infundat si ti-a functionat inseamna ca asa trebuie sa fie.
    Numai bine!
    Attached Files
    Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

    Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

    Comment


    • #3
      Salutare! Stutul in care intra racordul in forma de Y imi este intact,adica un furtun pleaca spre bord la economizator si celalat furtun intra sub galerie iar al 2-lea stut imi este infundat(are un cuplaj de cauciuc cu un surub in el)si se afla mai sus de celalalt stut.Nu prea cred ca asa ar trebui sa fie,ce-i drept masina merge bine cu stutul infundat,si nici nu am vazut sa atarne vreun furtun pe acolo.
      CJ-20-AMN.

      Comment


      • #4
        Salut. Si la mine a fost astupat cu un dop de cauciuc pe care l-am pierdut in urma unor rateuri in admisie si a trebuit sa improvizez un alt dop deoarece motorul nu mai mergea rotund. Parerea mea este ca asa trebuie sa fie acel stut, astupat.
        Last edited by Dragoesteanu; 12-21-2010, 21:26 PM.

        Comment


        • #5
          Salutam! Acel "stut" asa trebuie sa fie, astupat. Astazi am umblat pe acolo si am facut o poza. Cred ca la acela te referi.
          Attached Files
          Last edited by tumar; 12-23-2010, 17:44 PM.
          Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

          Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

          Comment


          • #6
            Da, de acela este vorba.Multumesc pentru ajutor.CRACIUN FERICIT!!!
            CJ-20-AMN.

            Comment


            • #7
              Buna . Ma poate ajutra cineva cu schema electrica la w124 2,5 td?multumesc

              Comment

              Working...
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF