Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Problema W124 300D automatik, (nu face tot timpul kick down)

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema W124 300D automatik, (nu face tot timpul kick down)

    Salutare la toata lumea, tocmai am cumparat un w124 300D automatic si in drum spre casa am observat ca atunci cand vreau sa ii fac kick down nu functioneaza tot timpul, cutia skimba foarte bine si lin nu da semne ca ar fi obosita.Nu am avut pana acuma automat, am cumparat masina ptr tata si sincer sa fiu nu prea ma pricep bine sa o verific ce si cum.Inka un lucru care am inteles ca nu e de neglijat la ele este indicatorul la presiunea de ulei.La mine indicatorul sta cam la nivelul 2 cand masina este cu motorul pornit in P, cand bag in viteza si accelerez automat se ridica la nivelul 3, este bine asa sau nu?Va multumesc mult anticipat.

  • #2
    Lipsa presiunii de ulei la un motor cald in ralanti e intradevar o problema ,atata timp cat la tine sta la 2 e bine E normal sa urce in maxim cind o accelerezi pompa lucreaza intr-o turatie mai mare ca atare si presiunea va fi mai mare.Cat despre kick down ia-o de la pedala de acceleratie spre cutie si verifica prima data intrerupatorul de subt pedala sa nu ai probleme de contacte imperfecte la el dupa aia te duci mai departe cu cercetarile
    Last edited by Eugen Gaftoneanu; 05-19-2010, 12:09 PM.

    Comment


    • #3
      Mersy mult ptr sfaturi, totusi care ar fi pozitia perfecta la acul de presiune? si care ar fi pozitia care ar da de inteles ca e problema cu motorul? Eu nu m-am alarmat tare cu kick dawnul asta credeam ca intr-adevar daca o data merge o data nu o fi vre-un contact dar daca spui ca ar putea ajunge si pana la cutie deja ma pune pe ganduri.As putea sa dau masina inapoi, acuma stau pe ganduri.

      Comment


      • #4


        asa sta la mine in ralanti ...

        In ceea ce priveste kick-ul ma limitez doar la primul sfat ,mai departe te pot ajuta colegii care au cutii automate pe masini sau care s-au mai lovit de astfel de probleme

        Comment


        • #5
          Mersy foarte mult ptr ajutor, astept si parerile celorlalti,in sprecial posesori de Mercedesuri cutii automate

          Comment


          • #6
            Cu motorul cald daca indica presiunea la ulei in ralanti peste 0.7 este in normele bune.La cutie ar trebui verificat si vacuumul de pe ea.

            Comment


            • #7
              Presiunea minima la relanti este de 0.7 bar, iar in turatie de minim 2 bar.Cand ajungi la asemenea presiuni atunci poti pune ca motorul este dus... mai precis cuzinetii si arborele si/sau pompa de ulei. O alta cauza a presiunii scazute este uleiul care poate fi prea subtire sau care trebuie schimbat.
              In ceea ce privete kick-ul trebuie verificat acel intrerupator de sub pedala de acceleratie si releul care pot avea contacte imperfecte sau se regleaza cablul. Cutiile automate mai au un intrerupator langa schimbator repectiv pozitia "e"si "s" unde "e" reprezinta economic ( si atunci cutia schimba mai rar treptele si face mai rar kick-ul) si "s" adica standard unde cutia schimba normal functie de turatie.
              Last edited by danioan75; 05-19-2010, 16:22 PM.

              Comment


              • #8
                In legatura cu butonul de kick dawn-ul ar fi bine sa ne explici ce nu functioneaza. De exemplu, acel buton este actionat de pedala de acceleratie, dar asta nu inseamna ca de fiecare data cand il actionezi el trebuie neaparat sa si bage o viteza inferioara! Depinde si in ce turatie esti, am observat ca la mine daca ma aflu peste 2600 de ture si il accelerez maxim in viteza a 3 sau a 4 el nu baga inferioara si atunci i dau eu din schimbator, daca am nevoie de demaraj sa fac o depasire... Eu am motor de 2500 D si am cutie automata in 4 trepte.

                Comment


                • #9
                  Baieti va multumesc foarte mult ptr sfaturi, legat de presiunea la ulei am verificat, e 3 cand e rece , cand e cald motorul,coboara la 2.1- 2.3 (depinde cateodata oscileaza), cand accelerez urca tot timpul la 3.Treaba cu kick down este in felul urmator, mergeam cu 120 la ora si am vrut sa ii dau jar, si am apasat pedala pana in podea am actionat kick down-ul, dar nu a reactionat nici intr-un fel isi lua viteza normal, am mai apasat de vre-o 2 ori pe pedela si intr-un final s-a actionat.Deci cate-odata merge din prima cate-odata tre sa apas de mai multe ori sa-l ia. Am mai observat la masina asta ca sunt niste scurgeri de motorina de la injectoare parca, nush exact dar se prelinge motorina pe scut, are cineva ideie de unde pot fi scurgerile de motorina la asa model? Va multumesc mult.

                  Comment


                  • #10
                    Nu stiu de unde ar putea proveni acele scurgeri , insa te poti uita in zona injectoarelor sa vezi cum se prezinta , si la pompa de inalta presiune.
                    Bafta

                    Comment


                    • #11
                      Salut,

                      Cel mai probabil scurgerile de motorina ar provenii de la retururile pe fiecare injector, sunt niste furtune de cauciuc invelite in material textil, schimba-le ca mai mult ca sigur ca sunt coapte, costa 10 ron se iau la metru,

                      Alin Arad

                      Comment


                      • #12
                        Pt kick-down vezi sa fie cablurile de acceleratie si de la cutie intinse.
                        Cu S-ul nu te pui.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Amerikanu View Post
                          Am mai observat la masina asta ca sunt niste scurgeri de motorina de la injectoare parca, nush exact dar se prelinge motorina pe scut, are cineva ideie de unde pot fi scurgerile de motorina la asa model? Va multumesc mult.
                          Scurgeri mai pot sa apara si la pompa de injectie pe la inelele de la "elementi".Sunt niste garnituri de cauciuc care in timp cedeaza.
                          Attached Files
                          Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                          Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Amerikanu View Post
                            ...
                            . Am mai observat la masina asta ca sunt niste scurgeri de motorina de la injectoare parca, nush exact dar se prelinge motorina pe scut, are cineva ideie de unde pot fi scurgerile de motorina la asa model? Va multumesc mult.

                            Spala-i motorul la spalatorie ,mergi cu ea o zi si dupa aia vezi pe unde ai scurgeri de motorina

                            Comment


                            • #15
                              Vina pana la tata sa vada ochiu meu si iti zic ce curge si ce iti trebuie ..si ne uitam si la kick-ul naravas...
                              `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

                              now - bicicleta !

                              0744 239 949

                              WEB
                              http://garajautodiag.blogspot.com

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF