Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme turatie W124

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme turatie W124

    Salut, colegi! De curand am achizitionat un W124, 200diesel, an 1991, automatic si sunt in curs de restaurare. Problema e ca nu trece de 120-130km/h la drum, i-am reglat injectoarele, schimbat ulei plus filtre noi. Eu banuiesc ca ar fi pompa de injectie la care nu i-am facut nimic deocamdata sau cutia de viteze, cum spuneam are un plafon de viteza peste care nu trece. Stiu ca e o masina puturoasa, cea mai puturoasa din gama w124, tinand cont de motor slab versus caroserie, dar cred ca ar trebui sa se comporte altfel, cand ajunge la 130 calc la maxim si nu se poate mai mult. Nu sunt un cunoscator este primul mercedes achizitionat din cauza asta apelez la voi poate cineva s-a mai lovit de problema asta. Multumesc anticipat!

  • #2
    Salut,

    Sunt un "modest" iubitor de Mercedes Clasa E, printre multe alte rable si vechituri am si un W124.
    Am trecut teafar si nevatamat (financiar) pentru o restaurare completa W124 - vezi postul meu, poate gasesti multe informatii utile, mai ales daca vrei sa o faci istorica.

    Revenind la oile noastre: eu am un W124 - 250 D, cutie manuala cu 5 trepte, 94 de cai parca.
    Eu cu a mea, merge frumos pana la 100-130 km./h, dar peste acest prag, masina se simte ca nu e in apele ei. Ajunge la 150-160 km/h dar clar nu-i convine situatia.

    Tu ai un 200 D, automat. Mai putini cai, mai putini cilindri plus o cutie automata de generatie f.veche (e f.fiabila in schimb ...)
    Tu chiar ti-ai propus sa treci de 130 ? Eu cred ca trebuie sa-ti reconsideri obiectivele, cu o masina istorica trebuie sa te porti cu manusi.
    Daca o faci istorica, cand vei merge la o adunare de masini clasice, da o "duma" din asta ca tu ti-ai propus sa spargi etalonul si sa ajungi la 150-160 km/h, cum mai apar unii dementi pe Youtube.
    Vor rade in hohote, garantat !
    (nu te supara pe mine, asta e adevarul !)

    Eu ce i-am facut la motor:
    - schimba-i bujiile (fac pariu ca sunt cele originale) - la mine, la minus 20 grade, pornea greut dimineata si eventual subturat. Masina trebuie sa porneasca ceas la orice temperatura, dupa ce se inchide becul la bujii. Nu fa economii la bujii. Pornirea e f.importanta !
    - verifica acea pompa (desi nu cred ca vei gasi ceva acolo)
    - fa-i o spalatura la motor, iar in ulei pune-i un aditiv bun (eu am folosit Resurs - pe baza de molibden)
    - pune-i uleiul care trebuie (te poti consulta cu un "piesar" care a mai vazut Mercedes pana acum) - eu de exemplu la a mea pun 10W40 Mercedes + aditiv Resurs (cauta pe Google)
    - eu la a mea, inainte de spalatura motor i-am facut si o decarbonizare; unii zic de bine, unii zic de rau. Dupa decarbonizare, mi-a iesit fum din spate, de i-am afumat toata bara. Deci clar la mine a fost un mare bine. N-ai ce sa strici prin decarbonizare, la o masina veche.
    - pune o motorina de buna calitate
    - du la reconditionat injectoarele (garantat o sa gasesti din alea 4, una sau 2 bucati care nu lucreaza in parametri, dupa 30 de ani)

    Motorul trebuie sa toarca rotund, fara sincope, fara smuncituri
    Motorul trebuie sa porneasca la orice temperatura.
    Motorul nu trebuie sa-ti afume bara spate sau sa ai nori de COX in oglinda.
    La cald, temperatura motor nu trebuie sa treaca de 100 grade. Ea sta in mod normal la 80, apoi in conditiid de forja urca 90-100 grade maxim. Dar cand te potolesti cu autostrada, trebuie sa revina la 80 grade. Peste aceste valori, e o problema.
    Consumul de ulei, mai ales daca faci drumuri lungi, nu trebuie sa fie un stress, chiar daca masina e veche.

    Daca ai altfel de problema, imi poti lasa un mesaj privat, dar te anunt ca sunt destul de ocupat. Raspund in maxim 2-4 zile.


    Bafta si spor la munci !


    PS - grija la "buget" ! :-)
    1963 Simson SR2E
    1990 Mercedes W124 250d
    2001 Mercedes W210 200K
    2005 Mercedes W211 220cdi
    2018 Suzuki Baleno

    Comment


    • #3
      Salut!
      Multumesc pentru sfaturi, cu siguranta imi vor fi utile! Injectoarele sunt reglate de curand, uleiul si filtrele la fel (mecanicul mi-a recomandata Aral si am mers pe mana lui), mai ramane sa ii fac si spalatura de motor de care zici si schimbat bujii. Cu siguranta sunt cele cu care a venit din Germania, masina mi-a adus-o un var care locuieste acolo. Iar la primavara as vrea sa ii fac si o verificare la pompa daca nu se schimba nimic din mersul ei. In nici un caz nu mi-am propus sa o forjez, nu imi sta in caracter viteza, doar ca sunt situatii pe autostrada cand chiar trebuie sa depasesti sunt convins ca stii cat de agresivi sunt romanii cand ocupi a doua banda chiar si pentru o depasire scurta. Am inteles acum ca nu o sa poata mai mult de atat, e important pentru mine sa schimb pareri si mai ales sa fiu sfatuit de cei care au trecut prin etapa mea.

      Multumesc si un an bun!
      R.

      Comment


      • #4
        Salut,


        Cand conduci o masina istorica, va trebui sa iesi din pielea unui conducator auto obisnuit (mai un claxon, mai ceva de rudele celui care greseste, mai ceva de cele sfinte);
        Cine conduce o masina clasica, este un "boier" prin definitie. Deci mers incet, chiar daca esti claxonat nu raspunzi, asculti muzica clasica/usoara la casetofon, nu bagi pe nimeni in seama din trafic, esti in lumea ta si atat.
        Apoi te vei obisnui sa fii intrebat la intersectii - "boss, nu o vinzi ?", "iti dau la schimb o pisicuta BMW ...", "cat te-a costat s-o reconditionezi ?", "asa ceva a avut si bunicu` meu ...".
        La care, ca un boier adevarat, nu trebuie sa raspunzi si-ti vezi de drumul tau, intrucat esti Ion Tiriac, dar la un nivel mai mic.

        O sa ai ceva emotii cu atestatul de masina istorica, dar sunt convins ca o sa reusesti sa obtii cele necesare.
        Pasii sunt multi, cateodata nu la indemana sa faci una sau alta, dar va fi bine la final.

        Ai o masina din 1991.
        PONT - cei de la Retromobil (indiferent de judet) mai inchid ochii la imperfectiuni pentru masinii din `50 pana prin `80. Dincolo de acesti ani, masina ta trebuie sa fie perfecta.
        Dar perfecta in adevaratul sens al cuvantului: tehnic, estetic, etc
        Aceleasi criterii le va avea si RAR-ul, pe langa Retromobil.
        Ai grija la becuri din bord, ai grija la cine ti-o vopseste, ai grija ca totul sa fie original inclusiv la nivel de jante, casetofon sau de exemplu scaune/tapiserie sau volan.

        Nu vei primi astestat !
        -> puncte de rugina (inclusiv la compartiment motor), jante aftermarket, alte jante care nu sunt de pe acest model (chiar daca sunt MB), alte scaune, casetofon aflter-market, alt volan fata de cel de fabrica, becuri aprinse in bord, motor care merge aiurea, tren de rulare care nu e in parametri (frane, articulatii, etc), parbriz ciobit (chiar daca f.putin), faruri after-market, xenon la far daca ea din fabrica nu a avut si multe-multe altele.

        Duma cu spargerea barieri sonice la viteze sa nu cumva sa o spui prin RAR sau pe la Retromobil, intrucat vei intra in niste discutii in dezavantajul tau si vei iesi garantat "ciufulit".
        Rulajul maxim anual al unei masini istorice este de 5000 km/an. Deci grija ce raspunzi la intrebarea - "Cat iti propui sa mergi cu ea anual ?"
        Grija ce raspunzi deasemenea la intrebarea - "Unde o parchezi ?" variantele castigatoare sunt: stau la bloc dar am husa de protectie, iarna o depozitez inchiriind parcarea de la subsol de la un mall, am garaj, etc.



        Spor si multa bafta !
        1963 Simson SR2E
        1990 Mercedes W124 250d
        2001 Mercedes W210 200K
        2005 Mercedes W211 220cdi
        2018 Suzuki Baleno

        Comment


        • #5
          Salut!
          Inca o data multumesc pentru sfaturi, nu imi pare rau ca mi-am facut cont pe acest forum!
          Jantele le-am comandat pe cele cu opt gauri (nu le stiu denumirea) din aliaj, plus cele de iarna din tabla cu capace originale. Tot varul meu mi-a trimis si casetofonul Becker 3100 pentru ca lipsea. Masina e completa in interior si are totul original, a apartinut unui tip in varsta, iar dupa ce a murit fiica sa a vandut-o. Asa a ajuns la varul meu care locuieste in Germania apoi la mine pentru ca a stat timp de vreo 7 ani in curte la el, asa ca mi s-a facut mila de ea si am cumparat-o . Parbrizul nu e ciobit, in schimb e albit in laterale de la soare banuiesc si as vrea sa il schimb pentru ca nu imi place. Nu am reusit sa fac functionala antena Hirschmann, i-am cumparat separat sarpele pentru ca era rupt, dar nu i-am dat de cap, cand revine nu intra pana la capat. Daca imi poti recomanda un electrician care a mai facut asa ceva sau un hint, m-as bucura. Farurile sunt Hella cele originale, dar oglinda este dusa, as vrea sa stiu cum se procedeaza pentru reconditionarea lor. M-am documentat, am vazut ca prin vest le cromeaza sau le baga in baie de aluminiu. Am vazut ca exista si in Bucuresti depunere cu aluminiu, e corect sa fac asta? Partea de mecanica ma depaseste, dar incerc sa fac motorul sa mearga in parametri lui, dar sunt convins ca pana la atestare voi reusi plus ca nu ma grabesc foarte tare cu atestarea. La fel, daca ai mentionat vopsitoria, daca imi poti recomanda un vopsitor as fi recunoascator in primavara as vrea sa ma apuc de vopsitorie. Singura interventie la interior este plafonul care a fost retapitat cu o culoare asemanatoare (gri), dar nu sunt 100% multumit de ce a facut tapiterul.
          Revin cu poze cand mai avansez sau chiar mai curand iar daca am o nelamurire voi intreba aici.

          Mi-am adus aminte! chiar saptamana asta am schimbat partea de plastic de la grila cu una after market. Cea originala era rupta, nu se mai putea folosi. Nu stiu cat conteaza asta in punctaj, vorbesc doar de plastic, cromul e tot original.


          Toate cele bune!
          R.

          Comment


          • #6
            Salut,

            In primul rand iti propun sa deschizi un topic in rubrica MY CAR - prezentarea masinii.
            Chiar daca e un proiect, vei gasi diversi useri din forum care o sa vina cu sfaturi pretioase.

            Ai deschis mai multe subiecte in postul tau, le iau in masura in care ma duce pe mine capul, succint :

            1) cauta pe google "mercedes benz vin decoder" - introduci seria ta de sasiu si vezi ce dotari ai avut pe masina cand a plecat din fabrica. Daca masina ta a avut jante din aliaj, incearca sa afli ce fel de jante avea masina ta. Posibil cele de 8 gauri, posibil Gullideckel (erau cam cele mai uzitate la acea vreme); Alea trebuie sa le ai pe masina. Cand esti cu masina aproape gata, incearca sa iei legatura cu responsabilul Retromobil local - nu ai jantele de orgine, dar are aceste jante in 8 gauri,, tot MB, care sunt "period ok". Vezi ce zice.
            Daca masina ta nu a avut jante, cauta din tabla, dar barem capacele sa fie cele corecte.

            2) trebuie sa schimbi parbrizul, intrucat seara va fi un cosmar sa mergi cu masina, avand aceste pete albe, sau mici ciobituri. Fix asa era si parbrizul meu, care era cel original al masinii.
            Eu mi-am schimbat parbrizul si crede-ma este o mare-mare diferenta.
            Atentie unde il schimbi, intrucat e masina veche si se pot strica f.multe.

            3) antena hirschman
            - vezi pe OLX - sunt cativa care dezemebreaza W124; eu iti recomand - Gabriel Toth din Targu Mures - 0749.673.324 ; din pacate nu are Antena, dar are f.multe W124 la dezmembrat;
            Cu siguranta, acum sau mai tarziu, o sa ai nevoie de dansul. Memoreaza-i numarul intrucat vei depinde de dansul la un moment dat :-)

            - vezi pe Ebay - sunt chinezarii (pana la 150 lei) si cele originale (de la 400-500 lei in sus); chinezariile nu merita.
            Mi-am luat si eu o chinezarie (efectiv nu am mai avut rabdare sa caut originala) si am reusit s-o rup (sunt f.fragile).

            4) Faruri gasesti la Gabriel (contactul de mai sus); nu-ti lua after-market, o sa-ti para rau. Plus ca se vad de la posta ca nu sunt originale si o sa ai probleme la atestare.

            5) Din pacate, sunt din Iasi, nu pot face recomandari la 500 km distanta ptr electrician, vopsitor.
            Aici trebuie sa ceri recomandari in cercul tau de prieteni. Partea buna este ca la electricitate, W124 nu este avion. Dar tot iti trebuie cineva bun, cu experienta.

            6) NU cred ca o sa ai problema cu grila de radiator sau cu plafonul retapitat.


            Oricum o intorci, te asteapta un drum lung, dar trebuie sa ai rabdare si sa ai grija ce resurse financiare drenezi in acest proiect.
            Fiindca lucrurile (piesele si manopera) nu sunt chiar ieftine.
            Dar o sa ai satisfactia sa ai la final un lucru cu o valoare certa, care se va aprecia si mai mult in timp.

            1963 Simson SR2E
            1990 Mercedes W124 250d
            2001 Mercedes W210 200K
            2005 Mercedes W211 220cdi
            2018 Suzuki Baleno

            Comment

            Working...
            X
            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF