Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Turbo

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Turbo

    Salut!Cum imi dau seama daca mai functioneaza turbo?In ultima perioada am mers mai "batraneste"cu masina,dar azi m.am dat un pic la ea si supriza:in viteza a 4 la 3500 de ture 120,inainte aceasta viteza o aveam cam pe la 3000 de ture nu mai mult.Am mers cu geamurile deschise usor,si dupa 2000 de ture se aude un fasnest,sa spun asa la turbo cum ar trage dar parca mi se pare mie ceva.Multumesc si astept parerile voastre.

  • #2
    Turbo ajuta motorul sa cresca mai repede in turatie ceea ce spui tu nu are legatura cu turbo in privinta diferentelor de turatii la 120 asta se poate doar daca iti patineaza ambreiajul.

    Comment


    • #3
      Aha,ambreiajul tine sus,nu pare a fi o problema cu el.Oricum este cel original,deci se poate si asta.Alte pareri?

      Comment


      • #4
        Am citit aici un post aseara,ca pt masinile cu turbo este bine sa schimbi cam pe la 2500-3200 de ture ca sa intre in functiune mereu turbo,altfel se gripeaza.Dar am mers cu un w211 automat,si pe mers normal schimba la fix 2000 de ture,acelasi lucru si la w124 tot automat,deci turbo nu intra.Pana la urma am rams nedumerit.

        Comment


        • #5
          Salutare!

          Din cate stiu eu la mercedes turbina intra de la 1300 de ture, pe cand la alte motore tubo intr de la 1700-2000.Deci fara nici o problema daca la automata schimba la 2000 de ture, stie ea de ce schimba asa ca doar neamtu cand o facuto nu o fost prost.

          Comment


          • #6
            Originally posted by noroc View Post
            Am citit aici un post aseara,ca pt masinile cu turbo este bine sa schimbi cam pe la 2500-3200 de ture ca sa intre in functiune mereu turbo,altfel se gripeaza.Dar am mers cu un w211 automat,si pe mers normal schimba la fix 2000 de ture,acelasi lucru si la w124 tot automat,deci turbo nu intra.Pana la urma am rams nedumerit.
            Unde ai citit tu asta nu stiu. Pai in stilul asta faci turbo sa crape mai rapid pt ca o fortezi mereu.Turbina si la relanti e in functiune si da presiune , dar full bost-ul incepe sa-l ajunga pe la 1700 rot/min cu plus sau minus. De gripat nu are cum sa-l gripezi decat daca ramai fara ulei, pt ca turbina e unsa permanent cu ulei ( si racita ) direct de la pompa de ulei si are returul in baia de ulei. Din cand in cand e recomandabil sa mergi mai turat ca sa cureti evacuarea , dar nu mereu.

            Comment

            Working...
            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF