Buna tuturor.
Dupa diferite schimburi de masini (de la Dacia batrineasca,trecut prin Renaul si culminind cu WV), au mai fost Cielo, Ford, Caliber etc....m-am decis W124 sa fie.
Si vorba unui prieten "Cind te pui intr-un Mecerdez aproape ca nu mai poti face comparatie cu alta masina". Am condus si C 200 (2002) si noul E Klasse (2010), insa al meu parca e mai frumos, mai desptept si mai cool.
Acuma lasind toate laudele la o parte sa trec la partea care ma doare cel mai mult.
1. Am remarcat dupa achizitie (apropo am un W 124 recarosat, proprierul imi zicea ca la luat la vreo 600 de mii si a mai facut vreo 300 de mii cu el), care este foarte zgomotos si puturos. La rece porneste ok, fara probleme insa chiar face galagie. Cineva imi spunea ca e ok. In mers sunetul motorului hai sa zic ca e in limitele bunului simt (nu ma dereanjeaza foarte tare). Totusi, am sesizat ca nu trage. Unii imi spun, schimba injectoarele, altii sa umblu la pompa de motorina. Astept pareri
2. Defecte: geam crapat, guri aerisire mijloc bushite, nu baga rece (e cam nasol pe vremea asta), buton geam stinga defect (urmeaza sa-l schimb), scaune nu tocmai frumoase (daca are cineva un set complet de scaune bune f-s sunt dispus sa le cumpar), ah...si trapa nu functioneaza. Cineva a fortat-o la un moment dat si chair daca partea electrica e ok, angrenajul mecanic e defect. Daca se baga cineva.... chiar m-ar ajuta.
3. O buna parte din instalatia electrica cred ca e legata pe direct pentru ca daca seara sa zicem am lasat vreun buton activat (cel de dezaburire) dimineata mi-am gasit bateria goala (am una de 80 A) care eu zic ca e ok. noroc ca am cablu pentru tractare
4. Ce ulei trebuie folosit la schimb si ce cantitate (citisem ca trebuie unde pe la 6 litrii)!!???
5. Un pic de joc in caseta. Poate voi urma procedura prezentat pe forum.
Pe masina am dat 1000 de euro, este inmatriculata. O sa revin cu poze. Caroseria de prezinta in conditii foarte bune.
Astept opinii si sfaturi pentru am repara minusurile.
Va multumesc
Dupa diferite schimburi de masini (de la Dacia batrineasca,trecut prin Renaul si culminind cu WV), au mai fost Cielo, Ford, Caliber etc....m-am decis W124 sa fie.
Si vorba unui prieten "Cind te pui intr-un Mecerdez aproape ca nu mai poti face comparatie cu alta masina". Am condus si C 200 (2002) si noul E Klasse (2010), insa al meu parca e mai frumos, mai desptept si mai cool.
Acuma lasind toate laudele la o parte sa trec la partea care ma doare cel mai mult.
1. Am remarcat dupa achizitie (apropo am un W 124 recarosat, proprierul imi zicea ca la luat la vreo 600 de mii si a mai facut vreo 300 de mii cu el), care este foarte zgomotos si puturos. La rece porneste ok, fara probleme insa chiar face galagie. Cineva imi spunea ca e ok. In mers sunetul motorului hai sa zic ca e in limitele bunului simt (nu ma dereanjeaza foarte tare). Totusi, am sesizat ca nu trage. Unii imi spun, schimba injectoarele, altii sa umblu la pompa de motorina. Astept pareri
2. Defecte: geam crapat, guri aerisire mijloc bushite, nu baga rece (e cam nasol pe vremea asta), buton geam stinga defect (urmeaza sa-l schimb), scaune nu tocmai frumoase (daca are cineva un set complet de scaune bune f-s sunt dispus sa le cumpar), ah...si trapa nu functioneaza. Cineva a fortat-o la un moment dat si chair daca partea electrica e ok, angrenajul mecanic e defect. Daca se baga cineva.... chiar m-ar ajuta.
3. O buna parte din instalatia electrica cred ca e legata pe direct pentru ca daca seara sa zicem am lasat vreun buton activat (cel de dezaburire) dimineata mi-am gasit bateria goala (am una de 80 A) care eu zic ca e ok. noroc ca am cablu pentru tractare

4. Ce ulei trebuie folosit la schimb si ce cantitate (citisem ca trebuie unde pe la 6 litrii)!!???
5. Un pic de joc in caseta. Poate voi urma procedura prezentat pe forum.
Pe masina am dat 1000 de euro, este inmatriculata. O sa revin cu poze. Caroseria de prezinta in conditii foarte bune.
Astept opinii si sfaturi pentru am repara minusurile.
Va multumesc
Comment