Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme cu servodirectia

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme cu servodirectia

    De ceva timp servodirectia merge mai greu,la un moment dat a,,ingenunchiat"si motorul. Daca stie cineva sau a avut acceasi problema, HELP!!!!!!!

  • #2
    Banuiesc ca pompa isi traieste ultimele clipe.Da jos cureaua si vezi cum se invarte la mana.Daca merge volanul mai greu inseamna ca pompa nu mai face destula presiune!Cred ca trebuie sa iei alta noua sau sh!Multa bafta cu rezolvarea problemei!Sarbatori fericite!
    W124 E220 din 95

    Comment


    • #3
      Poate uleiul ii trecut de amiaz si se poate si de la asta.Poti sa incerci sa schimbi uleiul.Cel mai bun ulei care ii si la camioane MB este Mobil ATF 220

      Comment


      • #4
        filtru servo

        Salut.daca schimbi uleiul schimba si filtrul de ulei hidraulic,este pe fundul vasului de ulei.Acest filtru este cel mai neglijat filtru de la 124,poate nu a fost schimbat niciodata de cand este masina in Romania.

        Comment


        • #5
          o sa incetc dupa sarbatori sa o schimb cu totul,si apoi va anunt multumesc pentru informatii,daca nu ma insel se demonteaza prima data fulia si apoi pompa?Dar pe urma se aeriseste pe undeva?!

          Comment


          • #6
            Servo-chestii...

            Buna seara !


            Pentru demontarea pompei de servo:

            - se slabeste cureaua de antrenare a agregatelor si se scoate de pe fulie.
            - se demonteaza cele doua (sau trei-cinci furtune, ca pompele sunt de mai multe feluri), preferabil fara sa imprastii prea mult lichid.
            - se demonteaza cele doua suruburi tin ansamblul pompei de chiulasa.

            Fulia nu este necesar a se demonta decat in cazul in care ti-ai organizat o alta pompa (noua, eventual), care a venit fara asa ceva.

            Aerisirea sistemului de directie se face dupa remontarea integrala a celor necesare (inclusiv cureaua agregatelor, binenteles...) si completarea la nivel cu ATF (apoi se monteaza si capacul peste vas si se strange corect) pur si simplu pornind motorul si facand cateva miscari de volan maxim stanga-maxim dreapta.

            Binenteles ca nivelul in vasul pompei va scadea putin, si va trebui completat pana la nivelul gradat "max".


            Enjoy si sarbatori fericite !


            Dragos

            Comment


            • #7
              Va multumesc foarte frumos informatiile mi-au fost de mare ajutor .sarbatori fericite si la multi ani?

              Comment


              • #8
                Originally posted by iulius132 View Post
                Va multumesc foarte frumos informatiile mi-au fost de mare ajutor .sarbatori fericite si la multi ani?
                Posteaza mai atent te rog.

                https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                Comment

                Working...
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF