Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme cu caldura la W124,200D

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme cu caldura la W124,200D

    Buna seara la toata lumea de pe club!de vreo luna si ceva am o problema iar aceea ar fii ca nu mai imi urca apa cum trebuie deci nu am caldura asa cum ar trebui in masina!ce ar putea fii de vina?sa fie termostatul blocat pe deschis?mai poate fii si altceva in afara de termostat?nu este aerisit cum trebuie?si daca da cum se face asta?vreau sa specific ca acum vreo luna jumatate ma uitam la nivelul de antigel in vas si am vazut ca este cam putin cand defapt era Ok si am complectat cu antigel pana sus de tot,mergand pe drum vad ca iese abur si apa a crescut aproape de 100 de grade,am oprit am deschis capota si cand ma uit mi-a zburat furtunul ce-l gros de la radiotor curgand tot antigelul,in fine am stat pana sa racit,am pus apa din nou si de atunci mai mult de 50 de grade nu imi urca apa decat daca o forjez cat pot de tare doar atunci ajunge aproape de 8o iar dupa ce o las moale revine la 50 de grade!
    Va rog ajutati-ma fratilor sunt disperat,am MERCEDES si nu am caldura nici macar ca intr-o nenorocita de Dacie!

  • #2
    cand ti-a fiert apa termostatul sa blocat deschis si asa a ramas...

    schimba termostatul ....o sa ai caldura si un consum mai redus

    Comment


    • #3
      da in fiert in ibric termostatu,poate il recuperezi

      Comment


      • #4
        Originally posted by DMIHNEA View Post
        da in fiert in ibric termostatu,poate il recuperezi
        am facut si eu ''experimentul'' asta fara vreun succes si apoi am cumparat unul nou

        Comment


        • #5
          Ms de raspuns!dar unde este termostatul?il pot schimba si singur?

          Comment


          • #6
            te costa termostatul maxim 100 lei. mi l-am schimbat si eu de vreo 2 saptamani.

            Comment


            • #7
              Originally posted by Soryn View Post
              Ms de raspuns!dar unde este termostatul?il pot schimba si singur?
              Daca nu sti nici unde este termostatul, cred ca cel mai bun sfat este sa mergi la un mecanic sa-l schimbe, poate este nevoie sa si aeriseasca instalatia de racire, iar toata manopera nu poate fi mai scumpa de maxim 30 RON.
              Last edited by orca; 12-29-2007, 20:52 PM.
              .. ________ ..
              o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
              (Oo\==/oO)
              ..U...............U.
              Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
              http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

              Comment


              • #8
                Salutare! Cu ce as putea sa spal incalzitorul din bordul unui MB 230E ca baga nu stiu ce caldura.Bineinteles sa nu-l demontez,doar sa fac un circuit prin tot sistemul de incalzire..
                Last edited by pintea paul; 11-11-2008, 22:41 PM.
                CJ-20-AMN.

                Comment


                • #9
                  Termostatul e simplu de schimbat in partea din stanga a motorului cum te uiti din fata se afla o conducta groasa prinsa de motor cu 3 suruburi cred ca de 10 le desfaci shi schimbi termostatul treaba e simpla nu e complicat apoi pui apa in vas cca 6 litri shi pornesti motorul dupa care completezi pana nu mai intra.

                  Comment


                  • #10
                    Salutare. Imi poate spune cineva de ce atunci cand este foarte frig temperatura apei scade chia daca sunt in mers sau daca nu e turat motorul nici nu mai ajunge la 90 de grade, ramane pe la aprox. 60 si astfel aerul cald nu mai are temperatura dorita. Am observat ca lichidul de racire din motor ajunge in radiator inainte sa deschida termostatul, este normal? Mentionez ca am schimbat termostatul si lichidul de racire.

                    Comment


                    • #11
                      In radiator oricum ai lichid de racire , doar ca atunci cand termostatul e inchis acesta nu circula prin motor.

                      Comment


                      • #12
                        Scuzele mele, m-am exprimat gresit. Vroiam sa spun ca radiatorul se incalzeste inainte ca termostatul sa deschida. La alte marci auto am vazut ca termostatul se afla la ierirea din motor sau la intrarea in radiator pe cand la mine este la intrarea in motor. Asta vroiam sa vad daca e normal, nu mai trebuia sa fie vreo supapa pe undeva care la mine sa nu mearga?
                        Last edited by bbiigg; 02-11-2010, 22:28 PM.

                        Comment


                        • #13
                          Dupa simptomele pe care le descrii cred ca e blocat pe deschis termostatul.Sa vedem ce zic si ceilalti colegi.O seara buna.

                          Comment


                          • #14
                            Termostatul l-am verificat, sigur merge bine.

                            Comment


                            • #15
                              Pentru Soryn,caci el a deschis acest thread: Danyel are dreptate cu locatia,a omis doar sa spuna ca termostatul este in interiorul furtunului.Deci se desface furtunul,se inlocuieste termostatul,se pune lichidul de racire la loc,prin vasul de expansiune.Adica se porneste motorul si se completeaza pana cand sta nivelul lichidului de racire intre cele 2 liniute de nivel de pe peretele vasului(minim si maxim).NU este nevoie sa faci aerisire la acest model de masina,aceasta se face de la sine,de aceea se completeaza lichidul cu motorul pornit,dar nu la temperaturi de peste 60 de grade,ca te oparesti cu siguranta.Pentru bbiigg,daca se incazeste si radiatorul in acelasi timp cu motorul,nu e bine.Tu spui ca se incalzeste intai radiatorul,dar nu e asa.Acesta este mai subtirel si de aceea se simte caldura la el prima data,dar aceasta temperatura vine de la motor.Deci termostatul trebuie sa deschida doar dupa ce temperatura apei in interiorul motorului atinge 85 de grade.Si tot atunci intra in actiune si ventilatorul radiatorului.Asta inseamna ca e o problema totusi la termostat.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF