Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Ghici ghicitoarea mea

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ghici ghicitoarea mea

    Acum vre-o 3 luni am bagat vre-o 10 L benzina pentru a avea o rezerva in caz ca raman fara GPL si sa pot ajunge pana la prima statie fara sa raman in drum ( masina merge exclusiv pe GPL de asta iarna de cand i-am montat instalatia ) .Am mai facut cam 20 km pe benzina de cand am bagat si pana azi iar in acesti 20 km i s-a aprins becul de la benzina deci ar fi trebuit sa fie pe rezerva ( macar un 7 -8 L).Azi am vrut sa o pornesc pe benzina un pic si SURPRIZA ,nu mai are benzina .In ideea in care :
    1.Nu miroase a benzina in masina ( rezervorul nu e spart )
    2.Nu exista scurgeri de benzina vizibile atat pe instalatie cat si pe asfalt in stationare
    3.Masina trecuta pe gaz functioneaza doar pe gaz ( se vede filtrul de benzina gol si fara vreo activitate in el )

    UNDE DRACU A DISPARUT BENZINA DIN REZERVOR ?

    Sa se fi dus pompa de benzina care a pompat in gol fiind traseul obturat de electrovalva si acum sa nu mai bage (cu toate ca si cuiul pontou face acelasi lucru ) ?

  • #2
    Buna ziua. Si eu am aceeasi problema. Acum doua saptamani am observat ca a cazut considerabil acul de la benzina, fiind inainte aproape de jumate iar acum sta la prima linie. Am crezut ca mi-a furat din benzina deoarece tocmai i-mi furase bateria de pe o alta masina dar nu era nimic taiat sau fortat. Am tras concluzia ca la fiecare pornire chiar daca o pornesc pe gaz se aud pompele de benzina, si m-am gandit ca poate nu inchide bine benzina si mai scapa (eu nu am electrovalva de benzina) Asa ca am ales sa merg numai pe GPL scotand mufa de alimentare a pompelor care se afla langa baterie, si in caz ca raman fara gaz bag mufa inapoi. Acum este sub supraveghere nivelul si pare sa nu fi scazut.

    Comment


    • #3
      Eu unul am o problema de cand ma stiu cu consumul ,daca as putea sa fac sa mearga masina fara sa consume deloc as fi foarte fericit ,ca atare verific mereu consumul pe Km partial ,prima data cand s-a intamplat sa merg pe gaz si sa raman fara benzina in rezervor am demontat sonda crezand ca nu indica bine ,sonda era buna ,rezervorul sec ,am descoperit buba ca fiind de la electrovalva de benzina care actionata manual ( ca robinet ) la capat de cursa daca o strangi pe inchis scapa benzina ,am fixat-o pe inchis am mers pe pozitia intermediara pana a terminat benzina din camera carburatorului si motorul s-a oprit deci electrovalva i-si facea treaba .De atunci am mers asa cum am scris mai sus o singura data pe benzina fara sa mai umblu la electrovalva ( trecuta gaz / benzina doar din intrerupator ) si totusi azi s-a intamplat din nou : rezervorul sec :|

      Comment


      • #4
        Stiu pe cineva care fura benzina din rezervoare, acuma nu cred ca o fi fost el, dar sigur mai sunt si altii ))) eu nu am patit, dar cica nu e greu deloc, si mai ales cu inchiderea de la rezervor la masina ta o poate rezolva destul de usor )) naspa oricum

        Comment


        • #5
          Originally posted by Eugen Gaftoneanu View Post
          Eu unul am o problema de cand ma stiu cu consumul ,daca as putea sa fac sa mearga masina fara sa consume deloc as fi foarte fericit ,ca atare verific mereu consumul pe Km partial ,prima data cand s-a intamplat sa merg pe gaz si sa raman fara benzina in rezervor am demontat sonda crezand ca nu indica bine ,sonda era buna ,rezervorul sec ,am descoperit buba ca fiind de la electrovalva de benzina care actionata manual ( ca robinet ) la capat de cursa daca o strangi pe inchis scapa benzina ,am fixat-o pe inchis am mers pe pozitia intermediara pana a terminat benzina din camera carburatorului si motorul s-a oprit deci electrovalva i-si facea treaba .De atunci am mers asa cum am scris mai sus o singura data pe benzina fara sa mai umblu la electrovalva ( trecuta gaz / benzina doar din intrerupator ) si totusi azi s-a intamplat din nou : rezervorul sec :|
          Se poate sa lucreze amandoua sistemele si sa-ti pape odata cu gazul si din benzina,adica ceva sa nu lucre bine si sa arda si benzina pe langa gaz,altcumva cum poate sa dispara asa repede?Miros de benzina se simte cand iti merge pe gaz?

          Comment


          • #6
            Originally posted by mmitrut View Post
            Stiu pe cineva care fura benzina din rezervoare, acuma nu cred ca o fi fost el, dar sigur mai sunt si altii ))) eu nu am patit, dar cica nu e greu deloc, si mai ales cu inchiderea de la rezervor la masina ta o poate rezolva destul de usor )) naspa oricum
            La 7-8 L mai mare daraua decat ocaua




            Originally posted by paul1983 View Post
            Se poate sa lucreze amandoua sistemele si sa-ti pape odata cu gazul si din benzina,adica ceva sa nu lucre bine si sa arda si benzina pe langa gaz,altcumva cum poate sa dispara asa repede?Miros de benzina se simte cand iti merge pe gaz?
            Aici e problema filtrul de benzina e transparent si nu se vede ca se plimba benzina prin el in momentul in care merge pe gaz ( chiar ramane gol ) ,la teava se simte mirosul acru de GPL + ca in momentul in care merge in varianta combinata motorul merge innecat ,si nu sta in ralanti simptome care nu le-am mai simtit de cand am avut prima data problema ...

            Comment


            • #7
              Stiu un singur lucru de la mai multi prieteni care si-au pus gaz:motorul nu mai merge ca pe benzina(MERGE MAI RAU),acuma nu stiu exact cum sunt combinatiile benzina+GPL si cu trecerea asta de la una la alta cand ramai fara benzina treci pe gaz sau invers,dar ceva la tine se intampla daca zici ca merge inecat,poate nu-si mai face returul si-si fac arderea amandoua simultan,de aici si inecul si disparitia benzinei,nu stiu exact cum e cu GPL-ul,am, dat o parere si eu,oricum, bafta in rezolvare.

              Comment


              • #8
                La mine de cand i-am bagat gaz nu a mai vazut benzina decat foarte rar , merge la fel de bine pe Gpl ca si pe benzina ( poate un pic mai puturoasa dar nu deranjant pt gustul meu ) ;sunt constient ca ,consumul de gaz e un pic cam mare fata de ce m-as fi asteptat ,De mers innecata nu a mers decat atunci cand am umblat la electrovalva de benzina actionand-o manual pentru a scoate aerul din butelie ,nu am pozitionat-o bine si dupa realimentarea cu gpl am avut probleme cu supraalimentarea ,am remediat-o si de atunci pana azi nu au mai fost probleme de genul respectiv ,totusi lipseste zeama de la inventar

                Trecerea de pe benzina pe gaz in cazul meu (carburatie ) se face manual in felul urmator : se pune intrerupatorulde pe pozitia benzina pe neutru si se circula asa pret de cata benzina ai in camera carburatorului ,in momentul in care motorul da semne ca moare ( lipsa carburant ) se trece pe pozitia GPL masina functionand exclusiv pe gpl ,la o supraalimentare cu benzina pe gaz s-ar simtii prin o putere mai crescuta a motorului fata de normal si un ralanti instabil daca nu chiar oprirea motorului ,eu zic ca sunt simptome care nu le treci usor cu vederea fiind obisnuit sa circuli pe gaz in mod normal
                Last edited by Eugen Gaftoneanu; 08-01-2010, 21:00 PM.

                Comment


                • #9
                  Am fost azi cu ea la cei de la gaz sa o reglez ,era gatuita de aici si consumul mare pe care il aveam pe gaz de unde concluzia ca daca strangi surubul nu faci economie .Am vorbit cu baietii despre disparitia benzinei din rezervor .O varianta spusa de ei ar fi ca avand busonul strans la rezervor se creaza presiune in el pompa nemaifacand fata sa impinga pe retur si ii da drumul in motor ,cam puerila explicatia deoarece daca electrovalva de benzina e inchisa nu vad pe unde ar ajunge benzina in rezervor ... Ajuns acasa dupa 3-4 km facuti pe gaz am slabit busonul de la rezervor intradevar a fasait iar la cei 6 L pe care i-am pus de control cand m-am dus la ei nu prea vad cum ar fi facut acea presiune decat daca au dreptate intradevar .

                  Totusi e ilogic pentru ca la mine returul e pe carburator iar pentru ca sa ajunga la retur benzina ar trebuii sa ajunga la /si sa treaca prin carburator
                  Last edited by Eugen Gaftoneanu; 08-07-2010, 09:36 AM.

                  Comment


                  • #10
                    Buna ziua . Am un mb w124 230e benzina+gpl din 1989 si o mare problema pana acum zece zile am mers cu ea pe gaz, nu mergea bine (nu statea relantiul mai deloc) dart acum nu mai sta nici pe benzina relantiul pe benzina oscileaza parca gafaie. Sti cine ce sa fac (in primul rand vreau sa rezolv mersul pe benzina apoi ma ocup de gpl)

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by PREDA View Post
                      Buna ziua . Am un mb w124 230e benzina+gpl din 1989 si o mare problema pana acum zece zile am mers cu ea pe gaz, nu mergea bine (nu statea relantiul mai deloc) dart acum nu mai sta nici pe benzina relantiul pe benzina oscileaza parca gafaie. Sti cine ce sa fac (in primul rand vreau sa rezolv mersul pe benzina apoi ma ocup de gpl)

                      Ti-a dat vre-un rateu cand ai mers cu ea pe gaz pana sa inceapa sa aiba simptomele astea ? Daca da ti-a dereglat injectia ...

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Eugen Gaftoneanu View Post
                        Ti-a dat vre-un rateu cand ai mers cu ea pe gaz pana sa inceapa sa aiba simptomele astea ? Daca da ti-a dereglat injectia ...
                        Salutam! Eugene, ce batai de cap mi-au dat si mie rateurile. Acel furtun de sub "carburator" ma terminase. Cand mi-a sarit prima data mi-a venit sa ii dau foc(noroc cu ...), dar si acum raman uimit cum se poate deregla "discul" de la admisie aer in urma rateurilor.(strangeam acel surub de ziceam ca stric filetul).
                        Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                        Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF