Salutare!
Va rog sa ma ajutati cu sfaturi mai ales posesorii de w 124 2.5d.
Ca sa fac o introducere tin sa precizez ca detin un w 124/2.5d/113 cp.
Am "intrat" putin in ea ca sa o pun la punct asa cum a facut-o fabrica si azi am constatat(banuiam) ca nu merge egr si nu deschide.
In verificarile efectuate totul este ok pana la valva care comanda egr.
Aici sunt trei furtunase de vacum dintrecare unul general dedesubtul electrovalvei si celelalte doua deasupra. Dintre aceste doua furtunase unul merge si trage de valva egr si deschide ca sa intre o parte din gaze in admisie iar cel de-al doilea....surprize, l-am gasit taiat langa oala dreapta a masinii, unde vine amortizorul, langa baterie.
Unde ducea acest furtunas pentru ca sunt sigur ca intra intr-un dispozitiv.
Precizez ca atunci cand suflu pe acest furtunas, al treilea, taiat, supapa vacumatica egr lucreaza , perimte gazelor din evacuare sa intre in admisiesi angreneaza si clapeta din adimisie, inchizand aerul de la filtru.
Am facut aceste verificari pentru ca masina imi pare cam "puturoasa".
Va rog sa-mi spuneti si mie daca stiti cum functioneaza exact egr, cand si la ce dispozitiv venea conectat furtunasul de vacum care este taiat. Eventual o schema a sistemului de vacum.
Multumesc anticipat!
Va rog sa ma ajutati cu sfaturi mai ales posesorii de w 124 2.5d.
Ca sa fac o introducere tin sa precizez ca detin un w 124/2.5d/113 cp.
Am "intrat" putin in ea ca sa o pun la punct asa cum a facut-o fabrica si azi am constatat(banuiam) ca nu merge egr si nu deschide.
In verificarile efectuate totul este ok pana la valva care comanda egr.
Aici sunt trei furtunase de vacum dintrecare unul general dedesubtul electrovalvei si celelalte doua deasupra. Dintre aceste doua furtunase unul merge si trage de valva egr si deschide ca sa intre o parte din gaze in admisie iar cel de-al doilea....surprize, l-am gasit taiat langa oala dreapta a masinii, unde vine amortizorul, langa baterie.
Unde ducea acest furtunas pentru ca sunt sigur ca intra intr-un dispozitiv.
Precizez ca atunci cand suflu pe acest furtunas, al treilea, taiat, supapa vacumatica egr lucreaza , perimte gazelor din evacuare sa intre in admisiesi angreneaza si clapeta din adimisie, inchizand aerul de la filtru.
Am facut aceste verificari pentru ca masina imi pare cam "puturoasa".
Va rog sa-mi spuneti si mie daca stiti cum functioneaza exact egr, cand si la ce dispozitiv venea conectat furtunasul de vacum care este taiat. Eventual o schema a sistemului de vacum.
Multumesc anticipat!
Comment