Salutare,
Detin un MB 124 200E din 1991. Cand am luat masina avea (si are) inst. GPL.
In reductor intra apa de la coloana care pleaca la radiatorul de incalzire si iesirea este dupa pompa de apa de recirculare. Racindu-se afara am incercat o alta varianta. Furtun de la motor la reductor si iesirea de la reductor catre radiatorul de incalzire si pompa. Adica "am inseriat" reductorul si radiatorul de incalzire. As vrea sa stiu, cei care au inst. GPL cum au alimentat cu apa reductorul? De acu cand e frig trebuie de lasat motorul sa se incalzeasca inainte de a pleca?
Multam.
Detin un MB 124 200E din 1991. Cand am luat masina avea (si are) inst. GPL.
In reductor intra apa de la coloana care pleaca la radiatorul de incalzire si iesirea este dupa pompa de apa de recirculare. Racindu-se afara am incercat o alta varianta. Furtun de la motor la reductor si iesirea de la reductor catre radiatorul de incalzire si pompa. Adica "am inseriat" reductorul si radiatorul de incalzire. As vrea sa stiu, cei care au inst. GPL cum au alimentat cu apa reductorul? De acu cand e frig trebuie de lasat motorul sa se incalzeasca inainte de a pleca?
Multam.
Comment