Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Se poate "upgrada" un 250d in 250TD?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Se poate "upgrada" un 250d in 250TD?

    Am un mercedes w124 din 1993 250d, 66kw, si ma gandeam daca este posibila cumva varianta sa transform motorul in 250td.Ma intereseaza orice aspect al acestei probleme:costuri, piese, legislatie.

    Multumesc

  • #2
    Nu se poate. S-a mai discutat. Costa mai mult decat daca ai cumparat un motor gata TD
    `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

    now - bicicleta !

    0744 239 949

    WEB
    http://garajautodiag.blogspot.com

    Comment


    • #3
      Poti studia problema si folosind google.Pe blocul simplu aspirat iti lipsesc doar sprituitoarele de ulei pentru pistoane dar care se pot adapta(asta pe blocul chel vorbind).Restul poti lua din blocul turbo(interne+pompa de ulei+etc).Aceasta adaptare D to TD e buna daca vrei sa pastrezi seriile si toate cele.Eu personal as cauta un 250TD de 150cp(w202 sau w210) si daca as face transformarea as pune si segmenti noi pentru siguranta si eventual cuzineti.Gasesti multe lucruri pe benzworld si alte forum-uri internationale.S-au mai discutat astea.Si pe langa asta as studia si twin power turbo de la bmw diesel sau mercedes ultima generatie cdi(220 si 250cdi).E mult mai echitabil sa incerci si un twin turbo pe om602 chiar daca implica alte costuri.Problema cade daca nu ai cunostinte de mecanica medii.
      Last edited by razor; 11-01-2011, 10:07 AM.

      Comment


      • #4
        Originally posted by Bugg View Post
        Am un mercedes w124 din 1993 250d, 66kw, si ma gandeam daca este posibila cumva varianta sa transform motorul in 250td.Ma intereseaza orice aspect al acestei probleme:costuri, piese, legislatie.

        Multumesc
        Se poate face conversia fara probleme...si nu e chiar greu

        Comment


        • #5
          Originally posted by Bugg View Post
          Am un mercedes w124 din 1993 250d, 66kw, si ma gandeam daca este posibila cumva varianta sa transform motorul in 250td.Ma intereseaza orice aspect al acestei probleme:costuri, piese, legislatie.

          Multumesc
          asta vreau sa fac si eu la vara...din cate stiu..se poate...ramane de vazut
          imi cand ma dau cu MB

          Comment


          • #6
            Aici este un 300D aspirant de 136cp si tipu i-a facut un mic upgrade http://www.youtube.com/watch?v=SdUeR...ure=plpp_video
            Cu S-ul nu te pui.

            Comment


            • #7
              V-aş ruga frumos să-mi explicaţi şi mie cum se face, şi de unde se procură piesele. Şi pe mine m-ar tenta un upgrade la al meu 2.5D ... ceva de genu cum e mai sus, dar eu am înţeles că dacă vrei turbo, practic schimbi totul, inclusiv blocul. Greşesc ? Dacă, în schimb, nu e de umblat la pistoane, etc., cum va rezista ?
              Lord W126 500SE -> 2.5D
              Lady W123 230C -> 240D
              W124 -> 200D
              W208 CLK200 -> 2.0

              W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
              Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
              Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

              Comment


              • #8
                Salut,
                Uite am un coleg care face upgrade-ul asta la un fiat doblo de 1,4 la 1,4 turbo...
                Ideea e astfel...a luat una bucata turbo de loganete penal...
                dupa care un wastegate ca sa protejeze manzocaria si una bucata boostcontrol-er tot ca sa vada cum se coporta si sa nu dea borsul pe nas la bietu motor.
                Dupa care a mai luat cateva furtune de intercooler si un intercooler marca vitan-land. La asta a mai adaugat un furtun de retur ulei si un buson scurgere la baia de ulei ca sa aiba pe unde sa intoarca uleiul de la turbo si acum sta uleaca pe ganduri sa vada de unde ia uleiul cu presiune pentru ungerea lagarelor de la Turbo + modificat traseu tobe dar nu mare combinatie doar trebuie intercalata turbina
                Si cam la asta se rezuma tot, e adevarat nu o sa-i dea mega putere insa e suficient sa sari totusi de la 80 la 120 cp.
                Si la tine tot cam 30-40 cp ar trebui sa apara in plus prin fortarea evacuarii gazeolor dar e cred mult mai bine pentru camionul 126 si de la 90 sau 94 cp la 120-125 cp sau 130-136 ajungi la puterea pe care o avea disponibila modelul W126 350sdl sau 300 sdl ce se misca destul de onorabil.
                Drept urmare Succesuri!
                Ex. W126 '83 380SE (300D cobra) saraca era de-a dreptul impaiata
                Ex. W126 '91 500SE automat( 300D w124-92-94) macinata de imense furii interioare si rugina in aceeasi masura.
                W126 '86 300SE automat (Reborn)
                W124 '92 250TD soon on the road

                Comment


                • #9
                  Din câte știu eu, motoare aspirate au compresia mai mare decât cele cu turbo. Când se face conversia la turbo trebuie redusã compresia astfel riscați sã aparã detonații aiurea și sã distrugeți blocul. Asta înseamnã cã aveți de modificat arborele, pistoanele sau chiulasa pentru a micșora compresia, sau sã micșorați mult presiunea de turbo. Pentru a obține un rezultat bun dupã un astfel de upgrade e foarte mult de muncã și cu greu veți obține puterea și fiabilitatea aceluiași motor cu turbo construit de fabricã.

                  Cred cã e mult mai simplu sã schimbați motorul cu unul care are turbo. Un articol fain, în englezã, despre upgrade-ul la turbo îl gãsiți aici (din pãcate pentru cei care nu se descurcã cu engleza, google translate dã o traduce în românã dezastruasã).
                  ...

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF