Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

schimbare motor w124

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • schimbare motor w124

    Am nevoie de putin ajutor, detin un mercedes w124 fabricat in 1987, 2,5 d , cutie manuala 5 trepte si am vrea sa scap de impozitul asta urias 9 mil pe an.
    Mam gandit ca singura varianta sa nu vand masina ar fi sa schimb motorul si am gasit un motor de pe w124 200e. am nevoie de mai multe sfaturi atat despre functionare cat si despre omologare, cam tot ce ar trebui sa fac, orice ajutor e bine venit. Va multumesc si salut toti membri acestui club!

  • #2
    Salutam!
    Cred ca cea mai buna solutie "tehnica" este un 2000 diesel, benzinarul implica multe , sa zicem, probleme la schimbare de motor. Calculator, aprindere, electrica, etc. Ca si schimbare in acte, faci o intrebare la RAR.
    Cred ca sunt colegi ce te vor lamurii mai bine.
    Sanatate!
    Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

    Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

    Comment


    • #3
      Dacă vrei să fie totul oficial, prima dată te duci la RAR, şi faci o cerere prin care specifici tipul motorului dorit de tine (este formular pt aşa ceva), iar ei îţi vor da un răspuns pozitiv sau negativ. În cazul fericit, faci transplantul, şi iarăşi te duci la ei pt omologare. Vei avea nevoie de un act de provenienţă al motorului (în unele locuri am auzit că ajunge o declaraţie dată de tine în faţa notarului, dar eu am cerut o factură de la cel de la care am cumpărat motorul). Plăteşti cca. 700 de lei la RAR, iar după aia - primăria (înregistrare la Fisc) şi poliţia (talon nou). Toată tevatura te va costa în final (motor, manoperă, acte), undeva la 3 taxe anuale actuale.
      Lord W126 500SE -> 2.5D
      Lady W123 230C -> 240D
      W124 -> 200D
      W208 CLK200 -> 2.0

      W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
      Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
      Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

      Comment


      • #4
        multumes pt raspuns asa am sa fac

        Comment


        • #5
          Daca tu crezi ca merita toata tevatura, atunci zic la fel ca si Tumar -200D. Dar o sa simti o scadere de ,,vana'' si o sa ai niste dureri de cap cu umblatul pe la RAR si cu schimbatul motorului. Si vezi cine ti-l schimba, sa nu faca ,,tiganii'' cum obisnuiesc romanii. In rest bafta si asfalt uscat!

          Comment


          • #6
            Sa nu uitam cate motorizari a pus Mercedes pe aceasta caroserie. Nu vad de ce nu ar accepta R.A.R.-ul nostru , cu toate ca sunt niste cretini . In caz ca nu accepta ar trebui sa le dai peste nas cu toate motorizarile de pe aceste caroserii. Anyways , nu as recomanda un 200 diesel , mai bine te mai chinui putin si pui un 200 e . Acum depinde si ce masina donatoare ai (presupunand ca are si un motor) . O remarca : o benzinara implica mai putine cheltuieli cu intretinerea (ma refer la motor) . Pentru carcotasi am si un 300 diesel .
            Numai bine cu transplantul .
            Sa ne spui cum decurge .
            Scuze de edit , sper ca stii ca trebuie schimbat cutie , grup si eventual , cardan care la diesel este mai greu ca la cel pe benzina .
            Last edited by trancealot; 03-01-2011, 12:36 PM.
            Mercedes . (punct)
            Mercedes w 124 300 e (1989)
            Mercedes w 124 300 e 24 v (1991 luna VI)
            Mercedes w 211 220 cdi (2004)
            Mercedes w 124 300 e 24 v (1991 luna V)
            Mercedes w 124 E200 cabrio (1995 luna II)
            Lexus IS 300 (1999)
            Mercedes W210 E 280 (1998 luna I)

            Comment


            • #7
              Nu te costa atata..ca doar nu e recarosare.Omologarea de motor e undeva la 100-150 de lei+cat dai mecanicului.Daca ai o masina donatoare e foarte simplu
              Mercedes W124 200D - ex
              Mercedes C124 CE200 - ex
              Mercedes W124 300D Turbo - donatoare de organe
              Mercedes W124 E250D - donatoare de organe
              Mercedes C124 300CD - daily driven
              Mercedes C124 300CE 12v
              Mercedes C124 300CE 24v in proiect de restaurare
              Mercedes S124 250TDT
              Mercedes W210 E200 16v
              Mercedes W906 2.2 CDI

              Comment


              • #8
                S-a referit la costul cu totul inclusiv motor , în București un amic a trebuit sa aducă o hârtie de la un service autorizat rar pentru mașina respectiva .
                Grav, magic, fin, senzațional.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by vlad111 View Post
                  în București un amic a trebuit sa aducă o hârtie de la un service autorizat rar pentru mașina respectiva .
                  Aşa este, RAR-ul îţi poate pretinde să dovedeşti că, transplantul a fost executat la un atelier agreat de ei. Eu am scăpat de capitolul ăsta, bineînţeles, cu un mic "ajutor" - şi nu s-au mai pus întrebări suplimentare ...

                  Originally posted by nicu_rva View Post
                  Nu te costa atata..ca doar nu e recarosare.Omologarea de motor e undeva la 100-150 de lei+cat dai mecanicului.Daca ai o masina donatoare e foarte simplu
                  Iarăşi nu mă pot abţine, când văd oameni gen "Toma Necredinciosu" şi "Gică Contra". Tinere coleg, nu te supăra, dar dacă tu zici că "e foarte simplu", înseamnă că ai mai trecut prin asta, ca cuţitu-n unt ... Bravo ţie ! Uite, eu am fost mai fraier, mai puţin descurcăreţ, şi am urmat paşii legali, obţinând un CIV şi un talon CURAT ! Şi dacă crezi că am vorbit avioane în legătură cu taxele, te poţi delecta cu studiul cópiilor după facturile mele. Prima este cererea, a 2-a este taxa pt cerere, a 3-a este factura (actul de provenienţă) motorului, iar a 4-a este factura cu cei "100-150 de lei + cât dai la mecanic" ai tăi... Repet, astea sunt taxele plătite la RAR, pe lângă care mai pui cheltuielile cu achiziţionarea motorului (e lesne de înţeles că n-am dat doar 100 de lei pe un motor cu AC şi cutie pe el), manopera mecanicului şi al electricianului, timpul pierdut şi nervii mâncaţi.

                  Cele bune !
                  Attached Files
                  Lord W126 500SE -> 2.5D
                  Lady W123 230C -> 240D
                  W124 -> 200D
                  W208 CLK200 -> 2.0

                  W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                  Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                  Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Levi View Post
                    Aşa este, RAR-ul îţi poate pretinde să dovedeşti că, transplantul a fost executat la un atelier agreat de ei. Eu am scăpat de capitolul ăsta, bineînţeles, cu un mic "ajutor" - şi nu s-au mai pus întrebări suplimentare ...


                    Iarăşi nu mă pot abţine, când văd oameni gen "Toma Necredinciosu" şi "Gică Contra". Tinere coleg, nu te supăra, dar dacă tu zici că "e foarte simplu", înseamnă că ai mai trecut prin asta, ca cuţitu-n unt ... Bravo ţie ! Uite, eu am fost mai fraier, mai puţin descurcăreţ, şi am urmat paşii legali, obţinând un CIV şi un talon CURAT ! Şi dacă crezi că am vorbit avioane în legătură cu taxele, te poţi delecta cu studiul cópiilor după facturile mele. Prima este cererea, a 2-a este taxa pt cerere, a 3-a este factura (actul de provenienţă) motorului, iar a 4-a este factura cu cei "100-150 de lei + cât dai la mecanic" ai tăi... Repet, astea sunt taxele plătite la RAR, pe lângă care mai pui cheltuielile cu achiziţionarea motorului (e lesne de înţeles că n-am dat doar 100 de lei pe un motor cu AC şi cutie pe el), manopera mecanicului şi al electricianului, timpul pierdut şi nervii mâncaţi.

                    Cele bune !
                    Nu ma supar chiar deloc.Recent am facut o recarosare.Am adus un 124 mai tanar cu vreo 8 ani decat batranul meu si cheltuiala a fost in felul urmator:
                    prima faza cea de identificare -150 lei
                    a doua faza cea de omologare unde am dus masina cu motorul schimbat -750 lei
                    Plus proiectul de recarosare care a costat vreo 200 lei si cat am platit mecanicului pentru transplant.Plus ceva taxe pe la cec etc.Undeva la 500 euro toata treaba.Dar a fost recarosare.Insa tot la R.A.R. am intrebat si nu la alimentara cat ar costa omologarea unui motor(daca vreau sa pun motorul care a fost pe masina initial) si raspunsul a fost undeva la 150 lei.Asta fara alte taxe.Acuma sa fi fost tipul beat de cap, se poate.Dar mi se pare absurd sa coste o schimbare de motor cat o recarosare.Sincer.Si da totul curat.Hai totusi sa nu fim mai catolici decat Papa, chiar de oi fii eu mai tanar
                    Last edited by nicu_rva; 03-15-2011, 18:37 PM.
                    Mercedes W124 200D - ex
                    Mercedes C124 CE200 - ex
                    Mercedes W124 300D Turbo - donatoare de organe
                    Mercedes W124 E250D - donatoare de organe
                    Mercedes C124 300CD - daily driven
                    Mercedes C124 300CE 12v
                    Mercedes C124 300CE 24v in proiect de restaurare
                    Mercedes S124 250TDT
                    Mercedes W210 E200 16v
                    Mercedes W906 2.2 CDI

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by nicu_rva View Post
                      Dar a fost recarosare.Insa tot la R.A.R. am intrebat si nu la alimentara cat ar costa omologarea unui motor(daca vreau sa pun motorul care a fost pe masina initial) si raspunsul a fost undeva la 150 lei.Asta fara alte taxe.Acuma sa fi fost tipul beat de cap, se poate.Dar mi se pare absurd sa coste o schimbare de motor cat o recarosare.Sincer.Si da totul curat.Hai totusi sa nu fim mai catolici decat Papa, chiar de oi fii eu mai tanar
                      Salut!
                      In primul post este vorba de schimbarea motorului 2,5 diesel in 2,0 benzina. Alt tip de motor, alta cheltuiala. Omologare Diesel-Benzina, puterea difera, numarul de cilindrii difera. Este nevoie de anumite aprobari.

                      Iar chestia cu tineretea nu are nici o relevanta.
                      Numai bine!
                      Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                      Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                      Comment


                      • #12
                        Salutare!

                        Salutare!
                        Mai ai motorul ala de 2500 sau l-ai dat ca eu am un w124 200 diesel si vreau sa schimb motorul, vreau unul mai mare si poate facem un schimb.
                        Iti las nr de tel si vb. 0726985914 Alin

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF