Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

incalzire GPL

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • incalzire GPL

    Salutare,
    Detin un MB 124 200E din 1991. Cand am luat masina avea (si are) inst. GPL.
    In reductor intra apa de la coloana care pleaca la radiatorul de incalzire si iesirea este dupa pompa de apa de recirculare. Racindu-se afara am incercat o alta varianta. Furtun de la motor la reductor si iesirea de la reductor catre radiatorul de incalzire si pompa. Adica "am inseriat" reductorul si radiatorul de incalzire. As vrea sa stiu, cei care au inst. GPL cum au alimentat cu apa reductorul? De acu cand e frig trebuie de lasat motorul sa se incalzeasca inainte de a pleca?
    Multam.

  • #2
    Salutam! Iti pun cum am eu legat "plamanul" la instalatia de racire(incalzire).Modelul de masina fiind acelasi:200E/1992. Primul furtun din partea superioara a "plamanului"(1) se imbina in furtunul subtire de la pompa de apa prin intermediul unui T-eu, iar cel din partea inferioara a plamanului(2) se imbina tot prin intermediul unui T-eu in furunul ce iese din bloc si intra in caloriferul de caldura. Apa ce intra in "plaman" va avea aceeasi temperatura cu cea din motor. In legatura cu trecerea pe gaz, eu am modelul de trecere la o anumita turatie. Pana acum nu am asteptat mai mult de 5 minute pana sa trec pe gaz.
    Attached Files
    Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

    Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

    Comment


    • #3
      Originally posted by Dragos_on View Post
      Salutare,
      Detin un MB 124 200E din 1991. Cand am luat masina avea (si are) inst. GPL.
      In reductor intra apa de la coloana care pleaca la radiatorul de incalzire si iesirea este dupa pompa de apa de recirculare. Racindu-se afara am incercat o alta varianta. Furtun de la motor la reductor si iesirea de la reductor catre radiatorul de incalzire si pompa. Adica "am inseriat" reductorul si radiatorul de incalzire. As vrea sa stiu, cei care au inst. GPL cum au alimentat cu apa reductorul? De acu cand e frig trebuie de lasat motorul sa se incalzeasca inainte de a pleca?
      Multam.

      Depinde de instalatia montata pe masina ,la cele mai ,,emancipate " plecarea se face pe benzina si la o anumita temperatura trece singura pe gaz ,la cele mai simple comutarea se face manual .Eu de cand i-am pus gaz foarte rar am pornit-o pe benzina ( inclusiv iarna ) .La temperaturi scazute - 10 ; -20 chiar am reusit sa o pornesc pe gaz direct turnand un pet de 2.5 L apa fierbinte pe plaman Am asteptat cateva secunde sa ajunga gazul in fata ( cam cum astepti bujia incandescenta de la diesel ) si i-am dat cheie .O lua fara probleme si plecam cu ea imediat ,de incalzit se incalzea in 1-2 km in traficul din Bucuresti

      Comment


      • #4
        Multumesc de foto. Asa cum ai explicat era legat plamanul (in paralel cu caloriferul de incalzire). Am modificat in speranta inbunatatirii caldurii in interior si a timpului in care apa fierbinte de la motor ajunge la plaman (fiind "in serie" si cu pompa de recirculare in functiune).
        Cu prima problema s-a rezolvat. Mult mai repede plamanul este incalzit.
        Cu a doua nu ii dau de capat. E ceva mai bine dar dak dau ventilatorul pe 3 baga aer mai mult rece chiar dak si furtunul de intrare si cel de la iesire sunt fierbinti. Toamna trecuta am dat jos bordul, scos radiatorul (ce era nu spun,doar ca masina are 450.000km) curatat ext + int si montat.
        PS> Radiatorul a mai fost demontat si cred ca ii lipsesc niste plasticuri care sa directioneze aerul spre radiator, alta explicatie nu gasesc. Totul e ok numai caldura nu (debit apa, temperatura, pompa recirculare functionala)

        Comment


        • #5
          Salut! Instalatia de incalzire a "plamanului", asa cum este la mine, nu are legatura cu pompa de recirculare a caloriferului. Apa iese din motor si intra direct in "plaman" prin patea inferioara si iese prin partea superioara si intra in furtunul pompei de apa. Indiferent daca caldura merge sau nu in masina prin circuitul "plamanului circula apa fierbinte. La masina mea "plamanul" are si o pozitie in care se incalzeste si datorita pozitiei in care se afla(in zona galeriei de evacuare). Pornirea la mine se face numai pe benzina si trece pe gaz la o anumita turatie(3500rot/min in cazul meu). Am mai facut o poza cu racordul furtunului de tur al "plamanului".
          Attached Files
          Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

          Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

          Comment


          • #6
            Salut!Sper sa nu ne abatem de la subiect.As avea si eu o intrebare?La ce reglaj ai umblat de iti trece pa gaz numa"la 3500 de ture?Ca la mine trece pe gaz la 1500de ture. Ai umblat la butonul de comutare benzina-gaz? Multumesc.
            CJ-20-AMN.

            Comment


            • #7
              Salutam! Nu eu am facut acest reglaj, dar in partea de jos(unde este mufa) a butonului GAZ-BENZINA exista un "buton" de reglaj.Banuiesc ca de acolo se face acest reglaj. Ce stiu sigur este ca de la acest buton se face reglajul. Intr-adevar trecerea la 1500 rot/min este cam mica, dar si sa turez masina la 3500 de ture(in stationare) pentru a trece pe gaz mi-i se pare totusi mult.
              Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

              Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

              Comment


              • #8
                Originally posted by pintea paul View Post
                Salut!Sper sa nu ne abatem de la subiect.As avea si eu o intrebare?La ce reglaj ai umblat de iti trece pa gaz numa"la 3500 de ture?Ca la mine trece pe gaz la 1500de ture. Ai umblat la butonul de comutare benzina-gaz? Multumesc.
                Salutam! Ieri am facut reglajul de trecere pe gaz(de data asta l-am facut eu). Acum trece pe gaz cam pe la 2400 ture. Reglajul se face intr-adevar de la "potentiometrul" ce se afla in spatele butonului de trecere benzina-gaz. Rotind spre dreapta maresti turatia la care va trece pe gaz, iar spre stanga micsorezi turatia. Cu o surubelnita finuta rezolvi problema. Trebuie avut in vedere ca acel "potentiometru" este foarte sensibil, nu trebuie rotit foarte mult.
                Numai bine va doresc!
                Attached Files
                Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                Comment

                Working...
                X
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF