Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Iluminare bord

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Iluminare bord

    O problema cu care m-am confruntat in seara asta : Intensitatea iluminarii bordului ( ceasurilor respectiv butoanelor ) se poate regla sau se regleaza automat in functie de ceva ? Am fost plecat iar la intoarcere pe inserat cind am aprins luminile bordul de abia era luminat iar restul comenzilor din bord erau luminate la intensitate minima spre 1/2 .Ma gandesc ca daca era sa fie ceva defect gen siguranta nu se aprindea deloc ,dar asa ma gandesc sa nu existe altceva pe traseu care pune ,,piedica" curentului...

  • #2
    La bord ai doua reglaje. Unul pt reglarea ceasului iar celalalt pt resetarea kilometrajului mic. Tot de la acel buton din bord de unde se reseteaza km-jul rasuceste stanga sau dreapta. Asa se regleaza la w124 intensitatea luminii din bord.

    Comment


    • #3
      Merci uite asa muream prost si nu stiam ) E adevarat ca ma joc la el si resetez mereu partialul cind alimentez ,posibil sa fi rasucit de el din greseala

      Comment


      • #4
        Incearca sa rasucesti de el fara sa apesi. Sigur va functiona!

        Comment


        • #5
          A mers i-ti dai seama ca dupa ce am citit am fugit repede la masina sa ,,incerc"
          Merci inca odata

          Comment


          • #6
            Ma bucur ca a mers! Sa stii ca de regula acel reglaj se umple de praf si exista posibilitatea sa iti si flambeze lumina de bord. Tot de la acel reglaj nus` daca ai abservat ca se regleaza si intensitatea instrumentelor de bord (butoane , indicatorul de iluminare lumini de drum etc). Numai bine!

            Comment


            • #7
              Originally posted by papini View Post
              O problema cu care m-am confruntat in seara asta : Intensitatea iluminarii bordului ( ceasurilor respectiv butoanelor ) se poate regla sau se regleaza automat in functie de ceva ? Am fost plecat iar la intoarcere pe inserat cind am aprins luminile bordul de abia era luminat iar restul comenzilor din bord erau luminate la intensitate minima spre 1/2 .Ma gandesc ca daca era sa fie ceva defect gen siguranta nu se aprindea deloc ,dar asa ma gandesc sa nu existe altceva pe traseu care pune ,,piedica" curentului...
              Salut!
              Spune-mi si mie te rog care este siguranta pentru iluminare bord si aparatura interior.
              Precizez ca detin un w 124 /250d/1994 si nu-mi merg luminile la bord si interior deloc.
              Am incercat si eu reglajul cu butonul de km , insa niciun rezultat.
              multumesc!

              Comment


              • #8
                Cind o sa ajung acasa o sa-ti trimit pe pm indicatii in jur de 19.30 ,eu sunt la munca iar ,,doamna" se odihneste acasa in parcare ,doar daca o poate face alt coleg ceva mai devreme ...

                Comment


                • #9
                  Scrie pe capac fiecare siguranta ce rol are... Cel putin la w 123 daca intorci cartonul ai indicatii si pe engleza. Banui ca nu e chiar asa greu. Ideea e sa incerci.

                  Comment


                  • #10
                    Eu am un 124 cu motor de 250d din '87 si siguranta numarul 6 este pentru iluminatul de bord si butoane.

                    Comment


                    • #11
                      Va multumesc pt raspunsuri!
                      Am intrebat pentrut ca la mine cartonasul cu specificatiile sigurantelor este in germana...

                      Comment


                      • #12
                        Sal

                        Intoarce-l pe verso si va scrie si in engleza. O zi buna

                        Comment


                        • #13
                          Mai am o intrebare si sigur am sa gasesc raspunsul la voi!
                          Filtrul de motorina se strange si fixeaza cu un surub care are montat in interiorul lui o valva din plastic ce regleaza debitul de motorina.
                          La mine este spart acel capacel al valvei si da motorina pe afara, in cantitati ff mici.
                          Din ceea ce am studiat eu la fata locului nu are mare importanta aceasta valva.
                          am incercat sa o schimb insa nu prea gasesec.
                          Intrebarea este daca o pot scoate de tot si inlocui surubul de prindere cu unul identic dar care sa permita trecerea motorinei inspre pompa de injectie...sau cum o fi circuitul.
                          Astept parerile voastre, multumesc.

                          Comment


                          • #14
                            Va salut!
                            Am rezolvat problema luminii la bord: era dezlipit un contact al potentiometrului de reglaj intensitate !
                            Daca ajta pe cineva: bordul la w 124 (ceasurile) se desface prin introducerea a doua foite metalice (lere, lame cater) intre corpul ceasurilor si bordul propriuzis pentru a permite extragerea(alunecarea) ceasurilor peste clemele metalice; clemele metalice de fixare a panoului cu ceasuri se gasesc situate in partea de jos a acestuia, la aproximativ 2.5 cm lateral stanga si dreapta fata de reglajele km_jului si ceasului.
                            O zi buna,

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by pytu View Post
                              Mai am o intrebare si sigur am sa gasesc raspunsul la voi!
                              Filtrul de motorina se strange si fixeaza cu un surub care are montat in interiorul lui o valva din plastic ce regleaza debitul de motorina.
                              La mine este spart acel capacel al valvei si da motorina pe afara, in cantitati ff mici.
                              Din ceea ce am studiat eu la fata locului nu are mare importanta aceasta valva.
                              am incercat sa o schimb insa nu prea gasesec.
                              Intrebarea este daca o pot scoate de tot si inlocui surubul de prindere cu unul identic dar care sa permita trecerea motorinei inspre pompa de injectie...sau cum o fi circuitul.
                              Astept parerile voastre, multumesc.

                              Du-te la un strungar cu el in mana sa-ti faca altul la fel ,nu cred ca va trebuii
                              sa-ti vinzi masina ca sa ai bani sa il achiti
                              Eu am invatat un lucru : daca constructorul a conceput intr-un fel masina atunci incerc sa ii respect conceptia cit timp functioneaza bine

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF