Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Sfaturi motorizare Mercedes W124

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sfaturi motorizare Mercedes W124

    As vrea sa-mi spuneti, parerea voastra in legatura cu cea mai buna motorizare ,pe care as putea s-o aleg la un W124 93-95. As vrea sa fie cat de cat puternica, dar sa fie consumul ,asigurarea si impozitul acceptabile. Eu ma gandeam la un 200 E (136 ps) sau 220 E(150ps).
    fan...w124

  • #2
    Eu as alege :
    Mercedes E220 (W124)
    Fabricatie: 09.92 - 06.95
    Motor: M111.960
    Cilindree: 2199 cmc
    Putere: 110KW / 150PS la 5500 rpm
    Cuplu: 210 Nm la 4000 rpm
    Cilindrii: 4 Linie
    Ventile (supape): 16
    .. ________ ..
    o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
    (Oo\==/oO)
    ..U...............U.
    Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
    http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

    Comment


    • #3
      Vrei sa nu ai batai de cap,ia-ti DIESEL!
      Ce pot sa iti spun eu : intre 2,5 si 3,0 nu exista diferenta la consum!(toate iau 7 afara si 9 -10 oras),iar ala de 2,0 care consuma ceva mai putin nu ti-l recomand.
      Cat despre benzinare...nu ma bag...

      Comment


      • #4
        Dupa ce am trecut pe cutie manuala .... 300D este minunat. Nu am crezut ca dieselul are asa demaraj.

        Comment


        • #5
          Părerea mea este că un 2,5D este extraordinar de bun ai un impozit de 400 ron o asig de 500 ron iar consumul in afara este mic chiar surprinzator de mic pentru un motor de 2500cmc al meu de ex consuma 6l/100km extraurban iar un consum urban nu poti sti sigur niciodata pentru ca poate sa consume și 7,8,9,10 in functie de oras si de trafic

          Comment


          • #6
            2,5 dsigur diesel.Consum e la fel ca la 200 diesel dar performante net superioare.Si 2,3 benzina se merita dar...depinde de noroc.poate gasesti 2,5 turbodiesel

            Comment


            • #7
              Motoarele mercedes consuma mai ales functie de numarul de clindri si mai putin functie de capacitatea lor.Un 220 benzina consuma cam cat un 200 dar are ceva cai in plus ,e alegerea cea mai buna la benzinar.Cat despre diesel,pt mine mercedesul diesel inainte de epoca commonrail nu este o masina care sa ma atraga.Dar daca e musai sa alegi asa ceva un turbo-diesel este de dorit,pt ca are acelasi consuma sau o idee mai mic decat motorul aspirat de aceeasi capacitate dar putere o droaie mai multa.Deci cam 250TD este alegerea optima in cazul dieselului.
              MÃREAȚA COBRA

              Comment


              • #8
                Eu, sincer, ma gandeam la un 200 E, pentru ca motorul ala a fost folosit la mai multe generatii de mercedes (94 ->) si ma gandesc ca-i mai strong,plus ca se incadreaza la "pana in 2000 cm3" ( deci taxe mai mici ). Pe gaz oare cum se simte un 200 E?
                fan...w124

                Comment


                • #9
                  pff... gaz... sunt impotriva gaz`ului pe mertz ... mai bine asculta`i pe colegi si ia`ti un 250 turbo diesel !!! merge de nu`ti vine sa crezi si e si f rezistent!!!

                  Comment


                  • #10
                    Impozitul pt 2200 cmc este de asemenea f mic.Pt 1998 cmc dai 600 de mii pt 2200 cmc dai vreo 1 milion si 300 de mii.Insa sa ai acelasi consum dar cu 14 cp in plus ca crede-ma se simt.mezzo are un asemenea exemplar si desi are vreo 400 000 de km fuge de mananca pamantul si merge brici.
                    MÃREAȚA COBRA

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by ionutz_ng View Post
                      Impozitul pt 2200 cmc este de asemenea f mic.Pt 1998 cmc dai 600 de mii pt 2200 cmc dai vreo 1 milion si 300 de mii.Insa sa ai acelasi consum dar cu 14 cp in plus ca crede-ma se simt.mezzo are un asemenea exemplar si desi are vreo 400 000 de km fuge de mananca pamantul si merge brici.
                      In ce sat se intampla acest lucru??? Sau mai bine zis pe ce planeta??

                      Eu la 1.9 TDI am platit 150 lei iar la 2200 cm3 dai minim 400 lei. Daca nu chiar 450...

                      Nu e o diferenta mare dar e aproape de 3 ori mai mult.

                      Anyhow, si eu caut un W124 200E sau 220E chiar si in varianta coupe. Insa nu as da mai mult de 5000€ in Germania pe un exemplar '94-'95.

                      Nu as recomanda diesel pe W124 (nu in Romania) sunt Euro1 si la noi ai sanse sa-ti dea NonEuro.

                      In plus, ma astept ca impozitarea sa se faca in viitor pe grad de poluare deci nu as alege decat ceva Euro2. Ceea ce la W124 Diesel nu a fost.
                      Last edited by Diesel; 07-23-2008, 15:29 PM.

                      Comment


                      • #12
                        Din cate stiam eu w124 din 94-95 motoarele 250 D si TD si 300 D TD indeplinesc normal euro 2 .

                        Comment


                        • #13
                          Hmmm...pai fiecare stia cate ceva...dar chestiunea s-a mai discutat... W124 diesel Euro2 de la mama lui (fabrica) nu s-a comercializat.

                          Comment


                          • #14
                            Greseala mea atunci

                            Comment


                            • #15
                              Si eu as vrea un w124 250D turbo, dar cum a zis si colegu Diesel este non-euro si eu as vrea un euro II.
                              fan...w124

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF