Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

DANG DANG cand schimba ...

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by Orvo View Post
    Cam greu sa apara zgomotul asta brusc din cutie ... poate numai daca pierdeai uleiul peste noapte ... dar l-ai verificat.
    Vezi eventual si rulmentul din capacul posterior al cutiei ... S-o fi spart vreo bila pe acolo si fac dang bang ...





    Spor la treaba si tine-ne la curent !
    In wekend am sa ma ocup de treaba ... dar suna prea tare sa fie de la acest rulment ca si cum ar lovii cineva cu barosu in masina de fiecare data cand schimba ...
    Cu S-ul nu te pui.

    Comment


    • #32
      SAlut!
      Am citit tot ce s-a scris in acest topic , si eu am un joc care pare a fi din spate (cardan) cam acelasi care l-am avut cu cateva luni in urma dar spre cutia de viteze ,intradevar am schimbat doar flansa de la cutie cu una noua si zgomotul a disparut definitv, trebuie sa ridic masina pe elevator sa vad in ce stare este si flansa de la cardan care nu o schimbasem (parea buna) sper sa nu fie de la grup. Stie cineva de obicei apar probleme de genul asta joc in transmisie lin grup?

      Comment


      • #33
        Am ajuns acasa si am vazut cum stau lucrurile ... Nu exista nici o bataie , pur si siplu cutia cand schimba smanceste nu suna nimika numai ca te arunca in fata de fiecare data cand schimba.Ce poate sa aiba ? Precizez ca am fost la Mercedes si au vazut ca ulei-ul a fost aproape la nivel si ca nu necesita se fie schimbat.Aceasta problema a aparut peste noapte si ca inainte nu a dat nici un semn urat sau altceva.
        Cu S-ul nu te pui.

        Comment


        • #34
          Originally posted by aerox replica View Post
          SAlut!
          Am citit tot ce s-a scris in acest topic , si eu am un joc care pare a fi din spate (cardan) cam acelasi care l-am avut cu cateva luni in urma dar spre cutia de viteze ,intradevar am schimbat doar flansa de la cutie cu una noua si zgomotul a disparut definitv, trebuie sa ridic masina pe elevator sa vad in ce stare este si flansa de la cardan care nu o schimbasem (parea buna) sper sa nu fie de la grup. Stie cineva de obicei apar probleme de genul asta joc in transmisie lin grup?

          Lipsa intretinere : schimb de ulei la cutie /grup neefectuate la timp de unde chiar lipsa lui in agregatele respective
          (am auzit varianta ca nu se schimba uleiul la grup atunci pt ce a pus neamtul buson de golire si buson de umplere la el ? )
          Exploatare defectuoasa :demaraje dure in forta care solicita transmisia
          Imbatranirea materialului in cazul flanselor de cauciuc de la grup respectiv cutie

          Comment


          • #35
            Originally posted by kriket View Post
            ulei-ul a fost aproape la nivel
            La o cutie automata nu are voie sa existe asa ceva ... "aproape" sau "un pic peste" ... Cutia de viteze e un angrenaj extrem de sensibil dar fiabil in acelasi timp, daca are parte de o intretinere corecta.
            Unii nu vor crede, dar o scama uitata pe joja de ulei poate duce la o functionare defectuoasa ... Spun asta doar ca sa subliniez cat de sensibila e cutia ...
            Daca spui ca ai socuri din cutie, verifica camera vacuumatica:
            - in ce stare se prezinta (are urme de ulei in ea) ?
            - furtunul de vacuum este la locul lui ?
            Pe ea exista un reglaj:
            - rotirea spre stanga (contrar acelor de ceasornic) -> schimbare mai lenta a treptelor (atenuare socuri)
            - rotirea spre dreapta (in sensul acelor de ceasornic) -> schimbare mai rapida a treptelor (atenuare patinare)

            Totodata ar trebui sa arunci un ochi la cablul bowden care duce de la cutie la acceleratie. Vezi sa nu fie prea intins (asta ar duce in anumite situatii la un astfel de comporament al cutiei).

            Si 2 intrebari:
            - bruscheaza in toate treptele de viteze ?
            - ce tip de cutie ai ?

            Toate cele bune !

            Comment


            • #36
              Originally posted by Orvo View Post
              - in ce stare se prezinta (are urme de ulei in ea) ?
              - furtunul de vacuum este la locul lui ?
              Pe ea exista un reglaj:
              - rotirea spre stanga (contrar acelor de ceasornic) -> schimbare mai lenta a treptelor (atenuare socuri)
              - rotirea spre dreapta (in sensul acelor de ceasornic) -> schimbare mai rapida a treptelor (atenuare patinare)

              Si 2 intrebari:
              - bruscheaza in toate treptele de viteze ?
              - ce tip de cutie ai ?

              Toate cele bune !
              Tatal meu a zis ca a inceput sa se comporte cutia asa dupa ce a dat jos galeria de admisie sa schimbe ceva garnituri de la pompa si atunci poate a deranjat acele furtune de vacum ... Unde gasesc cutia cu acele reglaje.
              Parca numai din 2-3 si din 3-4 ... In rest cutia cupleaza perfect dar cand acelerez si ajunge la 2000-2500 si schimba zici ca te lovetse cineva in spate.
              Tipul de cutie nu stiu sa zic modelul ma uit dupa vin .
              Cu S-ul nu te pui.

              Comment


              • #37
                Sa rezolvat ... Era un furtun de vacum care nu era la locul lui ... Mersi mult ORVO.Deci nu cred ca nici un mecanic nu s-a gadit la ce-a mai simpla chestie , dar in schimb s-a gandit ca as avea nush ce arc slabit de la o supapa din cutie sau tot felu de chestii complicate si pe langa asta am schimbat flanse, bucse in vaoare de 15 mil aproape degeaba.
                Mersi mult de ajutor dragi colegii.
                Se poate inchide !
                Cu S-ul nu te pui.

                Comment


                • #38
                  Ma bucur ca ai rezolvat-o si ca pana la urma nu a fost ceva grav !
                  Dar daca tot suntem la subiect, cu uleiul cum e ? "Aproape" la nivel ?

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by Orvo View Post
                    Ma bucur ca ai rezolvat-o si ca pana la urma nu a fost ceva grav !
                    Dar daca tot suntem la subiect, cu uleiul cum e ? "Aproape" la nivel ?
                    Pai am fost la Mercedes sa imi verifice nivelul ca poate nu am destul si de asta schimba asa ... Iar astia au zis ca este bine si ca nu ar mai strica 200ml in plus care i-am si bagat pe loc si de asta am zis ca uleiu-l a fost aproape la nivel.Dar cutia cupla si schimba perect si inainte de treaba asta cu vacumul si de asta am zis ca poate sa apara asa o problema la cutie dintr-o data !!!Orcum in primavara o sa-i schimb uliul si filtru char daca astia de la Mercedes au spus ca nu este nevoie.Nici acuma nu imi vine sa cred ca toata treaba a fost de 5 secunde sa conectez acel furtun ...
                    Cu S-ul nu te pui.

                    Comment


                    • #40
                      Salut.
                      Si la mine se aude acest dublu "gang bang" in momentul in care schimb viteza ( in special in situatiile in care schimb viteza, accelerez imediat dupa ce schimb, iau brusc piciorul de pe acceleratie ptr o secunda si din nou accelerez, atunci apare acest joc cu sunetul aferent, daca fac acest lucru repetat se aude de fiecare data acest bocanit dublu - si atunci cand iau piciorul de pe acceleratie si atunci cand apas acceleratia ). As vrea sa cer parerea celor patiti. Tin sa specific ca am fost la service si am rotit de cardan. In ambele capete se aude un oarecare bocanit (joc). Ar putea fi amblele flanse? Sau pot fi si crucile cardanice?
                      In plus... nu stiu daca neparat tine de acest bocanit, dar ma gandesc daca ceva se primbla liber pe acolo, adica are joc, ar putea avea un astfel de efect la rotatii ridicate ale cardanului, si anume: La viteza in jur de 100km/h cand mentin viteza constanta, apare un fel de "shuierat"/"mieunat" la transmisie, nu este excesiv, destul de greu de depistat daca e galagie. Daca incep se cresc viteza... dispare, lafel se intampla daca iau piciorul de pe acceleratie. Intentionez sa schimb si uleiul din diferential la prima ocazie (toate uleiurile) (masina este recent adusa din germania, 156.000km la bord)
                      Am cutie manuala. E200 100kw '95 Transmission .... 717413
                      Multumesc anticipat.
                      Last edited by DumiMoldoveanu; 04-17-2011, 06:40 AM.

                      Comment


                      • #41
                        Salut pentru suierat deja schimba uleiul in cutie si in grup,si la mine suiera in momentul decelerarii tot la viteze de pe 100km/h....cred ca e vorba si de uzura grupului...Si rulmentul intermediar de la cruce de acolo poate da sunetul asta

                        Pentu Dang-ul acele cand schimbi vitezele pot fi cuplajele alea de cauciuc de la cardan,ai doua unul in fata la cutie si unul in spate la grup(la mine dupa ce am schimbat astea doua nu a mai facut),poate fi si din grup jocul tre sa bagi masina pe canal/elevator sa ti cu o mana planetara si cu cealalta sa rotesti de cardan stanga dreapta si ai sa vezi daca ai joc excesiv in grup

                        La fel verifica si crucea cardanica rotind ambele cardane si cel dinainte si cel dupa cruce si ai sa vezi daca e joc mare acolo
                        Acum daca nu sunt astea ma gandesc ca poate fi din cutie zgomotul oricum tre luate prin eliminate,de la simplu la complicat

                        Mie mai toti mercedistii mi-au zis ca tre protejata transmisia,cardan,grup din pedala de ambreaj...ca propulsia spate nu e ca transmisia fata....si asa am patit si eu dupa ce am luat masina la un an zgomotea,daganea...am schimbat ce am schimbat si acum sunt mai atent...

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by kriket View Post
                          La un w124 automatic din 94 a inceput sa sune "dang" dang" cand schimba ... nu suna la cutie , parca ar venii din diferential sunetul ... a inceput asa dintr-o data.Ce ar pute-a sa aiba ???
                          Verifica bucsile de prindere a grupului pe cutie ,posibil sa fie duse si ,,bat " suruburile de prindere in punte la accelerare /decelerare ...

                          Comment


                          • #43
                            * rectific - pe punte

                            Comment


                            • #44
                              Problema e de la suporti de la motor sunt foarte uzati,in partea inferioara au o guma iar aceasta aste crapata sau chiar rupta si asta se simte atunci cand acelerezi brusc sau lasi brusc de aceleratie.(nu o zic eu ci un mecanic care se ocupa doar cu mercedes w124 din cluj).

                              Comment


                              • #45
                                Multumesc pentru raspunsuri! O sa verific tot ce mi-ati sugerat! Imediat cum o rezolv va anunt. O seara placuta! Felicitari ptr toate floricelele care le aveti in casa !

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF