Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Ventilator

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ventilator

    Salut! Am un MB w124 250 TD din '92,problema este ca nu imi merge niciodata ventilatorul din fata de la radiator.Radiatorul acela este de la clima? Aer baga doar cald,rece nu prea baga,dar pe drum spre Constanta a bagat si rece,ma gandesc ca atunci era rece radiatorul.
    Oricum apa mie imi sta cam pe la 85 de grade,dar daca o forjez in oras,adica intaia blana, a doua blana,a treia blana urca pe la 100 de grade,poate sa si depaseasca,pe autostrada nu mi sa intamplat sa urce mai mult de 85-87 de grade chear daca am mers cu 210 km/h.Azi ma apuc sa schimb apa din masina si sa ii adug niste Calgon sa mai il curat,precizez ca nu a fost niciodata curatat radiatorul.Multumesc.

  • #2
    Cel mai sigur, nu ai destul freon in instalatie,
    Daca este asa, aerul nu are cu ce sa se raceasca, si presiunea in instalatia de climatizare nu creste destul de mult pentru a porni ventilatoarele din fata.
    Mergi la un service pentru Aer Conditionat si controleaza instalatia, completeaza freon si ulei in compresor si va fi totul ok.

    Bafta !
    W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
    http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

    Comment


    • #3
      Mersi Marele Alb,la freon m.am gandit si eu,si cum daca nu ai freon,ventilatorul din fata nu porneste?cel de langa claxon.....dar acuma se pune intrebare de ce cand merg sportiv creste temperatura?Termostatul este verificat,merge fara probleme.O fi calamina multa,acum o ora am bagat otet si am mers cu masina,am scos toata apa din masina si a cazut cateva cunoaie minuscule.Acum ma duc sa pun si Calgon,poate o curata mai bine,sa vedem.

      Comment


      • #4
        In primul rand verifica-i instalatia de AC asa cum a spus Claudiu ( Marele Alb) daca e buna incarc-o .La spalatorie auto roaga-i sa bage jetul dinspre motor inspre exterior in radiator ,din presiunea pistolului o sa curete si radiatorul de clima .Electroventilatorul din fata de langa clacsoane porneste atunci cand merge clima si asa cum am mai spus pe un topic creste temperatura lichidului de racire cam la 100 grade ( radiatorul de clima e lipit de cel al motorului ca atare exista schimb de caldura) . Fara un freon rece nu ai aer rece in masina .Cand dai drumul la AC pleaca si compresorul ?( nu fulia lui care se invarte mereu ci sa il auzi ca face clack si cupleaza ambreiajul adica acel triunghi din centrul fuliei ).Pentru ca compresorul pleaca doar daca ai presiune de freon in instalatie .Nu ai freon ,nu pleaca compresorul ,nu are ce sa se incinga ca atare electroventilatorul din fata nu are ce sa raceasca ,simplu
        Last edited by Eugen Gaftoneanu; 06-29-2010, 14:54 PM.

        Comment


        • #5
          Deci face acel clack ,pana sa creasca temperatura masinii el, AC, baga aer calai ,sa spun nici rece nici cald,dupa ce s-a incis motorul,numai cald chear daca el este setat la 18 grade.Am explicat ca pe autostrada,la viteza mare imi mergea rece,intra de afara cumva?Multumesc pentru ajutor.

          Comment


          • #6
            Pai e simpla treaba!Daca lasi motorul pornit si aerul conditionat dat drumul,ar trebui ca in 15-20 min sa ingheti inauntru.Daca e asa,inseamna ca aerul iti merge,daca nu,nu!
            W124 E220 din 95

            Comment


            • #7
              Iti trebuie Vasco pe elicea radiatorului de apa si din aceasta cauza iti urca apa foarte rau. Aceiasi problema am avut si eu

              Comment

              Working...
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF