Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme EGR

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme EGR

    Salutare!
    Va rog sa ma ajutati cu sfaturi mai ales posesorii de w 124 2.5d.
    Ca sa fac o introducere tin sa precizez ca detin un w 124/2.5d/113 cp.
    Am "intrat" putin in ea ca sa o pun la punct asa cum a facut-o fabrica si azi am constatat(banuiam) ca nu merge egr si nu deschide.
    In verificarile efectuate totul este ok pana la valva care comanda egr.
    Aici sunt trei furtunase de vacum dintrecare unul general dedesubtul electrovalvei si celelalte doua deasupra. Dintre aceste doua furtunase unul merge si trage de valva egr si deschide ca sa intre o parte din gaze in admisie iar cel de-al doilea....surprize, l-am gasit taiat langa oala dreapta a masinii, unde vine amortizorul, langa baterie.
    Unde ducea acest furtunas pentru ca sunt sigur ca intra intr-un dispozitiv.
    Precizez ca atunci cand suflu pe acest furtunas, al treilea, taiat, supapa vacumatica egr lucreaza , perimte gazelor din evacuare sa intre in admisiesi angreneaza si clapeta din adimisie, inchizand aerul de la filtru.
    Am facut aceste verificari pentru ca masina imi pare cam "puturoasa".
    Va rog sa-mi spuneti si mie daca stiti cum functioneaza exact egr, cand si la ce dispozitiv venea conectat furtunasul de vacum care este taiat. Eventual o schema a sistemului de vacum.
    Multumesc anticipat!

  • #2
    Deci sa intelegem ca ai un motor tip 605 911, cel cu doua axe cu came, de pe E classe w124?
    Last edited by tumar; 05-03-2010, 20:41 PM.
    Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

    Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

    Comment


    • #3
      Originally posted by tumar View Post
      Deci sa intelegem ca ai un motor tip 605 911, cel cu doua axe cu came, de pe E classe w124?
      Exact acesta este 605.911 pentru camasina este fabricatie 1994

      Comment


      • #4
        Ai o motorizare excelenta.Sa ai grija de el si implicit de masina.Sper sa te ajute:
        Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

        Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

        Comment


        • #5
          Scuze,s-a blocat ceva la al meu calculator.Astea sunt pentru cele cu cutie manuala.
          Attached Files
          Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

          Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

          Comment


          • #6
            Originally posted by tumar View Post
            Scuze,s-a blocat ceva la al meu calculator.Astea sunt pentru cele cu cutie manuala.
            Multumesc mult, sunt edificatoare si te-as ruga daca mai poti posta inca o data lista cu legenda, marita pentru ca nu prea se vede cand o scot la imprimanta.
            sper sa pot rezolva si reparatia egr-ului

            Comment


            • #7
              Salutam!Prima este legenda pentru motorul cu cutie manuala, iar urmatoarele doua sunt pentru motorul cu cutie automata.Sper sa se vada mai bine.
              Attached Files
              Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

              Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

              Comment


              • #8
                Originally posted by tumar View Post
                Salutam!Prima este legenda pentru motorul cu cutie manuala, iar urmatoarele doua sunt pentru motorul cu cutie automata.Sper sa se vada mai bine.
                Multumesc inca o data. Furtunasul care este taiat la mine este cel care pleaca de la y27 si merge in modulul 65/a din legenda.
                Trebuie sa identific modulul ala 10 unde se afla si 65 si "a".
                Preciyey ca la mine este cutia manuala si deci corespunde prima varianta trimisa de tine. Poate gasesc pe cineva in Bucuresti cu acelasi motor si masina sa vad exact la fata locului cum vin furtunasele.

                Comment


                • #9
                  Modulul 10 este pompa de injectie, iar 65(valva de control al vacuumului) se afla pe pompa, mai bine zis pe lateralul pompei de injectie.Lucreaza in functie de acceleratie.Este usor de recunoscut, in partea superioara intra doua furtune de vacuum in el, iar altul iese(sau intra) in partea de jos(cel din poza) Cam asa arata:
                  Attached Files
                  Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                  Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by tumar View Post
                    Modulul 10 este pompa de injectie, iar 65(valva de control al vacuumului) se afla pe pompa, mai bine zis pe lateralul pompei de injectie.Lucreaza in functie de acceleratie.Este usor de recunoscut, in partea superioara intra doua furtune de vacuum in el, iar altul iese(sau intra) in partea de jos(cel din poza) Cam asa arata:
                    Multumesc, m-am edificat cum sta treaba si am sa te tin la curent.
                    Daca stii sa-mi zici si mie sau cum este la tine: in momentul cand se deschide supapa egr trebuie sa actioneze si valava aia din furtunul de admisie aer, care este lang[ supapa egr?
                    Adica sa se inchida clapeta de aer. este ff important sa cunosc principiul de functioare ca la carte.

                    Comment


                    • #11
                      Eu am alta motorizare, 603912 300D, dar daca gasesc ceva am sa pun in continuare.Numai bine!
                      Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                      Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                      Comment


                      • #12
                        Sa stii ca functionarea corecta a supapapei EGR nu iti mareste puterea motorului, in schimb daca aceasta supapa nu inchide complet, gazele arse vor scapa in admisie, si in turatie motorul nu va dezvolta intreaga putere, si va scoate fum mai mult decat normal pe esapament. Supapa EGR se deschide doar la relanti, concomitent cu cealalta capsula vacuumatica de culoare neagra de pe admisie, ce face ca motorul sa traga mai multe gaze dinspre evacuare, si mai putin aer curat ce vine de la filtrul de aer. Eu am acelasi tip de motor ca si tine, si dupa ce am curatat EGR, si tubulatura, am verificat ca supapa EGR sa inchida perfect, dupa care am scos furtunele de vacuum si le-am pus dop, si asta din cauza ca am gasit mult cocs provenind de la gazele arse depus pe galeria de admisie. Sper sa nu fiu criticat de colegi pentru aceasta masura luata. Eu sunt multumit acum de functionarea motorului, putand ajunge cu el la viteza de 200 km/h, pe cand inainte greu ajungeam la 120 hm/h. Toate cele bune si sper sa te bucuri de toti calutii de sub capota.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Greceanu-Eduard View Post
                          Sa stii ca functionarea corecta a supapapei EGR nu iti mareste puterea motorului, in schimb daca aceasta supapa nu inchide complet, gazele arse vor scapa in admisie, si in turatie motorul nu va dezvolta intreaga putere, si va scoate fum mai mult decat normal pe esapament. Supapa EGR se deschide doar la relanti, concomitent cu cealalta capsula vacuumatica de culoare neagra de pe admisie, ce face ca motorul sa traga mai multe gaze dinspre evacuare, si mai putin aer curat ce vine de la filtrul de aer. Eu am acelasi tip de motor ca si tine, si dupa ce am curatat EGR, si tubulatura, am verificat ca supapa EGR sa inchida perfect, dupa care am scos furtunele de vacuum si le-am pus dop, si asta din cauza ca am gasit mult cocs provenind de la gazele arse depus pe galeria de admisie. Sper sa nu fiu criticat de colegi pentru aceasta masura luata. Eu sunt multumit acum de functionarea motorului, putand ajunge cu el la viteza de 200 km/h, pe cand inainte greu ajungeam la 120 hm/h. Toate cele bune si sper sa te bucuri de toti calutii de sub capota.
                          Multumesc pt raspuns. Sa inteleg ca acum mergi cu supapa egr deconectata si cu dopuri la furtunele de vacum si masina merge bine?
                          Spune-mi si mie te rog unde merge si se cupleaza la tine furtunasul al doilea de sus de la electrovalva egr? pentru ca la mine este taia si lasat liber, neastupat.
                          Este vorba de cel de deasupra electrovalvei egr pentru ca ala din lateral trage de supapa egr.

                          Comment


                          • #14
                            Am un prieten ce are modelul tau de motor si zilele trecute am schimbat impreuna cu el saibele de la injectoare caci ii rasufla pe langa doua din ele.Am incercat sa fac poze la supapa, poate iti vei da seama unde vine furtunul care spui ca il ai taiat.Sper sa te ajute si scuze pentru calitatea pozelor.
                            Attached Files
                            Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                            Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                            Comment


                            • #15
                              Multumesc "tumar", am tot stat pe sub masina zilele astea si imi cer scuze pentru informatie gresita: furtunasul taiat la mine este cel din derivatie de sub electrovalva ce comanda supapa egr. conform schitei puse de tine mai sus este o derivatie de la cel principal adica "a" care este in legenda "air admision to vehicule interior". Cred ca asta ducea in interior la o supapa vacum , ceva.
                              Si eu trebuie sa schimb saiba la un injector ca am desfacut acolo si era inundat cu motorina.
                              Ai grija ca inainte sa pui o saiba noua trebuie sa o incalzesti in foc pentru a o decali ca sa fie mai moale.Deocamdata am astupat supapa egr si masina parca trage mai bine. Am curatat si galeria de admisie la presiune la spalatorie si nu vreau sa-ti zic ce avea pe interior.... Azi lucrez la luminile din interior ca nu merg alea de la consola centrala is climatronic.
                              O zi buna,

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF