Am patit un mare necaz cu w124-le venind dinspre cluj inspre oradea. Contactul avea o problema ca se misca tare usor cheia in el si mi-a atras atentia proprietarul cand pornesc sa il dau eu inapoi umpic sa nu ramana cuplat electromotorul. In Gilau aud un uruit asemanator cu cel de la diferential si initial am si crezut ca ii el pana am vazut ca palpaia becul de ABS si ca s-a oprit mai apoi de tot curentul la masina, trag repede pe dreapta si vad ca intra fum in masina. Deschid capota dau repede jos borna de la baterie si urmaresc de unde a iesit fumul: Surpriza electromotorul. Pun borna sus doar cat sa verific daca e el si se adevereste banuiala.
Dat jos borna de la electromotor dupa o ora de chinuit cu niste chei de cacat, plecat inspre oradea.
Ce vreau eu sa va intreb este daca in astfel de situatii mai poate fi salvat ceva din el (nu l-am desfacut si nu stiu ce poate fi in el, pot doar banui) si daca nu cumva am aranjat si volanta cu treaba asta. Pana in oradea masina a mers impecabil, ma gandesc ca daca s-ar fi dus zimtii de pe volanta nu mai mergea asa impecabil ca trepida in toate partile masina.
Dat jos borna de la electromotor dupa o ora de chinuit cu niste chei de cacat, plecat inspre oradea.
Ce vreau eu sa va intreb este daca in astfel de situatii mai poate fi salvat ceva din el (nu l-am desfacut si nu stiu ce poate fi in el, pot doar banui) si daca nu cumva am aranjat si volanta cu treaba asta. Pana in oradea masina a mers impecabil, ma gandesc ca daca s-ar fi dus zimtii de pe volanta nu mai mergea asa impecabil ca trepida in toate partile masina.
Comment