Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cutie viteze manuala dusa sau p-aproape!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cutie viteze manuala dusa sau p-aproape!

    Salut,baieti!M-a exasperat rahatul asta de cutie de viteze.Am un W124 E220 de care sunt foarte multumit,exceptand cutia de viteze.Dar sa va zic de la inceput..Prima problema aparuta de un an si care persista si acum este viteza a 5-a care urla ca disperata cand accelerez.O bag intr-a 5-a si cand accelerez,se ude un urlet,zgomot,foarte deranjant.Daca merg cu a 4 cu aceeasi viteza,parca pluteste pe sosea,cum ii dau a 5a urla ca toti dracii.E un zgomot continuu care se amplifica in acceleratie.Mai nou a mai aparut o problema-un huruit discontinuu,ritmic,mai puternic in viteza a 3a,dar se aude perfect cand o scot pe liber si rulez cu ea asa.La viteza de peste 80 km/h,parca se diminueaza.Scade si cand accelerez.E clar un zgomot care se aude odata cu miscarea axului cardanic.Nu e rulmentul intermediar,cum speram,pentru ca m-am bagat sub masina si zgomotul,ma rog,zgomotele se aud din cutie.Rulmentul intermediar n-are nici pe dracu!Acum nu stiu ce sa fac,sa cumpar o cutie la sh sau sa repar jigodia mea?Voi ce ma sfatuiti?Sau ce dracu piese defecte o avea mizeria asta de cutie?Am doar 282 000 km reali.
    W124 E220 din 95

  • #2
    Trebuie sa aflii daca ai volanta cu masa dubla sau nu, si parerea mea e sa inlocuiesti cutia.
    Daca are zgomot intr-a 5-a si intr-a 3 sunt uzate/stricate doua pinioane sau si 2 rulmenti diferiti. Angrenajul de la treapta 5 si marsarier sunt chiar in alt compartiment la cutie. Atata timp cat nu sare dintr-a 5-a este posibil ca defectul sa nu fie asa costisitor si poate chiar sa nu fii nevoit sa scoti toate angrenajele afara. Insa la treapta a 3-a trebuie sa scoti toate angrenajele afara, si probabil ca rulmentul defect este chiar cel de la axul de intrare. Am vazut la foarte multi problema asta si chiar la cutiile pe care le-am desfacut acel rulment avea cementarea de pe inelul exterior dusa. La mine facea un zgomot doar cand era in sarcina , dar cand s-a uzat mai mult a inceput sa se auda tot timpul.
    Daca vrei sa cumperi rulmentii te costa destul de mult , cel mai ieftin vreo 200 ron , plus reparatia demontatul si montatul cutiei, ceeea ce cred ca va sari de 100 de euro...Probabil o cutie buna (cat o mai tine si aia) costa vreo 200 euro....dar am vazut si cu 100 chiar si pe forum. Depinde si cu ti-e norocul
    Daca schimbi pinioane (adica arborii cu totul), ele au grad diferit de uzura , poate ca trebuie sa modifici pata de contact (sunt niste inele subtiri ca niste saibe) care trebuie scoase sau adaugate...depinde. Asta ca sa mearga cutia brici si fara zgomot. Dar e cam greu de facut.
    Ford Transit 2.5d ex
    Mercedes 230 E ex
    Mercedes 200 TE ex
    BMW 320d touring

    Comment


    • #3
      Mircea,miltumesc pentru sfaturi.Nu stiu ce fel de volanta are,dar stiu sigur ca tipul cutiei este Getrag 717.43.Zgomotul discontinuu e mai pronuntat la viteza mica(tr 2-3),s-ar putea sa fie acoperit de zgomotul treptei 5.Pot verifica pinioanele si rulmentii treptei 5 fara sa dau cutia jos de pe motor?
      W124 E220 din 95

      Comment


      • #4
        Cel mai bine fa tot posibilul si inlocuieste cutia cu totul,nu te complica cu reparatia ei.Incearca la gorilutz poate are ceva bun.Dupa cum a spus si mircea_cst sigur o sa iesi mai ieftin si o sa scapi de o groaza de timp pierdut inlocuind-o.Bafta.
        CINE TRAIESTE CU FRICA NU TRAIESTE DELOC

        Comment


        • #5
          Multumesc pentru sfaturi!Cred ca asa o sa fac.Mi-e frica sa nu fie ceva banal cu asta a mea,vreun rulment,doi beliti.Si pe urma sa iau una sh cu care s-o iau de la capat...
          W124 E220 din 95

          Comment


          • #6
            Pai tocmai asta e problema , ca nu poti fi sigur de ce cumperi la SH.
            Cutia poate fi buna insa cu durata de viata aproape de final.
            Dupa cate zici , intradevar nu pare a fi mare problema atata timp cat nu sare din viteza si intra fara probleme in toate treptele. Cel mai sigur e rulment , insa inlocuirea lor in cutie e destul de pretentioasa, Ai nevoie de vreo doi clesti speciali pt sigurante, eventual extractor de rulmenti sau ceva dornuri improvizate pe diametre sa poti sa dai afara rulmentii. Pana aici toate bune ....insa cand te apuci , in mod sigur nu iese ceva , nu poti scoate o siguranta , o rupi , nu iese arborele , poate e gripat pe rulment (mai ales daca e uzat si huruie), trebuie sa bati cu un dorn de bronz...trebuie sa tragi de el , se poate rupe un arc , o lamela ....multe chesti care apar pe drum si care iti complica lucrarea.
            Oricum daca te apuci ,trebuie sa lucrezi foarte curat , sa-ti notezi eventual , poate chiar poze ca sa nu omiti ceva la montaj , pote chiar o schita a cutiei.
            Am reparat o cutie in 4 trepte la fostul 230E (inlocuit rulmenti) si merge si acum foarte bine. La cea in 5 trepte , am avut pinioane cu dinti rupti si rulment uzat ....nu puteam astepta pana sa o repar asa ca am inlocuit-o cu SH si vad ca inca merge. La cea stricata mai astept ceva piese ,si sper sa o repar sa am back-up.
            Toate bune!
            Ford Transit 2.5d ex
            Mercedes 230 E ex
            Mercedes 200 TE ex
            BMW 320d touring

            Comment


            • #7
              Originally posted by mircea_cst View Post
              ... Cel mai sigur e rulment ...
              Şuierat înseamnă pinioane uzate, uruit, e de la rulmenţi, are dreptate Mircea.

              Comment


              • #8
                Scuze pentru repost...

                Nu cred ca se poate verifica cutia montata pe masina , eventual ridicata si asigurata pe axa spate, pornita si lucrat in toate treptele , sa asculti zgomotele ...dar nu vad ce relevanta ar avea. Oricum va trebui data jos si desfacuta.

                Nu stiu sa-ti spun ce volanta e dupa cifrele postate. Eventual dupa VIN sa intrebi la un magazin de piese( discurile de ambreiaj difera). Sau dupa ce dai cutia jos ...se vede , la cutii cu volanta cu masa dubla , discul de ambreiaj nu are arcuri.
                Totusi cred ca varianta cu inlocuirea SH e cea mai convenabila.
                Bafta multa!
                Ford Transit 2.5d ex
                Mercedes 230 E ex
                Mercedes 200 TE ex
                BMW 320d touring

                Comment


                • #9
                  Multam pentru sfaturi!O sa caut una la sh si apoi o sa incerc sa o repar si pe asta care o am acum,s-o tin de rezerve.Nu stiu cum mama dracului se intampla sa schimbi cutia mai repede decat placutele de frana si sa stai linistit doar cand mai ai una buna de rezerva..
                  W124 E220 din 95

                  Comment


                  • #10
                    Se strica mai repede fiindca nu poti vedea ce e in ea cand cumperi masina.
                    Eu am luat break-ul din Germania , si mergea cutia chiar bine ....la un moment dat a inceput sa huruie sa faca urat...cand am desfacut-o ave dinti sparti pe 2 pinioane. Erau sparti dinainte... Iar ca sa spargi dintii la cutie trebuie sa o chinui rau , eventual sa schimbi fara ambreiaj....cine stie ce o fi fost, probabil i s-a stricat ambreiajul si a dus-o asa pana la primul service...Cu rulmentii...la fel se strica fiindca e folosita prost masina...probabil un proprietar anterior. Accelerari bruste , frane de motor bruste si in trepte prea joase. disc de ambreiaj schimbat prea tarziu , eventual rulote sau remorci prea grele si indelug folosite , acolo se strica si grupul..d-astea...
                    Cutia nu se strica daca e bine intretinuta, te tine o viata, dar daca au defecte un trecut destul de negru.
                    Ford Transit 2.5d ex
                    Mercedes 230 E ex
                    Mercedes 200 TE ex
                    BMW 320d touring

                    Comment


                    • #11
                      I-am facut schimbil de ulei iarna trecuta si am scos cam 1,3 litrii de ulei(nu stiu daca il mai pot numi asa la cum arata).Era extrem de subtire si foarte negru,exact ca uleiul de motor care a mers 10 000 km.Nu sunt sigur,dar banui ca uleiul n-a fost schimbat niciodata in 15 ani,asa ca ce sa ma mai mir ca pica saraca cutie.O intrebare-se pot distruge rulmentii din cauza ca ueiul n-a fost schimbat la timp(sau,ma rog,deloc)?
                      W124 E220 din 95

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by dan12101983 View Post
                        I-am facut schimbil de ulei iarna trecuta si am scos cam 1,3 litrii de ulei(nu stiu daca il mai pot numi asa la cum arata).Era extrem de subtire si foarte negru,exact ca uleiul de motor care a mers 10 000 km.Nu sunt sigur,dar banui ca uleiul n-a fost schimbat niciodata in 15 ani,asa ca ce sa ma mai mir ca pica saraca cutie.O intrebare-se pot distruge rulmentii din cauza ca ueiul n-a fost schimbat la timp(sau,ma rog,deloc)?
                        Da, si asta e o cauza a defectelor.
                        Ford Transit 2.5d ex
                        Mercedes 230 E ex
                        Mercedes 200 TE ex
                        BMW 320d touring

                        Comment


                        • #13
                          Cred ca daca=l suni pe Cosmin (gorilutz) vei gasi o cutie buna la un pret decent, dar inainte de asta trebuie sa stii ce fel de cutie doresti priza scurta sau lunga , asta depinde si de ce fel de volanta ai tu, la cutia cu priza scurta ai volanta cu masa dubla, aca ca cel mai bine suna-l pe Gorilutz si stai cu el de vb, si poate tot el iti si schimba cutia.

                          Comment


                          • #14
                            Da chiar asa ,cum a zis Romulus, vorbeste cu Gorilrulz, a avut recent un motor 111.940 foarte bun de 112.000km si din cate am inteles si cutia e tzipla ......si se potriveste perfect pe 111.960, numai sa ai acelasi tip de volanta.
                            Da-i telefon rapid daca o vrei ca altfel o scapi, si cu ocazii d-astea nu te prea intalnesti.
                            Ford Transit 2.5d ex
                            Mercedes 230 E ex
                            Mercedes 200 TE ex
                            BMW 320d touring

                            Comment


                            • #15
                              Am vazut ca ai scris ca se aude mai bine cand o lasi la liber? Dar cand este la liber de ce sa mai uruie?

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF