Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Nebunia mea... sfat

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nebunia mea... sfat

    Salutare comunitate sunt nou pe aici si am sa va prezint dacia mea =))
    Am o dacia 1410 break din 2004 cu modificari , shasiu solid sudate bare la shasiu pt sustinere, si un motor de 300d mercedes....


    Masina merge extraordinar de bine consum 6 litri in oras si 4.8 afara.
    Pot sa ii pun rulota la MertaDacia mea ? motorul are 110 CP si vreau sa ii pun o astfel de rulota... https://www.google.ro/search?q=w124+...ml%3B640%3B480 Suna cam nebunesc dar la fel de nebunesc a fost cand am pus 300d pe dacie
    Ps. modelul daciei e asta https://www.google.ro/search?q=w124+...l%3B1024%3B768
    Poate trage motorul atat ?

    Multumesc si sper sa nu va speriati de nebuniile mele am 19 ani =))

  • #2
    Sunt curios de niste poze cu masina daca poti. Cu tractiunea cum ai facut?

    Comment


    • #3
      Pentru tractiune se poate lua puntea de la Daciile Papuc cu tractiune spate si adapta pe break... Dacie cu sasiu eu inca nu am vazut.

      Se mai poate adapta cutia de break pe motorul de Benz, ceea ce ma indoiesc ca s-a intamplat cu aia 19 ani... Dar nu e imposibil, binenteles, doar foarte improbabil.


      Sau poate discutam doar SF-uri...



      Dragos
      Last edited by Heavy D.; 03-11-2014, 11:40 AM.

      Comment


      • #4
        Un motor de 2.4 diesel aspirat, T5, a tras din germania pana in Ct o rulota de 7m.Mai greu a fost cu vizibilitatea in oglinzile laterale si la deal.
        Excluzand ideea SF-ului, ai aderenta pe rotile motoare??
        Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
        https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

        Comment


        • #5
          La ce consumuri utopice a dat baietelul de 18 ani, mi-e foarte greu sa cred ca exista asa ceva . Si eu visam cu ochii deschisi la varsta aia...

          Comment


          • #6
            Vreau și eu poze, până atunci nu mă pronunț ! Nici eu nu zic că e imposibil (și dacă chiar există, nefotoșopat, atunci eu dau nota *10 din start, numai pt. ideea nebună), dar eu am dubii de la început vis-a-vis de spațiul oferit de compartimentul motor al Daciei vs. gabaritul cu care se mândrește agregatul șaseînlinie TD + cutia. La Fricike (W201) al meu am tot 6L (cu AC !), dar nu mai poți băga lera între motor și caroserie ...
            Lord W126 500SE -> 2.5D
            Lady W123 230C -> 240D
            W124 -> 200D
            W208 CLK200 -> 2.0

            W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
            Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
            Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

            Comment


            • #7
              sal stiu si eu cam cit ocupa un motor de 300d nu e nimic rau sa pui un motor mare pe dacie chiar dk montezi schimbatorul de viteze pe chiulasa si cind faci schimbul de ulei nu te mai dai jos din masina dar intrebarea mea e cum a rezolvat-o cu vibratiile si dk nu-i o gluma a unui pusti de 19 ani si chestia e reala nu pot sa zic decit jos palaria / vio

              Comment


              • #8
                Buna seara !


                @vio73


                Considerand ca deja ai incalcat vreo patru reguli necesare activarii pe acest forum, inainte de a ti se intrerupe activitatea, iti mai dau eu una-doua vesti:

                Motorul de sase cilindri in linie este cel mai echilibrat motor cu ardere interna montat pe un autovehicul de pe planeta noastra, indiferent ca e vorba de un benzinar sau de un diesel sau daca vine de la Mercedes sau de la Fairbanks. Dupa el vine parca arhitectura V12 la 60 de grade si dupa aia nu mai conteaza...

                Ca atare, cu referire la cazul nostru, un OM603 sau un OM606 vor vibra infinit mai putin decat aberatia aia de 1.9 de la Renault, care a mai fost de gasit de Dacia Papuc.

                Iar cu talent si rabdare poti face sa intre orice in orice (fara a gandi pervers...), mai ales daca ai la indemana un flex si un MIG. Stiu caz de V6 de 3.0 (de pe ceva Alfa Romeo parca) montat pe un Suzuki Samurai...



                Dragos

                Comment

                Working...
                X
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF