Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Presiune ulei scazuta !!!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Presiune ulei scazuta !!!

    w124 300d 1994 automatic.... De o saptamana presiune la ulei de 3 o am numai de la 2000 de ture ... Si ma ingrijoreaza ca prin oras motorul merge mai mult in 1500-2000. Are ceva daca merg cu ea si am 2-2.5 presiunea de ulei !
    Cu S-ul nu te pui.

  • #2
    Producatorul spune ca daca presiunea uleiului la relanti este mai mare de 0.8 sa iti vezi de treaba. De obicei sta undeva la intre 1 si 2.

    Comment


    • #3
      la mine e 1 ..si 3 in acceleratie. Deci e perfect...daca esti totusi obsedat sa fie barna 3 poti pune un Caspian sa mai ingrosi uleiul.
      `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

      now - bicicleta !

      0744 239 949

      WEB
      http://garajautodiag.blogspot.com

      Comment


      • #4
        Caspian? Poti traduce te rog ?

        Comment


        • #5
          Salut,kriket!Poate ai uleiul de ceva kilometrii.Incearca sa-i pui un 15w40 daca nu folosesti acest tip de ulei si vezi cum se comporta!Daca uleiul e mai vechi,e normal sa-ti scada presiunea la ulei,pentru ca isi pierde din vascozitate!Eu merg pe aral 10w40,dar in curand o sa-l schimb cu 15w40,macar pe timpul verii.Ma gandeam si sa-i pun un aditiv de la 2+2 cu teflon,sa-l mai ingros un pic pe timpul verii,dar nu stiu ce sa fac..
          W124 E220 din 95

          Comment


          • #6
            Dar chestia asta apare brusc !!! Adica ieri la 1000 de ture presiune era de 3 si astazi la aceasi turatie presiunea este de 2. Uleiul nu are mai mult de 4000km.
            Cu S-ul nu te pui.

            Comment


            • #7
              Salut,

              La mine cand temperatura de afara este aprox 25 grade sta la 3 la relantiu, cand temperatura de afara este undeva la 30 grade dupa aproximativ o ora de functionare sta la 2.5, ulei Castrol Magnatec 10w40, presiunea depinde in mare masura si de temperaturile de exploatare dar si de uleiul folosit,

              Stima.

              Comment


              • #8
                Nu conteaza temperatura de afara .. ci temperatura motorului ... Stiu ca la rece presiunea este de 3 la relanti. Presiunile astea le am la temperatura de lucru a motorului 85 de grade.
                Cu S-ul nu te pui.

                Comment


                • #9
                  Salut,

                  Ce am observat eu este ca are si legatura cu temperatura de afara, baia de ulei se raceste mai bine cand afar este mai frig implicit uleiul este o idee mai gros, la temperaturi de 30 grade baia de ulei nu se raceste asa de bine, la mine la 30 grade afara in relatii dupa o ora de functionare sta sub 3, la aprox 15-20 grade sta la 3,

                  Respecte.

                  Comment


                  • #10
                    Am ulei de vara trecuta in ea ,la rece sta in 3 cind se incalzeste sta in 2 ,asta iarna singura problema era ca la pornire fiind uleiul gros se amorsa mai greu un tachet ,azi am umblat cu ea si la amintindu-mi de post am stat cu ochii pe ceas a stat in 2 -2 1/2 la 85 grade ,uleiul are 7000 km si e semisintetic - Esso

                    Comment


                    • #11
                      am facut schimbul cu 15w40, dar dupa ce au venit caldurile am observat aceasi chestie, la relati avea presiunea undeva la 2, pe la 5000km am facut un adaos de 0,5l de 20W40 si de atunci nu a mai scazut presiunea, indiferent de ce temperatura e afara
                      space... the final frontier....
                      time... the final limit....

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by kriket View Post
                        Dar chestia asta apare brusc !!! Adica ieri la 1000 de ture presiune era de 3 si astazi la aceasi turatie presiunea este de 2. Uleiul nu are mai mult de 4000km.
                        Daca ai variatii bruste de presiune, verifica pompa de ungere .
                        In caz ca ai multi, foarte multi km. la bord, foloseste pe timp de vara, dar numai pe timp de vara, ulei Selenia HPX SAE 20W-Super50/ACCEA A3/B2, agreat Mercedes cod 229.1 .

                        Comment


                        • #13
                          Ulei amestecat .

                          Scuze pentru postare dubla !. Binenteles ca, in cazul colegului care a deschis topicul, sonda de presiune ulei, ceasul indicator din bord, filtrele de ulei, caile de ungere din blocul motor, legaturile si contactele electrice, totul trebuie sa fie in perfecta stare .
                          PS: nu se amesteca intre ele uleiuri cu diferite grade de vascozitate ; personal nu amestec ulei motor cu aceleasi caracteristici dar produs de firme diferite .

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by dan12101983 View Post
                            Salut,kriket!Poate ai uleiul de ceva kilometrii.Incearca sa-i pui un 15w40 daca nu folosesti acest tip de ulei si vezi cum se comporta!Daca uleiul e mai vechi,e normal sa-ti scada presiunea la ulei,pentru ca isi pierde din vascozitate!Eu merg pe aral 10w40,dar in curand o sa-l schimb cu 15w40,macar pe timpul verii.Ma gandeam si sa-i pun un aditiv de la 2+2 cu teflon,sa-l mai ingros un pic pe timpul verii,dar nu stiu ce sa fac..
                            Nu-i pune aditiv din acela, sincer eu am pus, si dupa ce se incalzeste bine tot amestecul de ulei si aditiv, si dupa cativa km incepe sa iti manace ulei, eu asa am patit. Ori pune ulei 10w40 ori 15w40, eu am pus 10w40 si nu manca, i-am pus juma de litru o singura data. Si acum am pus 15 si asta nu l-a mai mancat deloc. Nu stiu dar mie mi s-a parut ca am stricat uleiul cu aditivul ala de la 2+2...

                            Comment


                            • #15
                              Mmitrut,merci pentru sfat!Nu i-am pus si nici n-o sa-i pun!Mai ales ca nu consuma deloc ulei.
                              W124 E220 din 95

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF