Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Suporti motor sau cutie?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Suporti motor sau cutie?

    Salut, va rog sa va dati si voi cu parerea in aceasta directie. Am observat recent ca am un joc, fie de la cutie, ori de la motor, nu stiu care suporti sunt, s-a uitat un prieten care se mai pricepe si a zis ca sigur e cel stang cum privesti la motor, ce ar trebui sa fac, nu stiti pe langa cluj sau in cluj unde as putea sa rezolv problema si daca ma costa mult? Multumesc mult

  • #2
    Ce simptome ai? Doar vizuale sau tremura ceva?

    Suportii ii poti schimba si tu...Nu e deloc complicat!
    Last edited by dan500se; 04-16-2010, 10:23 AM.
    W123 280E Blue Green Metallic

    W126 280SE Champagne Metallic
    W126 280SE Black Blue Metallic
    W126 300SE Anthracite Grey Metallic
    W126 500SE Nautical Blue Metallic
    W126 500SE Midnight Dark Blue

    W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
    W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

    Comment


    • #3
      Tocmai am cumpart si eu un suport la motor si va trebuii sa-l schimb. Te rog poti dezvolta un pic, cum as putea sa-l schimb daca zici ca nu e asa de greu ?!

      Comment


      • #4
        Daca e rupt intradevar ,pui un cric cu o bucata de lemn pe el subt baia de ulei ,ridici motorul un pic in sus ( pe partea cu suportul rupt ) in asa fel incat sa il eliberezi de sarcina si il schimbi

        Comment


        • #5
          Multumesc de raspuns. Incerc maine ca sunt mai liber sa vedem ce iese...

          Comment


          • #6
            Multumesc mult pentru informatii, daca ai reusit spune-mi si mie, si daca poti si niste poze. O sa fac si eu lucrul acesta. Simptome sunt si vizuale, cand calc acceleratia se misca putin schimbatorul in fata si cand las vine inapoi in spate, dar nu tare si bruscheaza asa aiurea si cand apas ambreiajul, nu neaparat ca tremura. Cand accelerata nu se mai observa nimic dar cred ca atunci e in forta si nu se mai simte

            Comment


            • #7
              Salut .Am un w124 250D si are aceleasi simptome cu schimbatorul de viteze .Maine sau poimaine voi schimba tampoanele de la motor si voi reveni cu poze .In principiu ai nevoie de un cric (nu cel cu bat si maner cum are Mercedes-ul ) ,o bucata de scandura mai groasa si o tubulara de 17 mm ,cu prelungitor scurt .Se pune cricul cu bucata de lemn sub motor .Se scot apoi suruburile de dedesubt ,se ridica putin motorul cu cricul ,si se desfac apoi suruburile de deasupra .Se inlocuiesc tampoanele si se pun suruburile la loc .Inainte de a strange suruburile de dedesubt ,se coboara motorul de pe cric ,altfel le strangi degeaba si ramai cu joc la tampoane .Si nu uitati ,pentru o mai mare siguranta in executarea operatiunii ,daca o faceti fara un canal de acces sub masina si o ridicati pe cric ,folositi chituci de lemn dupa ce ridicati botul masinii .Bafta si costuri cat mai mici .

              Comment

              Working...
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF