Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Nu mai porneste

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu mai porneste

    Salutare tuturor
    As dori o mana de ajutor daca aveti idee careva.S-a oprit in mers fara nici o simptoma prealabila si nu a mai pornit.Am sch modulul de aprindere , cel cu doua mufe de 4poli si una ca de anteana si un vacuum.A mea avea codul 0050089432 si am inlocuit-o cu una de la schrott cu codul 0050089232 identica la infatisare.Am scanteie la bujie dar tot nu porneste.Am turnat benzina direct in admisie si nici un semn.Deci am dedus ca e tot problema de electrica.Ce ziceti?
    Are cumva senzor pe volanta?Pe unde se afla?A mai patit careva asa?Cumva aprinderile nu sant compatibile?Chiar daca am scanteie la bujii nu o mai face aprinderea alta functie care deschide ceva electric ?
    Am uitat sa va zic ca e vb de un W124 2300 benz , an 1990 .
    W126 500SEC
    W124 200CE
    W210 280 4MATIC

  • #2
    Are senzor pe volanta, un senzor magnetic care transmite informatia prin cablul coaxial, cel de antena. Din pacate nu sunt in masura sa iti spun mai multe pentru ca nici eu nu stiu ce poate determina problema ta. Totusi nu cred sa fie aprinderea daca ai scanteie.

    Comment


    • #3
      Daca ai scanteie cand pistonul nr 1 e sus(ala dinspre distibutie) si ii dai benzina la cioc,tre s-o ia..Verifica daca distributia e bine pusa la punct!Daca nu stii cum,zii!
      W124 E220 din 95

      Comment


      • #4
        Probabil ca nu vine benzina ...daca zici ca ai scanteie.

        Asculta pompa daca bazaie cand pui contactul, daca da, inseamna ca e ceva infundat pe la distribuitor sau injectoare.

        S-a umblat cumva la reglajul amestecului? ....Ala cu imbus de 3 prin filtru de aer?
        Ford Transit 2.5d ex
        Mercedes 230 E ex
        Mercedes 200 TE ex
        BMW 320d touring

        Comment


        • #5
          Originally posted by mircea_cst View Post
          Probabil ca nu vine benzina ...daca zici ca ai scanteie.

          Asculta pompa daca bazaie cand pui contactul, daca da, inseamna ca e ceva infundat pe la distribuitor sau injectoare.

          S-a umblat cumva la reglajul amestecului? ....Ala cu imbus de 3 prin filtru de aer?
          A zis ca i-a pus benzina direct in galerie, si nu a luat-o, daca totul era ok, la scanteie, aprindere, trebuia sa o ia, deci nu e de la alimentare.

          Pune-o pe un tester si vezi ce zice de senzorii aia 2, banuiesc ca are si pe axul cu came si pe volanta.

          In foarte multe cazuri sunt de vina cei 2 senzori pentru nepornirea motorului.

          Bafta !
          W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
          http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

          Comment


          • #6
            Originally posted by marele_alb View Post
            A zis ca i-a pus benzina direct in galerie, si nu a luat-o, daca totul era ok, la scanteie, aprindere, trebuia sa o ia, deci nu e de la alimentare.

            Pune-o pe un tester si vezi ce zice de senzorii aia 2, banuiesc ca are si pe axul cu came si pe volanta.

            In foarte multe cazuri sunt de vina cei 2 senzori pentru nepornirea motorului.

            Bafta !
            Daca senzorul de pe volanta e dus nu da nici scanteie....ca nu are cum...senzorul ala tocmai aia comanda in aprindere, momentul in care sa dea scanteie. Sau poate nu a verificat colegul scanteia la cheie.
            Iar cu benzina in galerie nu porneste intotdeuna, depinde, cat cum si unde torni, ea ajuta doar startul ...inlocuieste injectorul de warm-up.
            Senzor la axa cu came la motor 102 nu am auzit...am studiat problema serios, ca imi venea sa-i dau foc ce figuri facea masina.
            Pentru verificat senzorul de la volanta nu trebuie tester, se verifica cu ohmetrul, fisa lui vine pe aprindere. Daca e dus ...e valoare infinita sau valoare foarte redusa 0 sau cativa ohmi.

            Am cautat si eu intr-o vreme tester pt fostul 230, greu de gasit... Am adus pe cineva cu tester mai nou si nici mufa nu avea pt motorul asta.

            Daca chiar e o problema electrica e mai utila o schema electrica, un ohmetru sa verifici senzoriii si cablurile.

            Iar daca s-a umblat la amestec cu imbusul si e prea bogat in aer,nu mai porneste nici cu slujbe mai ales cand e motorul rece. Trebuie refacut raportul corect.
            Ford Transit 2.5d ex
            Mercedes 230 E ex
            Mercedes 200 TE ex
            BMW 320d touring

            Comment


            • #7
              Am revenit.De abia azi am avut timp sa o verific.Va reamintesc ca s-a oprit in mers fara sa fi umblat la nici un reglaj.Am verificat...scanteie are...benzina vine , ca uda bujiile si miroase la greu.Am gasit distanta la bujii foarte mare , cred ca nu sant schimbate de mult ...le-am ajustat un pic dar degeaba tot nu vrea.Senzorul de la vibrochen e situat sub delcou si citeste pe fulia mica din fata si nu duce la aprindere din cate am observat eu ci la mufa de diagnoza.S-au nu am vazut eu bine ca e o inghesuiala acolo...Nu prea am cu ce face masuratori pe aici , dar ma gandesc la o treaba...de ce aprinderea mea are doua mufe rotunde cu patru pini cand majoritatea au una singura si cea coaxiala.Ce rol suplimentar o avea a doua mufa ?Mai da informatii undeva.Si codul asta 0085459432 vine doar pe original si costa o galagie de bani ...2800 fara tva...te ia capul nu alta.Daca nu ai dau de cap ma vad nevoit sa o duc la doctor...
              W126 500SEC
              W124 200CE
              W210 280 4MATIC

              Comment


              • #8
                Originally posted by bebe944 View Post
                Am revenit.De abia azi am avut timp sa o verific.Va reamintesc ca s-a oprit in mers fara sa fi umblat la nici un reglaj.Am verificat...scanteie are...benzina vine , ca uda bujiile si miroase la greu.Am gasit distanta la bujii foarte mare , cred ca nu sant schimbate de mult ...le-am ajustat un pic dar degeaba tot nu vrea.Senzorul de la vibrochen e situat sub delcou si citeste pe fulia mica din fata si nu duce la aprindere din cate am observat eu ci la mufa de diagnoza.S-au nu am vazut eu bine ca e o inghesuiala acolo...Nu prea am cu ce face masuratori pe aici , dar ma gandesc la o treaba...de ce aprinderea mea are doua mufe rotunde cu patru pini cand majoritatea au una singura si cea coaxiala.Ce rol suplimentar o avea a doua mufa ?Mai da informatii undeva.Si codul asta 0085459432 vine doar pe original si costa o galagie de bani ...2800 fara tva...te ia capul nu alta.Daca nu ai dau de cap ma vad nevoit sa o duc la doctor...
                In primul rand , ai unitate de aprindere EZL.

                Una din mufele care e pe aprindere e mufa senzorului de pe volanta. Ala citeste si indica pozitia arborelui cotit .Verifica si mufa si cablul si senzorul daca poti. Cablul duce undeva langa electromotor , acolo e montat senzorul.

                Am atasat si cateva imagini cu schema electrica...si ceva culori la fire ca sa stii care unde merge...
                Pe schema senzorul de care zici e legat doar la priza de diagnostic ...fara conexiune activa. Probabil ca e folosit doar pe durata diagnozei.

                In schema cifrele reprezinta:

                21-unitate (modulul)de aprindere EZL
                22-senzorul de pozitie al arborelui cotit (vibrochen)
                27-bobina de inductie
                39-Top Dead Center sensor (senzorul de pozitie punct mort superior la pistonul nr.1)

                Restul le mai deslusesti tu si sper sa te ajute...
                Bafta multa!
                Attached Files
                Ford Transit 2.5d ex
                Mercedes 230 E ex
                Mercedes 200 TE ex
                BMW 320d touring

                Comment

                Working...
                X
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF