Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Ulei Gatit (combustibil)

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ulei Gatit (combustibil)

    Salutt...cine ma poate ajuta cu o "chestie" vreau sa iau ulei ars de bucatarie(restaurante,fast-food,uri etc) detin un w124 250 D si merge perfect in combinatie cu motorina...deci?! un mic ajutor Fac cinste !
    imi cand ma dau cu MB

  • #2
    Am revenit..observ ca nu a raspuns nimeni video aici > http://www.youtube.com/watch?v=xWRw8RV6Y9o
    imi cand ma dau cu MB

    Comment


    • #3
      Originally posted by Rarressh View Post
      Am revenit..observ ca nu a raspuns nimeni video aici > http://www.youtube.com/watch?v=xWRw8RV6Y9o
      Daca ai ulei de gatit ars in cantitati mari poti sa iti cumperi o instalatie pentru prelucrarea uleiului in biodiesel ... Aici gasesti un tip pe forum care vinde asa ceva http://www.clubmercedes.ro/vand-inst...ti-t16554.html
      Cu S-ul nu te pui.

      Comment


      • #4
        Salut! Eu merg cu ulei de gatit pe w124 2.5 turbo diesel.Masina merge impecabil,iar uleiul din motor la schimburi este la fel de vascos.Singura diferenta fata de motorina este ca pe ulei scade puterea motorului si trebuie adoptat un regim mai "turat".
        Mercedes Benz W124 250 Turbo Diesel
        Mercedes Benz 190E din 1983.-Fosta

        Comment


        • #5
          Confirm, si eu am mers cu ulei de floarea soarelui luat din supermarket si masina merge absolut perfect, injectia e mult mai silentioasa. Si uleiul e si mai ieftin decat motorina...

          Comment


          • #6
            Eu am
            -un rezervor suplimentar in portbagaj de 80 l pt ulei vegetal, pompa ajutatoare de ulei scufundata in rezervor, serpentina pentru incalzirea rezervorului prin care e deviat sistemul de racire al motorului,
            - filtru separat de ulei cu serpentina de incalzire prin care e deviata lichidul de racire
            - incalzitor final al uleiului inainte de injectie, circuitul de racire deviat prin piesa asta
            - 2 electro valve cu 2 cai pentru a face selectia din masina
            - senzor de temperatura al uleiului inainte de injectie
            - senzor de nivel in rezervor
            -instalatie de pefiltrare a uleiului cu filtre succesive 100/20/5 microni.
            Vrea sa mai pun:
            - incalzitoare eletrice termostatate la 150 grade pe conductele injectoarelor
            - senzori de temperatura in rezervor
            - teava in teava pentru o mai buna curgere iarna din rezervor si evitarea gelificarii

            Tot secretul e sa:
            - ridici cat mai mult temperatura uleiului la injectie, nu merge pe amestec. Motorina si uleiul nu se amesteca. In timp se separa si daca pornesti pe ulei, apar depuneri in timp in cilindrii, injectoare infundate, uleiul fiind mult mai vascos
            - filtrare cat mai buna a uleiului- filtrele din comert au cam 10-20 microni
            - fierbere a uleiului pt eliminarea apei.Apa strica injectoarele pistoanele, camasile cilindrilor

            Eu merg cam 95% pe ulei vegetal, motorina o folosesc doar la pornire pana temperatura uleiulu ajunge la 80grade si inainte de oprire ca sa nu ramana ulei in pompa de injectie.

            Daca vrei mai multe detalii...let me know

            Comment


            • #7
              Uleiul folosit necesita mai multe filtre pentru eliminarea impuritatilor.
              Folosesc ulei curat , cumparat de la supermarket . De 6 luni merge foarte bine . Nu folosesc altceva ...filtre sau chestii pentru incalzirea uleiului . Nu contest ca nu sint bune, dar sint greu de realizat si procedura-mi pare complicata .
              Daca se strica motorul cumpar altul ...si gata . E mai simplu decit atitea complicatii . Doar nu e W 211 , e un amarit de W 124 sau 123 sau 115 ,cu injectie simpla , fara catalizatoare , calculatoare sau alte complicaciuni !
              Iarna folosesc motorina , iar vara ulei . Masina nu-i de colectie, nu-i de retromobil , asa ca o omologare de motor e 150 lei , iar motorul vreo 200 euro. Nu am pretentia sa ma tina o viata , si nici nu-i impecabila . Daca era impecabila , vedea doar motorina aditivata de la OMV .
              Costuri mici...economii...kilometri multi ...asta-i esenta .

              Comment


              • #8
                Nu pot decat sa te felicit, e f tare sa iti reduci costurile cu transportul. Eu pt asa ceva mi-am luat w124 si toata modificarea asta e si un fel de hobby. Eu folosesc ulei ars pt ca il iau gratis si instalatia de filtrarea m-a costat vreo 3-4 mil si am facut-o eu si filtreaza mai bine decat orice filtru de masina poate si cum zici tu...costurile salvate acopera costul unui motor daca se strica
                Last edited by Zeus; 08-28-2013, 09:24 AM.

                Comment

                Working...
                X
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF