Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme cu relantiu

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme cu relantiu

    salut.azi dimineata cand sa pornesc masina,am observat ca tremura rau de tot,si relantiu era cam pe la 5.daca o acceleram peste 2000 de ture nu se mai simtea tremuratul.Deci motorul mergea greu,nici nu se mai auzea ticaitul acela la relantiu,mie acum 3 luni un pompagiu mi.a spus ca ar trebui sa schimb diuzele.Precizez ca am un w124 2.5 turbo diesel,si nu am mai avut nici un fel de probleme .

  • #2
    Salut .Cred ca una dintre cauzele acestui fenomen pe care il are masina ta este o duza sau doua care functioneaza necorespunzator .Eu obisnuiesc sa le ,,ascult" cu o surubelnita mai lunga pusa pe tevile individuale de la evacuarea din motor .Da mai multe detalii ,de exemplu ,daca porneste usor sau mai greu decat inainte .Cu cat stim mai multe despre defect ,putem sa-ti spunem mai exact sursa problemei .

    Comment


    • #3
      Salut!deci masina porneste la sfert,accelerez motorul si dupa ce il accelerez,imi tremura,pe urma isi revine usor.
      Deci ,am pornit masina si am turato in blana de 2 ori,ca stiam ca este o duza sau mai multe infundate ,si a scos foarte mult fum,mai mult ca de obicei,nu mai tremura,am oprit masina si am pornito,din nou, aceeasi problema ca mai sus,sta sub turata si tremura.

      Comment


      • #4
        Din ce spui pare ca e supraalimentata iar la ralanti se ineaca posibil sa ma insel

        Comment


        • #5
          Cu siguranta trebuie sa ajungi la un pompagiu ca sa schimbi duzele de la injectoare .Asta dupa simptomele pe care le prezinta motorul tau .Ai mare grija ca cel care le schimba sa le si tareze in mod corespunzator .Adica sa deschida la presiunea optima (115 bari ).Sunt niste saibe subtiri din cupru care se adauga sau se dau deoparte cand se face acest reglaj .Pompagiul trebuie sa stie ,dar da si tu un ochi pe acolo cand face operatiunea asta ,pentru linistea ta sufleteasca .Motorul nu se ineaca cum se intampla la benzinare ,merge in 3 sau 4 pistoane ,ca si cum ai scoate la un benzinar 2 sau 3 fise de la bujii .

          Comment


          • #6
            Originally posted by papamosu View Post
            Cu siguranta trebuie sa ajungi la un pompagiu ca sa schimbi duzele de la injectoare .Asta dupa simptomele pe care le prezinta motorul tau .Ai mare grija ca cel care le schimba sa le si tareze in mod corespunzator .Adica sa deschida la presiunea optima (115 bari ).Sunt niste saibe subtiri din cupru care se adauga sau se dau deoparte cand se face acest reglaj .Pompagiul trebuie sa stie ,dar da si tu un ochi pe acolo cand face operatiunea asta ,pentru linistea ta sufleteasca .Motorul nu se ineaca cum se intampla la benzinare ,merge in 3 sau 4 pistoane ,ca si cum ai scoate la un benzinar 2 sau 3 fise de la bujii .

            Pai si daca nu arde motorina ,sau daca e in exces nu asa se numeste ?

            Intreb pt ca la diesel sunt bata pt ca ,cu toate ca parca e mai simplu(cele clasice) decit benzina nu m-a atras

            Comment


            • #7
              Dar asa din o data sa se intample??masina tragea bine , nu avea nici o simtoma nimica,si diuze bune sunt cam 90 lei,bosh si imi trebuiesc 5 +inca 200 de lei la pompagiu,altele diuze mai stiti?Vreau sa fac referinta ca masina o am de noua,si tata nu a mai mers de 3 ani cu ea deloc,si acum o saptamana sa suit si a mers,si a zis ca,cand mergea cu ea avea mai mare vlaga in ea,tragea mai tare+ ca masina a stat 2 ani in garaj fara sa fie folosita,are vreao treaba cu diuzele?Multumesc mult celor care ma ajuta.

              Comment


              • #8
                Schimba-i filtru de motorina si baga-i niste motorina proaspata si de calitate .Motorina aia de 3 ani cred ca-i pacura in rezervor

                Comment


                • #9
                  aaaaaaaaa,m.am exprimat gresit,merg cu ea de 6 luni,i.am schimbat absolut toate consumabilele la motor,toate filtrele,ulei tot ce se poate schimba.......

                  Comment


                  • #10
                    Vreau sa mai adaug ca imi consuma si foarte putin ulei........acest lucru nu s-a intamplat pana acuma ..

                    Comment


                    • #11
                      Pai si daca nu arde motorina ,sau daca e in exces nu asa se numeste ?
                      Din ce stiu eu ,daca o duza este blocata ,motorina intra pe retur ,nu in camera de ardere.La masinile cu carburatie ,carburantul intra in orice cantitate in carburator ,rezultand fenomenul de ,,inec" in termeni populari .La diesele este impropriu spus ca se ineaca ,motorul primeste combustibil in exces daca o duza ,,pisha " ,dar rezulta arderi incomplete ,cu degajare de fum la evacuare .Motorul diesel nu prea se ineaca .
                      Si on topic ,eu am schimbat duzele cu 60 ron bucata ,tot Bosch .Mai cauta si la alte magazine .Masina nu mai trage acum pentru ca se intampla multe atunci cand nu functioneaza o buna bucata de timp .Si duzele acelea se pot bloca ,creste consumul de combustibil si mai papa si ulei din cauza asta .Si daca nu ai bani destui ,cumpara o cheie tubulara lunga de 27 mm si da jos injectoarele .Le iei in brate si te duci la pompagiu sa le verifice .Te costa mai putin si vezi si care sunt blocate ,ca sunt cu siguranta .
                      Last edited by papamosu; 04-21-2010, 18:37 PM.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by papamosu View Post
                        Pai si daca nu arde motorina ,sau daca e in exces nu asa se numeste ?
                        Din ce stiu eu ,daca o duza este blocata ,motorina intra pe retur ,nu in camera de ardere.La masinile cu carburatie ,carburantul intra in orice cantitate in carburator ,rezultand fenomenul de ,,inec" in termeni populari .La diesele este impropriu spus ca se ineaca ,motorul primeste combustibil in exces daca o duza ,,pisha " ,dar rezulta arderi incomplete ,cu degajare de fum la evacuare .Motorul diesel nu prea se ineaca .
                        Si on topic ,eu am schimbat duzele cu 60 ron bucata ,tot Bosch .Mai cauta si la alte magazine .
                        LA carburator ai cui pontou si retur in momentul in care s-a umplut camera cuiul pontou inchide iar benzina o ia pe retur inapoi in rezervor sau daca nu exista retur pompa ,,baga in gol " pana se goleste camera si deschide cuiul din nou ;Innecarea se produce printr-un amestec bogat spre foarte bogat ( mai mult combustibil decit aer ) care poate avea ca motiv neinchiderea etanse a cuiului pontou ,nivel mare in camera carburatorului ,jiglere curatate cu sirma de 0.5 mm(decalibrate ) sau o dereglare a amestecului iar simptomele sunt mers neregulat ,rateuri in toba ( combustibilul nu arde in camera fiind prea mult si continua sa arda pe traseul de evacuare si fum negru la iesire cu un pronuntat miros de benzina

                        Daca gresesc pot fi corectat ,de aici am facut analogia cu motorul diesel : un amestec foarte bogat banuiesc ca inneaca pistonul iar motorina nearsa o elimina pe teava subt forma de acei nori negri ...
                        Last edited by Eugen Gaftoneanu; 04-21-2010, 18:46 PM.

                        Comment


                        • #13
                          Salut!!deci am fost la pompagiu astazi,si cum am pornit-o mi.a zis ca trebuie schimbate diuzele.Dar tremuratul si relantiul scazut al masinii mi.a spus ca nu e neaparat de la diuze,dar 80% asta e problema.Masina tragea bine inainte,viteza max cu care am mers este de 210,si ea are 220 pe bord,lua tot bordu dar mia fost frica.Oricum,te rog frumos poti sa imi spui de unde ai luat diuzele cu 60 lei,ca pompagiu mi.a spus sa ii dau 80 lei ca le i.a el .Mersi.

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF