Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Sfat achizitie Mercedes w124 200D

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sfat achizitie Mercedes w124 200D

    Buna la toata lumea, sunt relativ nou inscris pe forum la Mercedes,in acest moment sunt proprietar de Audi benzinar dar as opta pentru un diesel de aceea am o intrebare in legatura cu un mercedes W124 (200D patru viteze) din 1991, as vrea sa stiu cate ceva despre aceste masini si in spesial despre acest tip de motor(motorul de 2000 cmc diesel), masina arata bine, dar are vreo 340.000 de km , stiu ca sunt masini destul de fiabile, ce ziceti daca masina a fost ingrijita corespunzator cam pana la cati km ar "duce" un 200D ?Si cam care ar fii consumul (producatorul da un comsum de 8 litri in oras si 5,3 afara)? O alta intrebare ar fii in legatura cu caroseria, cat de bine a fost protejata impotriva coroziunii din fabrica (w124 are probleme cu rugina)?
    Pretul masinii e undeva pe la 5500euro negociabil, merita un astfel de pret un W124 ?
    O sa atasez o poza sa va face-ti o ideee despre cum arata masina.

    Va multumesc anticipat! O zi buna
    Attached Files

  • #2
    Daca masina a fost ingrijita corespunzator, poate sa te tina si 1milon de km, asta depinde si de cum o s-o conduci/ingrijesti. In ograda familiei avem din 1992 un 190D, motor 2000cmc care are acum peste 550000km si consuma tot ca in prima zi (tot cam 5,0-5,5 la 100km/h in afara si pana in 8 in oras) iar consumul la ulei e foarte mic, (adica nu sunt nevoit sa completez cu ulei intre schimburi la 10.000km).
    Last edited by mihnote; 10-31-2007, 12:36 PM.

    Comment


    • #3
      masina arata super. cit cere pe ea?

      mare atentie la prinderea puntii spate de caroserie.are acolo un punct sensibil unde rugineste de obicei. trebuie un foarte bun meserias sa-l refaca, altfel nu mai reglezi directia niciodata.
      Last edited by doktor4carz; 10-31-2007, 13:14 PM.

      Comment


      • #4
        Originally posted by cosminsaviuc View Post
        masina arata super. cit cere pe ea?
        asa cum am scris mai sus cere 5500 euro neg. Multumesc pentru raspuns.

        multumesc pentru raspunsuri mai astept si alte pareri, orice sfat in legatura cu acest tip de masina e binevenit , inca o completare masina nu are prea multe dotari doar ABS, inchidere centralizata, oglinzi electrice, alarma. NU are geamuri electrice, ASR, ESP, airbag-uri...... e destul de "saraca in dotari" , apropo cam cat sunt de rezintente in caz de accident (asa preventiv, Doamne fereste de vreunul).
        Multumesc inca odata pentru raspunsuri !
        Last edited by doktor4carz; 10-31-2007, 13:15 PM.

        Comment


        • #5
          sint f rezistente la accidente si socuri. poti merge cu ea pe aratura si nu simti nimic.

          Comment


          • #6
            Ca sa faca 5 mii jumate, apai trebuie sa fie in stare buna. Scoate-o la o proba, vezi cum merge, daca scoate fum, pe unde, daca troncane, daca da sa zboare de pe strada... Deh, detalii d-astea sordide, valabile pentru orice mashina...
            Cel mai recomandat e sa gaseshti un nene pe acolo care sa shtie cu ce se maninca mashinile astea. Si care sa te ajute la fatza locului. Asta ca sa nu dai 5 miare pe vreo tzeapa. Daca suna bine shi mishca bine din start, nu ai de ce sa itzi faci griji. Sint mashini fiabile si rezista destul de bine la tot felul de chestii.
            Daca ai scos-o deja la o proba, pai lumineaza-ne...

            Comment


            • #7
              sal

              da are dreptate Dok scoate-o la probe oricum in poze arata bine ,ar cam trebui s-o ridici pe un elevator sa arunci un ochi sub ea mai ales partea din spate acolo sunt problemele , crapa caroseria si deformeaza unghiul de cadere al rotilor, pe mine m-a chinuit un 124 cateva zile de reparatie si nici nu poti sa pui autogen pe ea din cauza ca e dat cu un antifon special care ia foc repede dar nu e de nerezolvat iti urez succes.

              Comment


              • #8
                Thank's Doc pentru sfaturi, azi o sa iau legatura cu tipul (pana acuma a fost la stadiu de schimb de email-uri, am zis sa cer odata parerea unor impatimiti ai marcii Mercedes ) si incerc sa stabilesc o intalnire cu el sa vad masina, in ce stare este si ce poate, sunt de acord cu tine pentru 5500 euro ar trebui sa fie in stare buna, o sa va tin la curent cu ceea ce am rezolvat
                O dupa masa placuta

                Comment


                • #9
                  Dupa cite vad, esti inginer mecanic, deci ceva ar trebui sa stapineshti. Daca erai bucatar, era o mica problema...
                  Identifica orice galagie nelalocul ei, si mai vedem...

                  Comment


                  • #10
                    Salut!
                    Am avut cu putin timp in urma si eu dileme de genul asta: pret, dotari, rezistentza, fiabilitate, andurantza etc.
                    Daca vrei arunca o privire pe topicul W124 Full Options din 1994.
                    S-ar putea sa gasesti niste raspunsuri acolo.
                    Eu sunt proprietarul celei negre din acel topic.
                    Mai arunca o privire pe Bursa si vezi ce preturi se cer si pe ce masini cum arata ce dotari etc.

                    Ca sa-ti faci o parere despre rezistentza la accidente sa-ti povestesc o intamplare cu un W124 si un Matiz.
                    Cand eram sofer pe Taxi aveam un W124 din 1986 care mergea f bine si era f bine intretinut.
                    Intr-o zi era cam pe inserat era toamna si ploua incet.Circulam prin Sibiu si ma indreptam spre un semafor care era verde.Mergeam destul de lansat aveam peste 60 km/ora.In ultima clipa aproape se schimba semaforul pe galben.
                    Trantesc piciorul pe frana si reusesc sa ma opresc in drept cu semaforul fara sa patrund in intersectie, cand ce sa vezi...din spate circula si mai lansat decat mine un matiz de HD nou nout.Soferul din matiz era sigur ca o sa trec pe galben si a apucat sa franeze decat in ultima clipa.Rezultatul ... :S-a implantat matizul in mine ma impins un metru in fata.Cand m-am dat jos sa vad ce s-a intamplat m-am uitat ca tot omul la masina mea.Am avut putin crapat chitul de pe "fusta" dintre stopuri probabil mai fusese lovita si de aia.In rest nimic nu am avut nici macar nu s-a deranjat capota care se inchidea si deschidea f bine dupa accident.Matizul in schimb avea bara infundata in interior radiatorul probabil fisurat capota sarita farurile intoarse unul cu fata la celalalt si ce sa zic era destul de tare avariata.Si tot el cu tupeu la mine ca de ce nu am trecut.
                    Asta asa ca sa-ti faci o parere despre tabla.
                    Crede-ma ca daca este intretinuta bine este un adevarat tanc W124.Nu chiar ca Cobra dar oricum este o masina foarte buna care cu toate ca este prototip din 1986 are aspect de masina moderna.
                    Succes la cumparaturi!
                    Mercedes-ul e o stare de spirit!

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by doktor4carz View Post
                      Dupa cite vad, esti inginer mecanic, deci ceva ar trebui sa stapineshti. Daca erai bucatar, era o mica problema...
                      Identifica orice galagie nelalocul ei, si mai vedem...
                      da sunt inginer mecanic , am terminat Mecatronica in CJ (mecanica+electronica+informatica= din toate cate un pic....sau nimic ) pana acuma am avut dea face doar cu motoare pe benzina, de dieseluri habar nu stiu ce ar trebui sa verific la un diesel, la multe dieseluri am vazut un fum negru la pornire asta nu stiu cat de normal este ma gandesc ca provine datorita arderii incomplete de motorina..., ieri mi-a trimis omul un nou email si a scris urmatoarele "Buna,
                      la bord arata 350000de km dar anul trecut a fost schimbat in motor tot si numai lucruri noi si originale a fost bagat in motor.rugina nu cred k gasiti pe masina,nici unde.vopseaua nu-i originala,fostul proprietar a vopsit,dar a fost vopsit la unul din cele mai bune ateliere din judet,cum am auzit peste 1000de euro a platit pentru vopsire.exact nu stiu din ce ani ii din tara,dar in romania eu sunt al II-lea proprietar.la revedere"..............scuzati dezacordurile propriterul e maghiar, asa se explica deficientele in exprimare,
                      As dori sa va intreb in legatura cu schimbatul in motor, o sa mai mearga masina aia la fel sau nu?, totusi mie mi se pare un pic ciudat ca a trebuit facut motorul inainte de 350k fiind si diesel, sincer la audi-lu meu care are vreo 200k si merge perfect fara consum de ulei, .....in fine, am vorbit ieri cu proprietarul si Duminca o sa merg sa vad masina .
                      Multumesc mult tuturor pentru sfaturi, sunteti foarte "activi" toti forumistii de pe Mercedes, sincer nu ma asteptam sa primesc atatea raspunsuri in timp asa de scurt , Thank's again! O zi buna tuturor.

                      Ma atasez o poza cu interiorul, stiu ca husele arata oribil..... ,una din fata si una din spate, la poza din spate mi se pare mie sau se vede ca ar iesi ceva fum , o intrebare daca scoate fum negru de ce ar fii cauzat, de unde provine ?
                      Thank's!
                      Attached Files
                      Last edited by doktor4carz; 11-01-2007, 11:10 AM.

                      Comment


                      • #12
                        Fumul la pornire nu se pune, orice dizel face treaba asta. O scotzi pe strada, la o tura, si daca scoate fum negru la ralanti sau in ture constante trebuie umblat la pompa sau injectoare. Mai scot ele fum, ca is dizele, da-le dracu, dar nu ca la vadu lat... Atita timp cit la cald, la ralanti, fumul nu e vizibil, e bine. La o repriza brusca, adica din ralanti pedala pin la fund, trebuie sa iasa o idee de negru. Dar atit.
                        Daca n-a precizat ce s-a schimbat in motor, nu avem de unde shti... Unii duc mashina la schimb de consumabile, constata ca merge mai bine si zic shi ei mai departe ca s-au schimbat diverse chestii prin motor. Cu piese originale. Iar lumea ajunge la concluzia ca omu shi-a facut motorul...
                        I-o fi schimbat distributzia, adica lantz, patine, contrapatine, cirnatzi lebarvurshti shi ce-o mai fi pe acolo. Ca astea ca 3 sute rezista. Mai shtii...

                        Originally posted by Noizzz View Post
                        da sunt inginer mecanic , am terminat Mecatronica in CJ (mecanica+electronica+informatica= din toate cate un pic....sau nimic )
                        Mecatronica ? Bahhhh... Adicatelea un soi de strutzocamila...
                        Last edited by doktor4carz; 11-01-2007, 11:39 AM.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by MARIUS B View Post
                          Salut!
                          Am avut cu putin timp in urma si eu dileme de genul asta: pret, dotari, rezistentza, fiabilitate, andurantza etc.
                          Daca vrei arunca o privire pe topicul W124 Full Options din 1994.
                          S-ar putea sa gasesti niste raspunsuri acolo.
                          Eu sunt proprietarul celei negre din acel topic.
                          Mai arunca o privire pe Bursa si vezi ce preturi se cer si pe ce masini cum arata ce dotari etc.

                          Ca sa-ti faci o parere despre rezistentza la accidente sa-ti povestesc o intamplare cu un W124 si un Matiz.
                          Cand eram sofer pe Taxi aveam un W124 din 1986 care mergea f bine si era f bine intretinut.
                          Intr-o zi era cam pe inserat era toamna si ploua incet.Circulam prin Sibiu si ma indreptam spre un semafor care era verde.Mergeam destul de lansat aveam peste 60 km/ora.In ultima clipa aproape se schimba semaforul pe galben.
                          Trantesc piciorul pe frana si reusesc sa ma opresc in drept cu semaforul fara sa patrund in intersectie, cand ce sa vezi...din spate circula si mai lansat decat mine un matiz de HD nou nout.Soferul din matiz era sigur ca o sa trec pe galben si a apucat sa franeze decat in ultima clipa.Rezultatul ... :S-a implantat matizul in mine ma impins un metru in fata.Cand m-am dat jos sa vad ce s-a intamplat m-am uitat ca tot omul la masina mea.Am avut putin crapat chitul de pe "fusta" dintre stopuri probabil mai fusese lovita si de aia.In rest nimic nu am avut nici macar nu s-a deranjat capota care se inchidea si deschidea f bine dupa accident.Matizul in schimb avea bara infundata in interior radiatorul probabil fisurat capota sarita farurile intoarse unul cu fata la celalalt si ce sa zic era destul de tare avariata.Si tot el cu tupeu la mine ca de ce nu am trecut.
                          Asta asa ca sa-ti faci o parere despre tabla.
                          Crede-ma ca daca este intretinuta bine este un adevarat tanc W124.Nu chiar ca Cobra dar oricum este o masina foarte buna care cu toate ca este prototip din 1986 are aspect de masina moderna.
                          Succes la cumparaturi!
                          Superb Mercedesul tau am aruncat un ochi la bursa auto si in topicul deshis de tine, mersi petru informatii / sfaturi,

                          Thank's Dok , sunt sigur ca sfaturile tale si ale celorlalti de pe forum o sa-mi fie de folos ca sa evaluez Duminica masina cat mai obiectiv oricum nu o sa fiu singur , vine cu mine si cumnatul meu ..... cu cat o sa fie mai multi ochi cu atat o sa vedem "mai multe + uri si - uri" la masina .

                          Bye.
                          Last edited by doktor4carz; 11-01-2007, 11:44 AM.

                          Comment


                          • #14
                            Mercedesul a fost este si va fii o masina foarte rezistenta,de fiabilitate nu are rost sa mai vorbim!!taicamiu are w124,200D,la luat din Germania aproape de nou,asta fiind prin 89 si stii cati Km are cu el?960000 chiar reali,nu s-au schimbat la ea decat filtre,uleiuri,cauciucuri si niste bucsi pe fata,placute si cam atat!masina merge fara probleme cat arata in bord!eu la fel mi-am luat tot w124,200D,am bagat ceva bani sa-l aduc undeva sus de tot,dar nu mai am probleme.Deci sfatul meu ar fii:Cumpara-ti w124 si nu o sa iti para rau de acest pas facut,chiar daca mai investesti cate ceva!

                            Comment


                            • #15
                              230E Best in Test

                              W124 este cu adevarat o masina pe care te poti bizuii. Eu unul prefer benzinarul, in special 230E, si neaparat: Automatic, ABS, ASR, AC, este super ieftin de intretinut, nu are electronica la motor, piese pe toate gardurile noi si SH, nemtii spun ca are cel mai bun raport putere/greutate/consum/fiabilitate. Dar daca ai bani de intretinut diesel, te pot sfatui sa fie 250D sau 300D, nu mai mic si nu TurboDiesel. Inca ceva, nu am incredere in "masinile" pe care au fost montate volane sport.
                              Daca vrei sa vezi ce poate un W124 230E priveste cele 4 filmulete cu terorizarea unei asemenea bijuteri ;
                              Part 1. http://www.youtube.com/watch?v=XXhq39Sjcao
                              Part 2. http://www.youtube.com/watch?v=lEoBfTJz3II
                              Part 3. http://www.youtube.com/watch?v=XHT0xmUDvBU
                              Part 4. http://www.youtube.com/watch?v=o7s4dNga94I
                              .. ________ ..
                              o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
                              (Oo\==/oO)
                              ..U...............U.
                              Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
                              http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF