Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme cand se incalzeste

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme cand se incalzeste

    Buna ziua. Am o problema si va rog sa va spuneti parerea, in speranta ca o sa aflu cauza problemei. Este vorba de Mercedes 124, 260E model 1987. Simptoma este ca atunci cand motorul se incalzeste aprox. 70 grade incepe sa intrerupa la turatie mica, urmand ca in scurt timp sa se opreasca. Am fost la un mecanic si mi-a zis ca pompa baga dar ca dupa ce se incalzeste nu mai da benzina capul injector.Intrebarea este daca a mai auzit cineva de asa ceva, ca eu nu cred ca asta este problema, si cum fac sa aflu daca este asa cum a spus acel mecanic,cum pot verifica? Va multumesc.

    Postul inţial postat aici:

    Salut. Am un 124 260E care i-mi face probleme si pe GPL si pe benzina, dar numai cand ajunge apa aproape de 80 grade. De curand mi-am montat o instalatie GPL in speranta ca nu mai am probleme dar m-am inselat. Pe GPL apar rateurile in filtrul de aer de sar toate furtunele de la broasca, iar pe benzina la plecarea de pe loc sau in turatie mica parca merge in 4 bujii, se gatuie, nu se accelereaza imediat cum am apasat pedala, parca nu are scanteia la timp. Relantiul este stabil si pe gaz si pe benzina pana in momentul accelerarii. Am schimbat urmatoarele: Distribuitor benzina, bobina inductie, bujii, capac delco + distribuitor scanteie. Am probat si alta aprindere si problema nu a disparut. A mai patit cineva asa ceva? Astept o idee, va multumesc.

    Te rog să nu mai postezi aceiaşi problemă în mai multe locuri. E mai uşor să primeşti răspunsuri folositoare atunci când informaţiile sunt mai bine grupate.
    Last edited by Luxian; 05-18-2010, 21:34 PM.

  • #2
    Rateu in admisie = amestec sarac .Aer fals ? Partea de alimentare nu e etanse si ia mai mult aer decat ii trebuie verifica garniturile de etansare la broasca .In ce priveste GPL-ul vezi ca au mai fost discutii pe forum la w124 (Sorin Priboi a avut aceeasi problema ) s-ar putea sa fie de vina mixerul si sa trebuiasca sa il schimbi .Intai rezolva problema pe benzina

    Comment


    • #3
      Multumesc pentru promptitudine. M-am gandit ca s-ar putea sa fie aceiasi problema legata de mixer. Incerc si varianta asta dar de unde cumpar acel mixer?

      Comment


      • #4
        Cam asa ar trebuii sa arate mixerul ,posibil ca cel montat pe masina sa fie de capacitate mica si sa nu faca fata .

        Cei care au montat GPL-ul ar trebuii sa aibe cunostinta de el si sa il poata procura si schimba .mixerul trebuie sa fie si el etans la imbinarea pe broasca !
        Attached Files

        Comment


        • #5
          Monteaza mixerul din poza de mai sus , verifica sa nu ai pierderi de vacuum si o sa functioneze bine pe GPL.

          Comment


          • #6
            Salut .Cred ca problema pe care o ai este din lipsa de etanseitate a instalatiei de admisie .De aceea se manifesta acest fenomen si pe benzina si pe gaz .Cand functioneaza pe benzina ,calculatorul injectiei ,,dicteaza "cum sa lucreze motorul .Cand e pe gaz ,calculatorul nu functioneaza .Deci ,cauza problemelor tale este etanseitatea admisiei de aer .Pe undeva ,trage aer fals ,verifica instalatia .Cu siguranta ai ceva metalic care nu e bine strans ,la caldura se dilata si permite sa intre aer fals .Verifica corpul ,,broastei ",acolo ,pe baza daca e strans .Sau conductele admisiei de aer unde se prind pe motor ,suruburile ar putea fi slabite .
            Last edited by papamosu; 05-19-2010, 11:15 AM.

            Comment


            • #7
              Buna ziua. Nu este de la etanseitate, am verificat si am schimbat si garnitura de la broasca(100 ron) deoarece era veche si crapata, dar nu a fost nici o diferenta. Am cautat astazi acel mixer dar nu l-am gasit. In schimb am dat de un domn foarte amabil la un service pe strada Neajlovului nr. 100 unde mi-a zis ca nu este mixerul problema ci fisele.(acest "diagnostic" a fost dat doar dupa simptomele povestite de mine) Am vrut sa cumpar si am gasit BERU la pretul de 570 ron dar nu am cumparat fara sa fiu sigur datorita pretului cam mare. Va multumesc celor care mi-ati scris, si o sa va tin la curent.

              Comment


              • #8
                O sa trebuiasca sa ii platesc drepturi de autor lui Sorin



                Pe broasca trebuie sa ai ceva de genul inelului negru in care intra furtunul de gaz

                Pot sa pun pariu ca rateurile nu sunt de la fise ,daca aveai probleme cu fisele motorul mergea balbait ,nu statea in ralanti etc dar nu dadeau rateuri ! O fise intrerupta nu da scanteia ,neavand scanteie nu ai rateu !

                da

                Comment


                • #9
                  Salut. Mixerul meu este identic cu acesta. Singura diferenta este ca nu am dat cu banda de izolat in partea de jos. Maine incerc si varianta asta. Cat despre fise asa am zis si eu ca nu are treaba cu rateurile dar omul acela parea ca stie ce vorbeste. Pe benzina nu mergea din cauza ca era prea strans "robinetul" din regulatorul de presiune de pe distribuitorul de benzina si cand acceleram mai tare sau schimbam mai devreme treapta de viteza incepea sa tremure. Mi-a facut reglajul cineva pe Colentina. O sa incerc si varianta cu fisele pentru a ma convinge si a nu avea dubii in caz ca nu rezolv problema curand.

                  Comment


                  • #10
                    Nu pui banda ! Schimbi mixerul cu unul ac cel din poza mai devreme postata si il etansezi cu o garnitura de carton mai groasa

                    Comment


                    • #11
                      Fise bujii

                      Cum o sa dai 570 ron pe fise, daca nu este problema de acolo .
                      Daca crezi ca nu functioneaza vreuna, demonteaza bujia respectiva si vezi daca este umeda de la benzina nearsa .
                      Pentru fise incearca la Valerica-Pieptanari, sau la colegii de pe forum care se ocupa cu dezmembrari .
                      Fa o verificare la fata locului, sa nu dai banii degeaba .

                      Comment


                      • #12
                        Buna ziua. A durat cateva zile dar stiu cauza rateurilor in admisie. Cum spunea domnul Eugen Gaftoneanu "Rateu in admisie = amestec sarac" Este regula! La mine apar rateurile in admisie atunci cand scade presiunea din butelie. (inainte de a trece pe ledul rosu din intermitent) In legatura cu acel mixer am sunat la ULTRAGAZ unde un coleg de-al nostru a posta o adresa cu firma care il are, (http://www.ultragaz.ro/componente.htm) iar cei de acolo mi-au spus ca dau banii degeaba ca nu este de la mixer, si ca trebuie sa evit acea situatie, adica sa am tot timpul gaz peste stadiul in care este ledul intermitent aprins.Am verificat fisele si sunt bune, am verificat inca o data etanseitatea si este buna. In concluzie o sa evit sa raman pe rezerva cu gazul. Mai am o nelamurire legata de pozitia la EZL dar vreau sa adaug si poza cu pozitia acestuia.

                        Comment


                        • #13
                          Vezi ca e posibil sa ai aer in butelie (alimentat la pompa cu presiune mare )din cauza asta sa te pacaleasca ledurile ,si eu am patit la fel,pe ultimul led verde mergea in hopuri de parca nu se alimenta .tot odata e posibil ca si gazul sa nu fie de calitate ( am patit aceleasi simptome dupa ce am alimentat de la lukoil ).Eu am eliminat ,,aerul" in felul urmator : am pus masina pe gaz ,am deschis manual electrovalva de benzina,am desfacut teava de cupru de pe plaman si am pornit masina .Motorul a mers pe benzina iar gazul amestecat cu aer l-a eliminat in atmosfera .Am golit din butelie pana a intrat pe ledul rosu . Daca faci operatiunea asta atentie la tigari ,brichete sau alte surse de foc deschis !!!

                          Comment


                          • #14
                            Buna seara. Asa arata gatuirea aerului facuta de cei de la Autogaz datorata mixerului necorespunzator. Astazi am controlat distanta bujiilor si am gasit 0,8 si 0,9. Am reglat toate bujiile la 0,6 aducandu-mi aminte de vechea dacie. Am constatat ca nu mai miroase a gaze la esapament si daca ma iau dupa economizor a scazut si consumul. (acesta nu statea pe 0 la relanti) Am cautat pe forum dar nu am gasit sa comenteze cineva despre distanta bujiilor pentru GPL.
                            Attached Files
                            Last edited by Dragoesteanu; 05-26-2010, 22:12 PM.

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF