Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Pilot automat

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pilot automat

    Pe w124-le care il am acum a fost instalatia de pilot automat din fabrica, dar prin schimbarea motorului (din 300E automat cu 4matic in 250D manual) componentele nu s-au mai mutat (asa cred cel putin). Credeti ca ma puteti ajuta cu niste sfaturi legate de acest aspect?

    Ce trebuie sa contina aceasta instalatie si daca este operationala pentru o masina cu cutie manuala? Ar fi de foarte mare folos si o schema sau eventual chiar siteul de unde luati voi tot felul de scheme pentru diverse parti ale masinii.

    Va multumesc anticipat,
    Cristi.

  • #2
    La un moment dat am fost curios de sistemul pilotului automat dar m-am lasat pagubas deoarece are ceva electronica pe care prefer sa o am cat mai putina pe masina ,nu promit ,posibil sa gasesc prin cotoarba mea de lap ceva documentatie ,daca e asa o sa am nevoie de o adresa de mail sa pot sa ti-o trimit pe transfer.ro.te anunt daca reusesc sa dau de urma documentatiei

    Comment


    • #3
      Emailu meu este savucrstn@gmail.com. Te rog daca poti sa-mi trimiti orice fel de manuale documentatii ai pentru ca sunt un fel de DIY guy nu doar pt ca nu imi place sa dau banii pt ceva ce pot face si eu ci pt ca nu mai am incredere in meseriasii de la noi.

      Comment


      • #4
        Am gasit ceva, il ridic acum pe transfer.ro,are in jur de 6 Mega e pdf ,sper sa-ti foloseasca si sa te ajute

        Comment


        • #5
          Merci Eugen, scuze de intarziere da am crezut ca il pui pe forum nu ca imi vine pe mail.

          Comment


          • #6
            salut, am şi eu w124 300 td, cu cutie automată şi bineînţeles cu pilot automat care nu merge, nu ştiu ce să fac, nu răspunde la nici o comandă, dacă ştie cineva ceva sfaturi...

            Comment


            • #7
              Ii foarte probabil sa-ti fie dus amplificatorul ala de sub volan.La aia ma tem si eu sincer sa nu investesc bani in Actuator si dupa sa ma trezesc ca nu merge din cauza amplificatorului si atunci trebuie sa bag bani si in ala.

              In principiu instalatia de la pilotul automat are urmatoarele componente:
              1. Amplificatorul (situat sub volan acolo la picioare)
              2. Maneta de comanda care e pe volan
              3. Actuatorul situat chiar pe motor... pozitionarea lui diferade la un motor la altul
              4. Un releu situat in compartimentul motor care pe detali.ru nu l-am gasit (l-am gasit doar in manualul de reparatii), deci nu bag mana in foc.

              Nu am mai putut da edit, dar are si pe Vitezometru un senzor de viteza (in spatele ceasurilor)
              Last edited by Luxian; 12-03-2010, 09:32 AM.

              Comment


              • #8
                Merci, o să caut un meseriaş care să cunoască bine despre ce este vorba să văd ce pot face.

                Comment


                • #9
                  Intre timp treburile au evoluat inspre bine, am primit pana la urma de la fostul proprietar actuatorul care a fost pe benzina si dupa serie corespunde cu ce am eu nevoie. Acum trebuie sa cumpar suportul pentru el, suport pe care daca nu il gasesc il voi cumpara din reprezentanta (~190 lei). Trebuie sa mai fac rost de senzorul de pe pedala de ambreiaj si nu stiu daca am pe vitezometru senzorul de viteza.

                  As ruga pe cineva care are pilot automat pe vre-un model cu cutie manuala si sa fie motorul cu injectie clasica nu cdi sau alte avioane ce trec prin calculatoare sa imi spuna cum functioneaza pilotul automat (ca si actionare ma refer). Poti sa il pornesti de la orice viteza, cum se porneste, cum se poate opri, etc.

                  Rectific lista de componente pentru pilotul automat, m-am documentat mai bine.

                  1. Maneta de pe volan
                  2. Amplificatorul de sub volan
                  3. Actuatorul care vine in compartimentul motor si actioneaza clapeta de acceleratie
                  4. Senzorul de viteza situat pe vitezometru
                  5. Senzorul de actionare a ambreiajului care banuiesc ca decupleaza pilotul automat

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by crstn_savu View Post
                    Intre timp treburile au evoluat inspre bine, am primit pana la urma de la fostul proprietar actuatorul care a fost pe benzina si dupa serie corespunde cu ce am eu nevoie. Acum trebuie sa cumpar suportul pentru el, suport pe care daca nu il gasesc il voi cumpara din reprezentanta (~190 lei). Trebuie sa mai fac rost de senzorul de pe pedala de ambreiaj si nu stiu daca am pe vitezometru senzorul de viteza.

                    As ruga pe cineva care are pilot automat pe vre-un model cu cutie manuala si sa fie motorul cu injectie clasica nu cdi sau alte avioane ce trec prin calculatoare sa imi spuna cum functioneaza pilotul automat (ca si actionare ma refer). Poti sa il pornesti de la orice viteza, cum se porneste, cum se poate opri, etc.

                    Rectific lista de componente pentru pilotul automat, m-am documentat mai bine.

                    1. Maneta de pe volan
                    2. Amplificatorul de sub volan
                    3. Actuatorul care vine in compartimentul motor si actioneaza clapeta de acceleratie
                    4. Senzorul de viteza situat pe vitezometru
                    5. Senzorul de actionare a ambreiajului care banuiesc ca decupleaza pilotul automat
                    Totusi nu e cam mare deranjul pentru rezultatul final ? Si eu aveam de gand sa-mi modific ,,codarla " cum o alinta un coleg de pe forum si sa ii pun ABS ,dar mi-a trecut dupa ce am demontat o instalatie si am vazut cat am de montat inapoi pe a mea ,basca ca am auzit destule persoane care s-au plans de erori de ABS .CA atare ma ghidez pe pricipiul ,,Ce nu e nu se strica " !

                    Comment


                    • #11
                      Eugen, eu nu-s chiar in totalitate de acord cu tine. Atunci probabil ca am merge tot cu cobra , dar sunt niste stoluri care mai zboara pe deasupra capului fiecaruia dintre noi .

                      Acuma comparatia poate nu e cea mai fericita, dar inteleg ce vrei sa zici. Cand vine vorba de chestii ce tin de siguranta, de sistemul de franare nici eu nu m-as baga sa montez ceva pe masina daca nu a venit de la mamiche asa. In schimb masina mea a avut instalatia pe masina si prin transplant nu s-au mutat toate componentele (Actuatorul, senzorul de pe ambreiaj nu exista fiind automata inainte), deci eu trebuie acum doar sa completez instalatia si sper sa mearga, sa nu fie defecte componentele. Instalatia pilotului automat nu este chiar asa complicata daca ai mufaraiele si instaltiile pe masina, totul tine doar de cumparat componentele lipsa si mufat unde trebuie.

                      Pentru cine se va apuca de treaba aici poate gasi informatii foarte pretioase:

                      Comment


                      • #12
                        Pilotul automat îl văd folositor doar la drum lung... reduce mult consumul și te relaxează la volan, dar în oraș mi se pare o tâmpenie.

                        Comment


                        • #13
                          Poi nu ai la ce sa-l folosesti in oras, nici nu stiu daca iti cupleaza la viteze mai mici de 30-40 km/h. Mie imi este foarte folositor pentru ca fac Oradea-Cluj frecvent si pentru asta am nevoie de el. din prostie de multe ori uit sa imi relaxez piciorul stang si stau cu el tot deasupra ambreiajului si ma mir de ce ma doare ca dracu apoi.

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF