Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Relanti, problema ciudata

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Relanti, problema ciudata

    Am un 300e, 1990, hidramat, motor M103 si de ceva timp a aparut o probelma ciudata. Cateodata, aleator, n-am observat sa existe conditii asemanatore, cand merg pe GPL, ceea ce se intampla tot timpul , la opririle pe loc, cand masina e la relanti, turatia scade, in D, pana la 400 si daca mai am si aerul pornit cateodata se opreste. Daca o trec in P turatia e undeva pe la 600. Cand apare problema, odata cu ea, apare si un lag, o intarziere la reactia acceleratiei, dupa o decelerare. Si acum Ciudatenia, daca in mers o trec pe benzina si merg vreo 100 m si o trec inapoi pe gaz merge perfect, isi revine.
    Ceva pareri?????
    1990 W124 300E

  • #2
    Trage aer fals pe undeva ( posibil pe instalatia de servofrana)
    Gaz de proasta calitate
    Gazul se mai regleaza din cand in cand in functie de anotimp

    Comment


    • #3
      Bine, bine, daca ar fi asa, cum iti expici ca dupa ce o trec pe benzina si dupa aia inapoi pe gaz isi revine????
      1990 W124 300E

      Comment


      • #4
        Se supraalimenteaza pe o perioada scurta pana consuma amestecul de gaz + benzina ,cel putin la mine asa se intampla : la trecerea de pe gaz pe benzina pompa umplea camera de la carburator si pana consuma benzina din ea mergea racheta ,dupa aia o lua razna din nou ,a trebuit sa ii dau gaz mai mult

        Comment


        • #5
          Poate nu m-am exprimat eu corect, nu isi revine pe perioada scurta, merge o zi, doua, trei si dupa aia iar o apuca nebuneala.
          1990 W124 300E

          Comment


          • #6
            Ca sa te lamuresti daca e de la instalatia de servofrana stai cu ea in P si calca frana de citeva ori consecutiv ,daca scade in turatie atunci ai o problema la instalatie ,supapa de servo imbatranita si cu fisuri pe ea ,furtune neetanse etc ,eu cind am pus mana pe supapa de pe furtun am ranas cu ea in mana cu toate ca la prima vedere parea in stare buna

            Comment


            • #7
              Salut .Am vazut ca esti din Buzau .Unde ai montat GPL-ul ?Cumva la Vernesti ?Da totusi o fuga pana la baietii de acolo ,sa faca un reglaj ,o constatare .Niciodata nu se stie .

              Comment


              • #8
                Nu-si mai da nimeni cu parerea???
                1990 W124 300E

                Comment


                • #9
                  Vezi ca este posibil sa ai furtunele de sub injectie iesite, se mai intampla la cele cu gaz+benzina din cauza detonatiilor, verifica tot ce tine de vacum.

                  Comment


                  • #10
                    Salut
                    Incearca cu un alternator mai puternic (de 110) . La masinile noastre , la majoritatea , avem alternator de putere mai mica , de ce nu stiu . Aceeasi problema o aveam si eu (nu am masina pe gaz) , tot asa scadea , iar daca aveam si clima , se oprea cateodata . La cum se merge acum (cu farurile aprinse) , nu prea mai are timp sa incarce bateria . Tine cont ca sunt destui consumatori (scanteia la motor , 2 motorase la clima , plus ventilatorul) .
                    Numai bine !
                    Mercedes . (punct)
                    Mercedes w 124 300 e (1989)
                    Mercedes w 124 300 e 24 v (1991 luna VI)
                    Mercedes w 211 220 cdi (2004)
                    Mercedes w 124 300 e 24 v (1991 luna V)
                    Mercedes w 124 E200 cabrio (1995 luna II)
                    Lexus IS 300 (1999)
                    Mercedes W210 E 280 (1998 luna I)

                    Comment


                    • #11
                      buna am si eu o intrebare? se poate schimba freonul model mai vechi cu dinasta ecologic la un 124 ?merci

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by ovidiu1 View Post
                        buna am si eu o intrebare? se poate schimba freonul model mai vechi cu dinasta ecologic la un 124 ?merci
                        Salut! Din cate stiu eu 124 a avut freon R12 si se poate inlocui cu R134A.Din cate stiu se poate pune R134A peste R12 fara sa distruga compresorul dar nu si invers! Sfatul meu este sa pui acelasi tip de freon pentru care a fost construit compresorul. Mai mult ca atat garantat noul freon zis si ecologic nu o a mai faca acelasi "frig" ca cel vechi pentru care a fost construita instalatia. Mai intereseaza-te la cei care se ocupa de instalatii de clima.

                        Comment


                        • #13
                          Din ce stiu eu freonul de tip vechi raceste mai bine decat cel nou singura problema fiind ca ,,mananca " mai repede garniturile .... Poti pune nou sau vechi decizia i-ti apartine ,merg amandoua dar asa cum a spus si danioan75 sa nu le amesteci

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF