Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

probleme alimentare w124 250d

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • probleme alimentare w124 250d

    Salutare.Am avut ceva probleme cu alimentarea la "mergedesul" meu-ce se intimpla-pornea si statea la relanti fara probleme dar dupa ce parcurgeam vreo 500 m parca ceva o sugruma si se oprea motorul cu acceleratia apasata la maxim.Am zis ca am avut pt ca am remediat defectiunea.Se pare ca Mercedesul are un sistem care sincer sa fiu nu sunt sigur ce face dar presupun ca preincalzeste motorina-de la teava care vine de la rezervor pleaca intr-un distribuitor care o trimite la o conducta spiralata din interiorul vasului pt lichid de parbriz apoi vine inapoi (cred) in acelasi ''distribuitor'' apoi in pompa de motorina si dupa aia in cea de injectie si tot asa mai departe.Problema mea era ca imi tragea aer pe la ''distribuitor'' si mi se dezamorsa instalatia de alimentare.Mecanicul la care m-am dus a anulat acest sistem si a dus conducta care vine de la rezervor direct la pompa de motorina.Care este intrebarea mea :sa repun acest sistem in functiune din nou sau sa il las asa-pt ca masina porneste si merge la fel ca inainte?
    P.S.-NU stiu daca am nimerit-o cu titlul thread-ului.
    Stefan

  • #2
    Daca gaseshti la sehash pe vro chiulasa un incalzitor bun, e util de pus in functziune. Sau il repari pe ala pe care il ai.

    Comment


    • #3
      Mi se pare tare ciudat,ce rost are sa treaca motorina prin spirala din vasul cu lichid pt parbriz?
      W124.E200D
      Intek-M120 plus+Sirio Performer 5000.

      Comment


      • #4
        Originally posted by mirel View Post
        Mi se pare tare ciudat,ce rost are sa treaca motorina prin spirala din vasul cu lichid pt parbriz?
        Exact acelasi lucru ma intrebam si eu. Prin acel vas stiam si prin acea spirala circula antigel ca sa se incalzeasca lichidul de spalat parbrizul ca sa nu-ti inghete pe timp de iarna. Nu cred ca pe acolo ar circula motorina. Beleshte ochii mai bine si vezi daca avem dreptate.

        Si nu prea inteleg la ce spui distribuitor. O poza ne-ar putea lamuri.

        Comment


        • #5
          prin spirala mea din borcanu de lichid de parbriz trece antigel toata ziua.Furtunele de alimentare sunt pe partea cealalta pe sub filtrul de aer.vezi k ai pe furtun care vine motorina un filtru decantor poate ala e plin de balauri si nu iti mai tragea motorina.Eu zic sa rezolvi problema pe cale nemteasca si spunei la mecanicul tau sa nu mai amane tot ce prinde in mana, sa repare sau sa inlocuiasca ce e defect.
          Last edited by avlad89; 01-26-2008, 11:18 AM.
          "Wir brauchen keine gute Geschichte zu erfinden, wir schreiben sie seit 1886"

          Comment


          • #6
            De trecut prin vasul de pishatoare nu trece motorina, ce dracu sa caute p-acolo, are doar o piesa pe chiulasa care functzioneaza ca un incalzitor. In urma unei operatziuni de belire mai atenta a ochilor, se va observa exact ce si cum e pe acolo.

            Comment


            • #7
              Cred ca aveti dreptate sincer sa fiu nu m-am uitat prea atent ci doar am lasat-o la "mecanicul de incredere" si m-am intors dupa ceva ore pt ca "era foarte ocupat" si am luat masina, bineinteles dupa ce am ascultat foarte captivat explicatia referitoare la defectiunea mea.
              Scuzele de rigoare daca am afisat date eronate.
              Am sa investighez mai atent si revin.
              Stefan

              Comment


              • #8
                Fa pe sherlocku, ca n-ai de ales...

                Comment

                Working...
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF