Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme un huruit la 1500 ture

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme un huruit la 1500 ture

    Salut.indrasnesc sa pun si eu o intrebare care m-a macina de luni bune.Am un 124 250d.cu cutie de 126 si in treapta a 2-a la o turatie de 1500 am un huruit groaznic.asta se intampla si la alte viteze la un mers subturat.Dak stie cineva sa-mi spuna deunde este problema.

  • #2
    Se aude si la relanti? Daca da poate fi de la curea. Daca nu pot fi multe:de la rulmentul de alternator, pompa de apa, rulmentul intermediar, rulmentul de la placa de presiune, sau vreo placuta de frana... Incearca sa dibacesti zgomotul:
    1. Mers subturat adica in sarcina?
    2. Se aude si la accelerare si in frana de motor?
    3. Se aude si in viraj dreapta/stanga?
    4 Are joc cardanul la rulment?
    5 Ai verificat rola intinzatoare?
    De aici e cam greu sa iti dau un diagnostic...

    Comment


    • #3
      Cu siguranta este un huruit sau este o vibratie puternica in toata caroseria masinii ?Incearca sa identifici zgomotul .Dca este huruit si il ai de cand ai luat masina ,poate ca raportul diferentialului nu face casa buna cu aceasta cutie de viteze pe care o ai .Daca e vibratie care a aparut in timp ,verifica rulmentul intermediar care se afla la jumatatea cardanului ,sa nu aiba gulerul de cauciuc rupt .Sau vezi de evacuare ,sa nu fie rupt vreun tampon de cauciuc ,sa atinga cumva de podeaua masinii .Si daca tot te uiti pe sub ea ,vezi si tamponul de cauciuc de la cutia de viteze .

      Comment


      • #4
        Motorizarea de 2.5 are un tip de cutie pana in septembrie '89 si anume 717411 (cu priza lunga) , si dupa '89 are cutie 717413 (cu priza scurta).Cel mai probabil la tine s-au uzat arcurile de la discul de ambreiaj si atunci la subturatii nu mai amortizeaza si caroseria intra in rezonanta.Este o problema specifica la modelul acesta.Precizez ca la cele dupa '89 nu apare problema asta pentru ca sunt dotate cu volanta cu masa dubla iar discul de ambreiaj nu are arcuri.Seria la cutie este stantata pe partea cu cilindrul de ambreiaj, asta in cazul in care vrei sa vezi ce tip de cutie ai.
        "Wir brauchen keine gute Geschichte zu erfinden, wir schreiben sie seit 1886"

        Comment


        • #5
          Originally posted by Dj Sky View Post
          Se aude si la relanti? Daca da poate fi de la curea. Daca nu pot fi multe:de la rulmentul de alternator, pompa de apa, rulmentul intermediar, rulmentul de la placa de presiune, sau vreo placuta de frana... Incearca sa dibacesti zgomotul:
          1. Mers subturat adica in sarcina?
          2. Se aude si la accelerare si in frana de motor?
          3. Se aude si in viraj dreapta/stanga?
          4 Are joc cardanul la rulment?
          5 Ai verificat rola intinzatoare?
          De aici e cam greu sa iti dau un diagnostic...

          Colegul Dj Sky are dreptate , prima data trebuie localizat zgomotul produs la 1500 ture .Se aude doar in mers sau si pe loc ? daca e doar in mers e pe partea de transmisie(cutie,cardan,rulment intermediar,grup ,planetare ,roti) ,daca e si in mers si pe loc e partea de motor(disc de ambreiaj cum a spus colegul avlad89 rola intinzatoare sau alti rulmenti) sau ceva evacuare care atinge in caroserie

          Comment


          • #6
            V-a multumesc la toti pentru sfaturi,chiar nu ma asteptam sa ma ajutati asa mult.Motorul +cardan+grup+planetare sunt de pe o masina 2.5l numai cutia nu sa pastrat care avea volanta cu masa dubla.Eu cred ca de la asta este daca poate sa ma ajute cineva cu o volanta cu masa dubla o placa de presiune si un ambreaj,macar sa stiu la ce bani sa ma astept si ca idee daca trebuie schimbata si cutia de viteze odata cu placa de presiune si discu de ambreaj! Multumesc toate cele bune!!!!!

            Comment


            • #7
              Ai nevoie de cutie tip 717411 pentru volanta cu masa simpla sau 717413 pentru volanta cu masa dubla.Cu tipul acesta de cutii au fost echipate motoarele de 2.5 aspirat pana in 1993.Grupul trebuie sa fie de 3.64 .Ar fi bine cand schimbi cutia sa cumperi un kit nou de ambreiaj(placa, disc si rulment) preferabil SACHS sau LUK.O cutie costa undeva la 700 ron second si o volanta cu masa dubla cam tot pe acolo, iar un kit SACHS in vara era 690 din cate imi aduc eu aminte.Succes
              "Wir brauchen keine gute Geschichte zu erfinden, wir schreiben sie seit 1886"

              Comment


              • #8
                Pana sa te apuci sa cumperi e bine sa verifici prima data toata transmisia de pe masina ( cutie ,cardan,grup ,planetare ) si sa vezi ce ai : serie cutie ,tip de cardan(flanse) serie si raport grup ,tip de planetare
                Dupa aia vezi ce combinatie poti face intre ce ai deja pe masina si ce ar trebuii sa cumperi ;Cutia (datorita rapoartelor in treptele de viteza ) se combina cu raportul grupului in asa fel incat sa ai un anumit raport la roata .Eu sunt patit deoarece in urma faptului ca mi-a cazut grupul care era 201 (raport 3.46) am cumparat grup 124 de 3.07 ,a trebuit sa schimb si planetarele care aveau flanse mica ,cardanul avea floare mica ca atare a trebuit sa montez pe spate segment cu flanse mare si sa modific pe fata primul segment pentru a putea lega cutia 201 de restul transmisiei .Acum datorita faptului ca rapoartele cutiei nu au fost calculate cu grupul am o diferenta de viteza ( nu mare ce-i drept ) pe ceas .Ca atare prima data fa-ti lectiile bine si dupa aia apuca-te de cumparat si schimbat

                Comment


                • #9
                  http://www.carfolio.com/specificatio...m&o=a&man=3932


                  cauta-ti masina aici si vezi exact ce transmisie trebuie sa ai pe ea ...

                  Comment

                  Working...
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF