Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Schimbare suspensie hidraulica

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Schimbare suspensie hidraulica

    Am un mercedes w124 la care suspensia hidraulica s-a stricat. Am schimbat atit amortizoarele cit si arcurile cu unele de pe un w124 cu suspensie clasica. Problema e ca acuma masina sta ridicata foarte tare de spate. Distanta intre roata si aripa e de 20 cm. Orice sfat e binevenit.

  • #2
    Originally posted by corsicanu33 View Post
    Am un mercedes w124 la care suspensia hidraulica s-a stricat. Am schimbat atit amortizoarele cit si arcurile cu unele de pe un w124 cu suspensie clasica. Problema e ca acuma masina sta ridicata foarte tare de spate. Distanta intre roata si aripa e de 20 cm. Orice sfat e binevenit.
    Ai schimbat si acele cauciucuri , distantiere , care sunt intre arc si caroserie ?
    Si astea sunt pe marimi . Asa statea si la mine , ziceai ca ma duc cu ea la furat , le.am schimbat cu unele mai subtiri .
    Mercedes . (punct)
    Mercedes w 124 300 e (1989)
    Mercedes w 124 300 e 24 v (1991 luna VI)
    Mercedes w 211 220 cdi (2004)
    Mercedes w 124 300 e 24 v (1991 luna V)
    Mercedes w 124 E200 cabrio (1995 luna II)
    Lexus IS 300 (1999)
    Mercedes W210 E 280 (1998 luna I)

    Comment


    • #3
      salut, am aceiaşi problemă cu suspensia hidraulică, vreau să o schimb cu suspensie clasică, nu ştiu dacă se potriveşte, cum să procedez. Un sfat, orice. Mulţumesc

      Comment


      • #4
        Eu inca mai caut kitu complet de suspensie hidraulica dar inca nu am gasit la un pret rezonabil. Mie mecanicul mi-a taiat o jumate de spira din arcuri si acum totul e ok.
        Last edited by mircea600sel; 12-30-2010, 16:00 PM.

        Comment


        • #5
          Originally posted by corsicanu33 View Post
          Eu inca mai caut kitu complet de suspensie hidraulica dar inca nu am gasit la un pret rezonabil. Mie mecanicul mi-a taiat o jumate de spira din arcuri si acum totul e ok.
          Foarte inteligent mecanicul ! Taiem arcurile ca la daciile vechi !?
          Scuze de off dar nu am rezistat .
          Mercedes . (punct)
          Mercedes w 124 300 e (1989)
          Mercedes w 124 300 e 24 v (1991 luna VI)
          Mercedes w 211 220 cdi (2004)
          Mercedes w 124 300 e 24 v (1991 luna V)
          Mercedes w 124 E200 cabrio (1995 luna II)
          Lexus IS 300 (1999)
          Mercedes W210 E 280 (1998 luna I)

          Comment


          • #6
            Salut, vă întreb pe cei care ştiţi cum este cu suspensia hidraulică, dacă pompa pentru aceasta esta aceiaşi cu pompa servo care este cu ASD, ţinînd cont de faptul că vasul pentru lichidul hidraulic este acelaşi. An nou fericit ptr. toţi posesorii de W 124 !!!

            Comment


            • #7
              Pompa de servo-directie si cea pentru suspensia hidraulica, sunt antrenate de aceeasi fulie (fac corp comun), dar au circuite separate, fiecare cu uleiul si vasul sau. Vasul de deasupra cu ulei hidraulic in care se afla de altfel si filtrul ce recupereaza impuritatile (nu multi colegi au schimbat acest filtru, posibil multi nici nu stiu de existenta acestuia), este al pompei de servo-directie, iar cel al pompei de la suspensia hidraulica, se afla pe aripa. Turul ce alimenteaza cu ulei aceasta pompa, pleaca de sub vas, iar returul ce se intoarce de la suspensia spate intra in vas pe sus prin intermediul unei conducte.

              Comment


              • #8
                Suspensia aceasta hidraulica ce face de fapt? S-a pus si pe limuzine sau doar pe combi?

                Imi cer scuze pt faptul ca este of, dar chiar as fi curios sa aflu mai multe despre acest tip de suspensie. Este bun si un raspuns pe private message. Multumesc anticipat.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by corsicanu33 View Post
                  Am un mercedes w124 la care suspensia hidraulica s-a stricat. Am schimbat atit amortizoarele cit si arcurile cu unele de pe un w124 cu suspensie clasica. Problema e ca acuma masina sta ridicata foarte tare de spate. Distanta intre roata si aripa e de 20 cm. Orice sfat e binevenit.
                  Salut corsicanul 33. W124, si ce an de fabricatie ? Se poate trece la suspensie clasica. Trebuie doar achizitionat piesele de rigoare. Eu am un w124.la care am schimbat suspensia hidraulica, am pus suspensie clasica, functioneaza foarte bine, mai ales pe drumurile mioritice.

                  Comment


                  • #10
                    Salut Greceanu - Eduard, aşa este cu pompa, are două circuite, ce nu sunt lămurit este dacă circuitul pentru ASD este acelaşi cu cel ptr telescoape.
                    pentru amg 0001, te salut şi te rog să-mi spui dacă atunci cînd ai schimbat telescoapele hidraulice cu normale, pe spate mă interesează, a trebuit să mai schimbi şi alte piese sau se potrivesc fără modificări ( dimensiune etc )

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by mariusmatei View Post
                      Salut Greceanu - Eduard, aşa este cu pompa, are două circuite, ce nu sunt lămurit este dacă circuitul pentru ASD este acelaşi cu cel ptr telescoape.
                      pentru amg 0001, te salut şi te rog să-mi spui dacă atunci cînd ai schimbat telescoapele hidraulice cu normale, pe spate mă interesează, a trebuit să mai schimbi şi alte piese sau se potrivesc fără modificări ( dimensiune etc )
                      Salut Mariusmatei Eu am schimbat doar telescoapele, nu necesita nici o modificare, Instalatia de conducte , clopote de presiune,si alte cele,leam lasat pe masina. Succes cu remedierea problemei, o zi buna in continuare.

                      Comment


                      • #12
                        Mulţumesc tuturor ptr sfaturi, o să trec la suspensia normală, nu cred că am nevoie de hidraulică.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by mariusmatei View Post
                          Mulţumesc tuturor ptr sfaturi, o să trec la suspensia normală, nu cred că am nevoie de hidraulică.
                          Salut Marius , Este o alegere buna pentru drumurile din tara,+++++mai ieftina de intretinut.

                          Comment


                          • #14
                            Am schimbat telescoapele cu telescoape normale, pe gas, nu necesită nici o modificare, are aceiaşi tînută de drum în schimb este mult mai stabilă şi confortabilă. Sunt foarte mulţumit de cum a ieşit.

                            Comment


                            • #15
                              Amortizoarele spate nu le vinzi?

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF